ghostrider
Bár sokszor egyet értek veled, de most vitatkoznék.
<i>" Az, hogy a Szu. szétesését követően nem volt pénz semmire és a Szuhoj-t ennek ellenére életben tartották, csak a lobbizásnak volt köszönhető, illetve azért, mert a Szu-27 nagyobb harcértékű gép már a méretéből is következően."</i>
A Szu-27-re nem hiszem, hogy sokkal több pénzt adtak volna az oroszok. A Szu-27 jövőjét az export biztosította. Ez a lehetőség a Mig-29 előtt is ott volt, csak ugye az export megrendelők úgy választhattak a két típus között, hogy a Mig-29 került X-be, a Szu-27 1.5X-be, viszont a Mig-29 harcértéke Y-volt, a Szu-27-é pedig 2Y. A Szu-30 megjelenésével <i>(ami amúgy az eredetileg tervezett Szu-27 képességeivel bírt)</i> nagyon a Szu-27 család irányába billent a mérleg. Az ára alig nőtt, a képességei viszont már sokszor jobbak voltak, mint egy Mig-29-nek. A Szuhoj tervezőiroda azért maradt életben és működött nyereségesen , mert jó versenyképes termékük volt. A Mig terméke pedig nem volt az, így a Mig irodának leáldozott piaci körülmények között.
Szerintem egyik sem a manőverező képességen múlott, hanem az elektronikán ill. a fegyverzeten.
Panzerfaust
Jól összeszedted a vesztességeket.
Azért a sorból nekem az jött le, hogy a Mig-29-ek vesztét leggyakrabban a jóval nagyobb harcértékű légi fölény vadászgépek okozták, vagyis az F-15C és a Szu-27.
Nem véletlen, hogy orosz részről főleg a Szu-27 család került később exportra.
Veszteségek:
Azt viszont nem tudjuk, hogy szerepelnének ha a Vojenno-vozdusnije szili Rosszii lenne az ellenfél.
Mi is volt a baj az orosz HUD-dal konkrétan???

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..