Ebben a konfigurációban a 3 fős személyzet mellett 9 főt terveztek bezsúfolni hátra. Alapvetően ebben az esetben 12 fős rajjal számolnak, mert a 3 fős kezelőszemélyzet is a raj része. Ebben az esetben érdekes lehet, hogy alapvetően a jármű parancsnoki feladatait ki és hogyan látja el. Mert ugye nem lenne olyan nagy baj, ha a rajparancsnok tudná meghatározni a célokat, és tisztában lenne a jármű körüli harci helyzettel. Azonban neki ki is kellene szállni a deszanttal együtt, mert odakint is vezetnie kellene a rajt. Erre megoldás lehet, ha desszant alkalmával kiszáll a parancsnoki helyről, és a helyettese ül a járműparancsnok székébe, aki addig a deszanttérben foglalt helyet. Ez ebben a 9 fős konfigban nem igazán kivitelezhető. A másik lehetőség a jármű kezelő személyzete állandó, és tulajdonképen nem szerves része a rajnak. Ebben az esetben a raj parancsnoka taktikai hátrányban van, mivel a külvilágról csak hallomásból vannak infói. Működhet mind a kettő, de ehhez az adott hadseregnek alkalmazkodnia kell.
A jármű-pk. infóit meg kell kettőzni a raj-pk. részére: 1-2 monitor, +1 fejhallgató/mikrofon.
Ennyit a hazai h-ipar is tud "faragni"... remélem