Jogos helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak"Azért a végén te magad írsz arra példát, hogy az állam miért meghatározó az emberek lehetőségeit nézve
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jogos helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak"Azért a végén te magad írsz arra példát, hogy az állam miért meghatározó az emberek lehetőségeit nézve
https://magyarnemzet.hu/gazdasag/otodevel-nott-majusban-a-jarmugyartas-7115138/Májusban a főbb feldolgozóipari alágak közül éppen a kulcságazatok mutatták a legnagyobb növekedést, a legnagyobb súlyú és teljesítményét 2010 óta több mint megkétszerező járműgyártás 17,2 százalékkal (a közúti jármű gyártása 20,9 százalékkal)
Sajnos látható a lejtő (rajta vagyunk!).Sok cég felől aggasztó hírek érkeznek, pedig látszólag minden rendben van a magyar autóiparral
https://g7.hu/vallalat/20190715/sok...olag-minden-rendben-van-a-magyar-autoiparral/
A legnagyobb hülyeség a cikkben, hogy Mo. - on nincs SUV gyártás. Csak annyit írok Q3... a legnagyobb volumenü Audi SUV.Sok cég felől aggasztó hírek érkeznek, pedig látszólag minden rendben van a magyar autóiparral
https://g7.hu/vallalat/20190715/sok...olag-minden-rendben-van-a-magyar-autoiparral/
Igen alapvetően a cikk valós problémát feszeget.Sajnos látható a lejtő (rajta vagyunk!).
De a vége még nem.
A legnagyobb hülyeség a cikkben, hogy Mo. - on nincs SUV gyártás. Csak annyit írok Q3... a legnagyobb volumenü Audi SUV.
A másik, ami zavar, hogy szakszervezeti oldalról a Vasas szakszerv. véleményét kérik ki. Az autoiparban a legmagasabb a szakszervezeti tagság a dolgozók között, csak nem Vasasosok a tagok. Kb. 1-5%-a a szakszervezeti tagoknak tartozik a Vasashoz.
Tegyen oda még egy csillagot: Suzuki S-Cross. Komolytalan...A mondat végén a csillagra kattintva megjelenik a kiegészítés:
"Ezek mellett iparágon belüli tényezők is bizonytalanságot vagy lassulást okozhatnak. Túry ezek közül a SUV-ok előretörését említette meg: tavaly a globális gyártók eladásainak harmadát tette ki ez a kategória, viszont a mi régiónk autógyárai ezzel nem jártak jól, ugyanis a környéken csak Pozsonyban gyártanak SUV-okat jelentősebb volumenben. Igaz, Magyarországon Győrben (Audi Q3) és Esztergomban (Suzuki Vitara) is készülnek SUV-ok."
Tegyen oda még egy csillagot: Suzuki S-Cross. Komolytalan...
Nagyon lassan. Főváros tobb kerületben attekerve gyorsulo tempot latok.Lassan egyensúlyi állapotot vesz fel a lakáspiac:
https://www.vg.hu/vallalatok/ingatlan/uj-korszak-koszont-be-hamarosan-az-ujlakas-piacon-1630523/
Igen alapvetően a cikk valós problémát feszeget.
Sajnos a német, így a magyar, autóipar is, lejtőre került. Méghozzá mesterséges lejtőre. Ezt a lejtőt az USA és a vele szövetséges hasznos idióták, az európai sötétZöldek és politikai támogatóik, eszkábálták. A legnagyobb nyertes valszeg. Kina lesz.
1.) Az USA által kirobbantott kipufogógáz körüli botrány. Az ebből fakadó perek, milliárdos bírságok és a dieselautók mesterséges ellehetetlenitése.
2.) A Zöldek nyomására létrehozott idióta európai törvényi szabályozás.
3.) Az EU által erőltetett, kiforratlan és gazdaságtalan, valamint környezetvédelmi szempontból is megkérdőjelezhető elektromos autók előtérbe helyezése.
A veszély jelentős! Európa elveszitheti jólétének alapvető bázisát a világelső német autóipart.
Csak az Amerikaiaknak nagyon kapóra jött, hogy a németeken így nagyobb fogást találtak.Brüsszel várt el olyan környezetvédelmi normákat, amit a dízelek már nem tudtak teljesíteni. Emiatt már csalásra kényszerültek. Az USA csak rájött a csalásra.
Eleve a dízeleket nem kellett volna erőltetni, ha egyszerűen nem bírják tartani a normákat a működési elvük miatt.
Csak az Amerikaiaknak nagyon kapóra jött, hogy a németeken így nagyobb fogást találtak.