Molni:
3. "Nagyon kevés olyan ország vett Szu-30-ast, akinél az nem kényszer volt, ha vettek, akkor meg olyan mennyiséget, ami finoman szólva is jelentéketelen és ráadásul olyan technika mellé, ami szinte megalol kategória."
Ezek után magad kezded el sorolni, hogy:
- Algéria.
- Angola
- India
- Kína
- Kazahsztán
- Malajzia
- Uganda
- Venezuela
Mondjuk kihagytad:
- Indonéziát
- Vietnamot
- Egyiptomot, a legfrissebb megrendelőt.
Szerintem az a meglátásod önmagát minősíti. Az hogy minden országnál megpróbáltál valamit belemagyarázni, amiért az az ország neked nem számít, nagyon jellemző. (Nálad alapból nem számítanak az orosz technikai vásárlói közül azok az országok, amelyek orosz technikát üzemeltetnek. Édes!) Ahol meg nem sikerült valamilyen okból lehülyézned őket, ott csak annyit írtál hogy "Kell ezt magyarázni?". Hát, izé ... kellene! Tudod a Szu-30 export sikere olyan tény, ami nem téged igazol, tehát nem ártana megmagyaráznod.
Egy gép amiből a Szu-27-es alaptípust számításba sem véve 11 országba sikerült exportálni, az bizony úgy tűnik sokak szerint elégé használható. Mások is kérdezték, de én is érdeklődnék, hogy hány ország vett F-15-öt mennyi idő alatt? Hány ország vett a Rafale-ból? És hány ország tenderén bukott el, vagy rendel belőle töredék annyit, amennyit tervezett? Hány ország vásárolt EF Typhoont?
Egy gépet, amiből exportra eladtak, vagy külföldön gyártottak közel 500 darabot, nem kellene csak így csuklóból lesajnálni!