Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
ghostrider
Bár sokszor egyet értek veled, de most vitatkoznék.
<i>" Az, hogy a Szu. szétesését követően nem volt pénz semmire és a Szuhoj-t ennek ellenére életben tartották, csak a lobbizásnak volt köszönhető, illetve azért, mert a Szu-27 nagyobb harcértékű gép már a méretéből is következően."</i>
A Szu-27-re nem hiszem, hogy sokkal több pénzt adtak volna az oroszok. A Szu-27 jövőjét az export biztosította. Ez a lehetőség a Mig-29 előtt is ott volt, csak ugye az export megrendelők úgy választhattak a két típus között, hogy a Mig-29 került X-be, a Szu-27 1.5X-be, viszont a Mig-29 harcértéke Y-volt, a Szu-27-é pedig 2Y. A Szu-30 megjelenésével <i>(ami amúgy az eredetileg tervezett Szu-27 képességeivel bírt)</i> nagyon a Szu-27 család irányába billent a mérleg. Az ára alig nőtt, a képességei viszont már sokszor jobbak voltak, mint egy Mig-29-nek. A Szuhoj tervezőiroda azért maradt életben és működött nyereségesen , mert jó versenyképes termékük volt. A Mig terméke pedig nem volt az, így a Mig irodának leáldozott piaci körülmények között.
Szerintem egyik sem a manőverező képességen múlott, hanem az elektronikán ill. a fegyverzeten.
Panzerfaust
Jól összeszedted a vesztességeket.
Azért a sorból nekem az jött le, hogy a Mig-29-ek vesztét leggyakrabban a jóval nagyobb harcértékű légi fölény vadászgépek okozták, vagyis az F-15C és a Szu-27.
Nem véletlen, hogy orosz részről főleg a Szu-27 család került később exportra.
Veszteségek:
Azt viszont nem tudjuk, hogy szerepelnének ha a Vojenno-vozdusnije szili Rosszii lenne az ellenfél.
Mi is volt a baj az orosz HUD-dal konkrétan???