Akkor leegyszerűsítem a logikai láncot - hogy megértsd.
Azért nyúltak a PZH- futóműhöz, mert nekik 50tonnáig skálázható gép kellett.
És ezért nem egy kisebb teherbírású futóművet vettek alapul, több görgővel, mert azzal nem adja ki az 50t-t.
Tehát a terv a KF41-nél eredetileg is az 50t max. keret volt. És nem azért lett annyi, mert az OMFV amerikai tender annyiról beszél. És ezért kellett a RENK HSWL 265 módosított verzióját a KF41-be beletenniük, mert a sima csak 45 tonnáig bírta volna mozgatni a gépet.
Akkor körbeértünk?
akkor én is leegyszerűsítem:
te ez e tipkus "nem bug az hanem feature" hozzáállással írsz kb. mindent a Lynx-ről...
azt csak te akarod belemagyarázni, hogy azért pzh futóművet kapott, mert 50 tonnáig terveztek....vagy éppen azért mert nem is tudtak máshoz nyúlni (és nem...a Marder futóműve továbbra sem lett volna még a a mi 44 tonnás Lynx-ünkhöz sem elég)
a másik amit nem tudsz a helyén kezelni, az a marketing szövegek...
ez az 50 tonnáig felvihető, olyan mint amikor egy gép mellé kirakják, hogy ez mind integrálható rá...persze...csak előbb azt az integrációs melót még ugye előbb el kellene végezni....
én nem állítom, hogy a Lynx-et ne lehetne felnyomni 50 tonnáig...mert ahogy írod a futómű, lánc stb...bírni fogja...a bibi ott van, hogy az viszont így már nem off-the-shelf lesz, amivel annyira marketingelt az RM....
nincsen kétségem afelől, hogy a Renk ha kell tud 50 tonnáig skálázott verziót csinálni a HSWL 256-ból...de ami off-the-shelf az nem olyan...kész pont...minden más fejlesztést igényel....ami idő, pénz, hibalehetőség stb....
és nekem ez a bajom a Lynx-el a kezdetektől fogva...persze az RM megígéri a toronyórát lánccal....csak az már nem az off-the-shelf verzió lesz...és nem is annyiba fog kerülni