JogosAzért a végén te magad írsz arra példát, hogy az állam miért meghatározó az emberek lehetőségeit nézve
 helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak"
 helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak" 
JogosAzért a végén te magad írsz arra példát, hogy az állam miért meghatározó az emberek lehetőségeit nézve
 helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak"
 helyesebb lett volna úgy fogalmazni az elején hogy "nem csak" 
https://magyarnemzet.hu/gazdasag/otodevel-nott-majusban-a-jarmugyartas-7115138/Májusban a főbb feldolgozóipari alágak közül éppen a kulcságazatok mutatták a legnagyobb növekedést, a legnagyobb súlyú és teljesítményét 2010 óta több mint megkétszerező járműgyártás 17,2 százalékkal (a közúti jármű gyártása 20,9 százalékkal)
Sajnos látható a lejtő (rajta vagyunk!).Sok cég felől aggasztó hírek érkeznek, pedig látszólag minden rendben van a magyar autóiparral
https://g7.hu/vallalat/20190715/sok...olag-minden-rendben-van-a-magyar-autoiparral/
A legnagyobb hülyeség a cikkben, hogy Mo. - on nincs SUV gyártás. Csak annyit írok Q3... a legnagyobb volumenü Audi SUV.Sok cég felől aggasztó hírek érkeznek, pedig látszólag minden rendben van a magyar autóiparral
https://g7.hu/vallalat/20190715/sok...olag-minden-rendben-van-a-magyar-autoiparral/
Igen alapvetően a cikk valós problémát feszeget.Sajnos látható a lejtő (rajta vagyunk!).
De a vége még nem.
A legnagyobb hülyeség a cikkben, hogy Mo. - on nincs SUV gyártás. Csak annyit írok Q3... a legnagyobb volumenü Audi SUV.
A másik, ami zavar, hogy szakszervezeti oldalról a Vasas szakszerv. véleményét kérik ki. Az autoiparban a legmagasabb a szakszervezeti tagság a dolgozók között, csak nem Vasasosok a tagok. Kb. 1-5%-a a szakszervezeti tagoknak tartozik a Vasashoz.
Tegyen oda még egy csillagot: Suzuki S-Cross. Komolytalan...A mondat végén a csillagra kattintva megjelenik a kiegészítés:
"Ezek mellett iparágon belüli tényezők is bizonytalanságot vagy lassulást okozhatnak. Túry ezek közül a SUV-ok előretörését említette meg: tavaly a globális gyártók eladásainak harmadát tette ki ez a kategória, viszont a mi régiónk autógyárai ezzel nem jártak jól, ugyanis a környéken csak Pozsonyban gyártanak SUV-okat jelentősebb volumenben. Igaz, Magyarországon Győrben (Audi Q3) és Esztergomban (Suzuki Vitara) is készülnek SUV-ok."
Tegyen oda még egy csillagot: Suzuki S-Cross. Komolytalan...
Nagyon lassan. Főváros tobb kerületben attekerve gyorsulo tempot latok.Lassan egyensúlyi állapotot vesz fel a lakáspiac:
https://www.vg.hu/vallalatok/ingatlan/uj-korszak-koszont-be-hamarosan-az-ujlakas-piacon-1630523/
Igen alapvetően a cikk valós problémát feszeget.
Sajnos a német, így a magyar, autóipar is, lejtőre került. Méghozzá mesterséges lejtőre. Ezt a lejtőt az USA és a vele szövetséges hasznos idióták, az európai sötétZöldek és politikai támogatóik, eszkábálták. A legnagyobb nyertes valszeg. Kina lesz.
1.) Az USA által kirobbantott kipufogógáz körüli botrány. Az ebből fakadó perek, milliárdos bírságok és a dieselautók mesterséges ellehetetlenitése.
2.) A Zöldek nyomására létrehozott idióta európai törvényi szabályozás.
3.) Az EU által erőltetett, kiforratlan és gazdaságtalan, valamint környezetvédelmi szempontból is megkérdőjelezhető elektromos autók előtérbe helyezése.
A veszély jelentős! Európa elveszitheti jólétének alapvető bázisát a világelső német autóipart.
Csak az Amerikaiaknak nagyon kapóra jött, hogy a németeken így nagyobb fogást találtak.Brüsszel várt el olyan környezetvédelmi normákat, amit a dízelek már nem tudtak teljesíteni. Emiatt már csalásra kényszerültek. Az USA csak rájött a csalásra.
Eleve a dízeleket nem kellett volna erőltetni, ha egyszerűen nem bírják tartani a normákat a működési elvük miatt.
Csak az Amerikaiaknak nagyon kapóra jött, hogy a németeken így nagyobb fogást találtak.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
