Azt vonattal nem is lehet vinni?Olyan kell, amibe befér. Ez egy alapfeltétel nálunk. Ennyire legyünk már önállók, hogy egyedül tudunk települni.
További feltétel, hogy gyártásban van, és normál időn belül elérhető.
Szerintem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azt vonattal nem is lehet vinni?Olyan kell, amibe befér. Ez egy alapfeltétel nálunk. Ennyire legyünk már önállók, hogy egyedül tudunk települni.
További feltétel, hogy gyártásban van, és normál időn belül elérhető.
Szerintem.
Dehogynem. Izlandra meg hajóval.Azt vonattal nem is lehet vinni?
Ezesetben kissé feleslegesnek tűnik, hogy alapfeltétel legyen a leendő teherrepülővel kapcsolatban. Persze, lehet, hogy tévedekDehogynem. Izlandra meg hajóval.
Ezért írtam, hogy szerintem.Ezesetben kissé feleslegesnek tűnik, hogy alapfeltétel legyen a leendő teherrepülővel kapcsolatban. Persze, lehet, hogy tévedek
Ezesetben kissé feleslegesnek tűnik, hogy alapfeltétel legyen a leendő teherrepülővel kapcsolatban. Persze, lehet, hogy tévedek
Ezért írtam, hogy szerintem.
Nagyon gáz, hogy idáig süllyedt (nem csak ez a) terület. Én azt mondom, hogy ez egy alapfeltétel, igen. Ne kelljen segítséget kérni, ha valahová ki akarunk települni 2-4 géppel, hanem megoldjuk magunk. Nem egy nagy kaland, másoknál ez az alap.
Persze mi magyarok vagyunk, megoldjuk. Légi települési konténert vonaton, hajón, másoktól bérelt gépen (még a legjobb eset). Nem kéne...
Szerintem.
Dehogynem. Be lehet. Én csak azt mondom, a képesség, hogy váratlanul is megoldható legyen, az legyen alap.A csehek hogy oldják meg a kitelepülést? Hogy vitték a konténert Izlandra?
Tényleg olyan sokszor települnek a Gripenek és olyan váratlanul, hogy nem lehet betervezni a C-17-et erre a feladatra?
Lehet, nem ugyanazokra a konténerekre gondolunk, de, amivel kimentek a BAP-ra, azok, totál szabvány 20 lábas konténerek voltak. Itt a 15-ös képen látszik az egyik belseje:Légi települési konténert vonaton, hajón, másoktól bérelt gépen (még a legjobb eset). Nem kéne...
Szerintem.
Nekem annyi a kétségem ezzel kapcsolatban, hogy el kell-e valahova juttatnunk ezt a „képességet” azonnal. Ugye, ha megyünk valahova, akkor az a BAP, vagy esetleg Izland. Ezek előre kikottázott kitelepülések, amire van idő felkészülni....Nem azért van a légiszállítás, mert nem lehet máshogy szállítani, hanem mert kis túlzással bárhová el tudod juttatni azonnal.
Ha csak nincs már rég aláírt szerződés, akkor bármit is veszünk, évek múlva fog ideérni, hiába öreg az Ancsa. A tanker képességet odafent találták ki, nyilatkoztâk, nem innen a fórumról indult az ötlet. A 10tonna honnan van? Sehol nem írtak ilyen konkrét követelményekről.
Az A400-at engedjétek már el, mi a f-nak ekkorra, drága gép? Évente, ha van 2 nagyobb szállításunk, arra ott a C-17. Még a németeknek is nagy az A400, ezért közösködnek a franciákkal, és lesz Herky is.
2.) ezt a helikopter szállítási mizériát nem is értem
Afganisztánba és a többi misszió ellátásához mire van szükség? Mi a legnagyobb dolog, amit oda váratlanul vagy rendszeresen vinni kell?
A csehek hogy oldják meg a kitelepülést? Hogy vitték a konténert Izlandra?
Tényleg olyan sokszor települnek ki a magyar Gripenek és olyan váratlanul, hogy nem lehet betervezni a C-17-et erre a feladatra?
Nekem annyi a kétségem ezzel kapcsolatban, hogy el kell-e valahova juttatnunk ezt a „képességet” azonnal. Ugye, ha megyünk valahova, akkor az a BAP, vagy esetleg Izland. Ezek előre kikottázott kitelepülések, amire van idő felkészülni....
Felújított pipa, lásd A319.Elolvastam újra ezt a Magyar Idők cikket
https://magyaridok.hu/belfold/taktikai-repuloket-vehet-honvedseg-2800908/
Ez a rész igazándiból csak most ütötte meg a szemem:
Benkő Tibor, a honvédség vezérkari főnöke elmondta: a honvédség felújított és új szállítógépeket akar beszerezni
A fejújított és új nekem azt jelent hogy mind a kettő lesz mert hogy és a kötőszó nem pedig vagy. Ugye karácsony előt volt itt a Spanyol külügyminiszter ezért sokan C295-re gondoltunk egyből. De most itt van ez a Brazil út (ami lehet nem jelent semmit) de abban azért úgy tűnik egyetértés van hogy a KC390 egy elég potens gép bár gondolom nem igazán van belőlle még felújított
Mi van akkor hogy ha veszünk mondjuk 1 felújított C295-öt Ancsa helyett ami akár még idén megjöhet meg 2 új KC390-et amik majd valamikor érkeznek? Ez a karbantartást mennyire tenné a későbbiekben bonyolultabbá? Nyilván egyszerűbb lenne 1 típúst rendszeresíteni, de szerintetek ez vállalhatatlan megoldás lenne?
Ez még talán ki is jönne a keretből. Csak nem biztos hogy túl optimális megoldás...
Waberers nem viszi el? Évente hányszor telepulunk külföldre?Ezért írtam, hogy szerintem.
Nagyon gáz, hogy idáig süllyedt (nem csak ez a) terület. Én azt mondom, hogy ez egy alapfeltétel, igen. Ne kelljen segítséget kérni, ha valahová ki akarunk települni 2-4 géppel, hanem megoldjuk magunk. Nem egy nagy kaland, másoknál ez az alap.
Persze mi magyarok vagyunk, megoldjuk. Légi települési konténert vonaton, hajón, másoktól bérelt gépen (még a legjobb eset). Nem kéne...
Szerintem.
Felújított pipa, lásd A319.
Most valszeg újak jönnek.
Nem csak ilyenre kell felkészülnie a Honvédségnek, sok hadgyakorlaton is részt vettek a srácok. De mind a BAP, mind a hadgyakorlatok azt a célt szolgálják, hogy gyakorolják a műveleti területre való települést, együttműködést és eljárásokat, amit élesben is alkalmaznának.
Egyébként nem kell kitalálni ezeket, elég körülnézni csak a NATO szövetségesek között, hogy ki, milyen eszközzel települ ki
Elolvastam újra ezt a Magyar Idők cikket
https://magyaridok.hu/belfold/taktikai-repuloket-vehet-honvedseg-2800908/
Ez a rész igazándiból csak most ütötte meg a szemem:
Benkő Tibor, a honvédség vezérkari főnöke elmondta: a honvédség felújított és új szállítógépeket akar beszerezni
A fejújított és új nekem azt jelent hogy mind a kettő lesz mert hogy és a kötőszó nem pedig vagy. Ugye karácsony előt volt itt a Spanyol külügyminiszter ezért sokan C295-re gondoltunk egyből. De most itt van ez a Brazil út (ami lehet nem jelent semmit) de abban azért úgy tűnik egyetértés van hogy a KC390 egy elég potens gép bár gondolom nem igazán van belőlle még felújított
Mi van akkor hogy ha veszünk mondjuk 1 felújított C295-öt Ancsa helyett ami akár még idén megjöhet meg 2 új KC390-et amik majd valamikor érkeznek? Ez a karbantartást mennyire tenné a későbbiekben bonyolultabbá? Nyilván egyszerűbb lenne 1 típúst rendszeresíteni, de szerintetek ez vállalhatatlan megoldás lenne?
Ez még talán ki is jönne a keretből. Csak nem biztos hogy túl optimális megoldás...