M
molnibalage
Guest
A mentalitás ugyanaz.
A legszomorúbb, hogy a futárok egy számottevő része nettó kretén.
Ezt látom a fővárosban.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A mentalitás ugyanaz.
Azért ehez kell a másik magyar mentalitás is:Ez ma a kőkemény realitás az utakon.
ÉN, ÉN, ÉN és nehogymá fékezzek, mert még elfárad benne lában, meg a végén még váltani kell.
Nem tudom, hogy ez a sok ember milyen, de hogy a volán mögött seggfej / leszarom, az egészen biztos.
Az videón láthatók többsége legfeljebb áramot vezessen. 10-20 sec óta ott a gyalogos és látható és egyesek még csak nem is fékeznek.
És ezek bazdmeg tonnás járművet vezethetnek.
Ennek mi köze a videón látható eseményekhez? Semmi.Azért ehez kell a másik magyar mentalitás is:
Olyan utakat tevezünk, ahol előzni nehéz, mert úgy olcsó. Aztán pedig aki menne (työtyögő hegyek ellenére), az előz, csak az előzés veszélyesebb az átlagnál. Aztán lesz egy pár baleset. Erre mi az átlagos reakció? Hát nem építik/szervezik át az utat normálisra, hanem tekerakják sebességkorlátozó táblákkal.
Vagy egy jó minőségű útszakszt megtalálnak a motorosok álomszáguldozásra, meg pár autó is, aztán szintén lesz egy pár baleset. Sebességmérő kapu helyett jön szintén a sebességkorlátozó táblasorozat, hogy büntesék az extrém sportolók helyett a normálisan vezetőket.
Ennek mi köze a videón látható eseményekhez? Semmi
Hozzászoktatták, hogy egy csomó helyen a tábla csak dísz meg polgárpukkasztás, akkor meg már mit neki egy gyalogátkelőhelyEnnek mi köze a videón látható eseményekhez? Semmi.
Ott a zebra, rajta egy gyalogos és nem állnak meg, egyesek még csak nem is lassítanak.
Tegnap is egy ostoba picsa simán elüthetett volna a zebrán, mert a kibaszott telefonjára kellett lenéznie kb. 15 méterrel a zebra előtt és kb. 5 méterrel utána nézett fel. Ha nem kerestem volna a szemkontaktust, hanem más ember csak simán elindult volna, mert nem gyors = úgyis megáll, azt bizony elcsapta volna.
Ebben semmi meglepő nincs. Egy 2+ tonnás kocsi terepen? Főleg nedvesen? Nahát..."Tesla" XD
Az olcsó Fiat megalázó vereséget mért a méregdrága Teslára - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Most jártam meg Lengyelországot Pandával oda-vissza. Működik, de azért hosszú utakra nem adja."Tesla" XD
Az olcsó Fiat megalázó vereséget mért a méregdrága Teslára - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Most jártam meg Lengyelországot Pandával oda-vissza. Működik, de azért hosszú utakra nem adja.
Ennél nagyobb ökörséget ki nem lehetne találni jelen állapotban...
Nem, és nem értem, hogy miért kell ilyen hülyeséget leírni.Pedig ezt ígérték a karigeriék. Harc az autósok ellen.
Nem, és nem értem, hogy miért kell ilyen hülyeséget leírni.
Nem harc, hanem kevésbé autó központú várostervezés és üzemeltetés, ezt ígérte.
De ez nem jelenti azt, hogy ostoba módon nekiállunk kitiltani olyan járműveket, amiket a tulajok sokszor kényszerből használnak.
És csak a dízelt. Ezek szerint, akkor a benzinesek meg liliomillatot és oxigént bocsátanak ki magukból vagy mi,
Azért érezhető a különbség a kettő közt.És csak a dízelt. Ezek szerint, akkor a benzinesek meg liliomillatot és oxigént bocsátanak ki magukból vagy mi,
2 vagy 3 éve volt, amikor a Margitszigeten olyan busz ment el, hogy 5 perccel utána is barna köd volt az úton...Azért érezhető a különbség a kettő közt.
Persze az se lenne rossz, ha a főváros jó példával járna elől, és a BKK/BKV buszai nem DPF mentes(ített?) csotrogányok lennének amik fekete takonyfánylat húznak maguk mögött... (most, hogy az Ikarusok nyugdíjba mentek a VOLVO-k csinálják ezt)
Ahhoz az is kéne, hogy ne 10 emberből kb. 2-3 vegyen jegyet-bérletet...mert bliccelni, folyton ügyeskedni és kibújni a szabályok alól nagyon tudnak sokan. A legrosszabb pedig ebben az, hogy erre még büszkék is. Egy normális társadalomban ez szégyen lenne, nem pedig kérkedni való. Nem egyszer hencegnek egymásnak fiatalok/idősek a HÉV-en, hogy sosincs erre ellenőr és már hónapok/évek óta nem vettek bérletet....Azért érezhető a különbség a kettő közt.
Persze az se lenne rossz, ha a főváros jó példával járna elől, és a BKK/BKV buszai nem DPF mentes(ített?) csotrogányok lennének amik fekete takonyfánylat húznak maguk mögött... (most, hogy az Ikarusok nyugdíjba mentek a VOLVO-k csinálják ezt)
Nem tudom te merre jársz Budapesten, felénk első ajtós egy kivételével minden busz járat kb 10 éve. Anno Vitézy alatt jött be a metró-gruntokkal együtt, és gatyába is rázta a BKK költségvetését a dolog.Ahhoz az is kéne, hogy ne 10 emberből kb. 2-3 vegyen jegyet-bérletet...mert bliccelni, folyton ügyeskedni és kibújni a szabályok alól nagyon tudnak sokan. A legrosszabb pedig ebben az, hogy erre még büszkék is. Egy normális társadalomban ez szégyen lenne, nem pedig kérkedni való. Nem egyszer hencegnek egymásnak fiatalok/idősek a HÉV-en, hogy sosincs erre ellenőr és már hónapok/évek óta nem vettek bérletet....
Már azon kiakadtak sokan, hogy felreppent a hír, hogy minden buszon csak elől lehet majd felszállni (úgy nehezebb lenne ingyen ebédhez jutni). Angoloknál ez működik, de mit tudhatnak ők, London csak négyszer nagyobb város, mint Budapest.
Először a fejekben kellene rendet rakni.