M
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ügyesen. Egyszer levettem, de már nem emlékszem pontosan hogyan, csak simán szét kellett pattintani a keretet. Csak ne törjön el az akár 10 éve öregedő műanyag.Rendszámtáblát hogyan lehet levenni?
Mérnök?Rendszámtáblát hogyan lehet levenni?
Lepattintod a külső keretet - jó ha van egy csavarhúzód de egy 10 Ft-os is megteszi - és kiveszed a helyéről ! Nem atomfizika de egy 5-es technika órán szerzett tudással már megoldható ! LOLRendszámtáblát hogyan lehet levenni?
Az bazzeg és az ilyenek terveznek ! LOLMérnök?
Az újabb típusokkal egyszerűbb dolgozni, azoknak az alsó felét kell lepattintani, majd lefelé kijön a rendszám.Rendszámtáblát hogyan lehet levenni?
Google a barátod.Rendszámtáblát hogyan lehet levenni?
Megnéztem, oszt vagy ilyen a tábla vagy nem...Google a barátod.
Hogyan kell leszedni az autó rendszámtábláját?
Hogyan kell leszedni az autó rendszámtábláját? Új autót vettem ugye rajta van a kereskedés neve ahol vettem, ami nem is lenne baj,csak rikító...www.gyakorikerdesek.hu
Csak neked!
A másik fajta, azaz a régi később van a videóban 3:23-tól.Megnéztem, oszt vagy ilyen a tábla vagy nem...
A másik fajtát nem mutatta meg. Láttam már előrefelé kinyílósat is, de csak nyitva, hogy hogyan nyitották, azt nem.
Mind a Boeing főpilóta perelése...Hat évet kapott a veronai buszbaleset sofőrje
De ami ennél érdekesebb, hogy itthon végül nem lett felelős sem az üzemorvos, aki engedte vezetni, sem a buszos cég. Pedig ha jól emlékszem, akkor valami illegál extra benzintank is volt a buszba építve. Az orvost még csak-csak megértem, de a műszaki ügy - ha igaz a barkácstank sztorija - vérlázító.
Vonat-teherautó kombináció: az út egy része fölött kábelek futnak és áramszedővel tölti magát hosszabb utakon.
Érdekes ötlet - akár széleskörüen működhet is.
Btw ezt 1900 körül valami Kandó kitalálta. Úgy hívják villanyvasút
- Csak a világ összes teherautója akkor kb. kuka, ha ezt a cél...
- Nagyon nem két fillér a felső vezeték. Ezért van kevés troli és sok busz. Pedig a troli csendesebb és nem ereszt ki semmit. Mégis, a belvároson kívül alig van.
Elvileg az a cél hogy kuka legyen!
- Csak a világ összes teherautója akkor kb. kuka, ha ezt a cél...
Senki nem mondja, hogy "két fillér" lesz az átállás a karbon-semleges technológiákra...
- Nagyon nem két fillér a felső vezeték. Ezért van kevés troli és sok busz. Pedig a troli csendesebb és nem ereszt ki semmit. Mégis, a belvároson kívül alig van.
7-8 éve láttam talán az első ilyen videót, az a svédeknél volt asszem.Elvileg az a cél hogy kuka legyen!
Nyilván pár évtizedik eltart az áltállás. A videó egy angliai minta projektet mutat be, ahol hibrid teherautók vannak. Ha nem tudnak "áramszedni", akkor dízellel mennek de a későbbiekben lehetne akkumulátor is valamennyire.
Senki nem mondja, hogy "két fillér" lesz az átállás a karbon-semleges technológiákra...
Maga jármű átalakítás a videó szerint 1.5-2 éven belül megtérül tisztán gazdasági alapon a fuvarozó cégeknek. Nyilván a hálózat kiépítése részben állami feladat lenne, amit valamilyen karbonadóból fedezhetnének...
Én látok benne fantáziát - aztán meglátjuk...
7-8 éve még az EU sem akart ennyire zöld lenni. A belsőégésű motorok teljes tiltása pár éve merült fel először.7-8 éve láttam talán az első ilyen videót, az a svédeknél volt asszem.
Látható mennyire terjed...