Belenko?IAF Su-30MKIs arriving in Hyakuri air base, Japan...
Közös gyakorlatra mentek. A videó vége felé még az is látható hogy indiai C-17-es vitte a kiszolgáláshoz szükséges eszközöket.Belenko?
A licenszet kéne eladni nekik. A következő évtizedben úgy is egy oldalon lesznek.![]()
Orosz/szovjet haditechnikai eszközök
Az első hivatalos megerősítés, hogy Irán megvásárolta a Szu-35-öt. Shahriyar Heydari, az iráni parlament nemzetbiztonsági és külpolitikai bizottságának tagja a Tasnim iráni hírügynökségnek elmondta,...www.facebook.com
Szó is volt egyfajta rendszerharmonizációról, erről szólt a Szu-30SzM2/SzMD modernizáció/átépítés.Vajon lesz-e hozzá majd kétüléses gyakorló? Több orosz ezred Szu-30M2-t és/vagy Szu-30SzM-eket használ kétülésesnek a saját Szu-35Sz-eik mellé. Míg a kínaiak Szu-30MKK kétüléses típust. Számítógépes szimuláció ide, vagy oda, ezek szerint még mindig így van felépítve az orosz kiképzési rendszer a Szu-35Sz-re.
A fentiek közül már csak a Szu-30SzM típust gyártják, de azt az Irkutszki gyárban.
Bizony ! És az indiai szu-30mki gépekkel is kéne már valamit kezdeni ! Egy 2022 októberi hír szerint saját fejlesztésű AESA radart raknak a gépekbe ! és a szu-35 hajtóművét ! Az IAF szerint a modernizáció 5 év tervezés és fejlesztés után indul el !Szó is volt egyfajta rendszerharmonizációról, erről szólt a Szu-30SzM2/SzMD modernizáció/átépítés.
A legyártott Szu-30SzM gépek megkapnák a Szu-35Sz hajtóművét, radarját, tűzvezető rendszerét, besugárzásjelzőét, MAWS-t, műszerfalát (kétszer) és lényegében az összes fegyverzetét.
Maradna a kacsaszárny és a törzsféklap, az eltérő konstrukciójú vízszintes vezérsík, de egyazon ezredben javulna a logisztika.
Egyelőre ez a projekt sem halad a maga tervezett ütemében, kicsit elcsúsztak valahol félúton. A 2020 végén felszállt Szu-30SzM2-nek nevezett gép ugyanis csak annyiban lett új, hogy megkapta a Szu-35Sz gépekéhez hasonló HUD-ot (ami a látószöge alapján még visszalépés is a francia gyártmányhoz képest), illetve a gép szárnyában megjelentek a 35-öséhez hasonló dielektrikus panelek, melyeket sokáig tévesen "aktív radarokként" azonosítottak. Azok valójában inkább besugárzásjelzők lehetnek.
Minden esetre, se a radar, se a hajtómű, se a MAWS nem került egyelőre még integrálásra.
2 vagy 3 század most egy orosz ezred?Szó is volt egyfajta rendszerharmonizációról, erről szólt a Szu-30SzM2/SzMD modernizáció/átépítés.
A legyártott Szu-30SzM gépek megkapnák a Szu-35Sz hajtóművét, radarját, tűzvezető rendszerét, besugárzásjelzőét, MAWS-t, műszerfalát (kétszer) és lényegében az összes fegyverzetét.
Maradna a kacsaszárny és a törzsféklap, az eltérő konstrukciójú vízszintes vezérsík, de egyazon ezredben javulna a logisztika.
Egyelőre ez a projekt sem halad a maga tervezett ütemében, kicsit elcsúsztak valahol félúton. A 2020 végén felszállt Szu-30SzM2-nek nevezett gép ugyanis csak annyiban lett új, hogy megkapta a Szu-35Sz gépekéhez hasonló HUD-ot (ami a látószöge alapján még visszalépés is a francia gyártmányhoz képest), illetve a gép szárnyában megjelentek a 35-öséhez hasonló dielektrikus panelek, melyeket sokáig tévesen "aktív radarokként" azonosítottak. Azok valójában inkább besugárzásjelzők lehetnek.
Minden esetre, se a radar, se a hajtómű, se a MAWS nem került egyelőre még integrálásra.
Tudtommal Szergyukov óta átálltak a két százados és 24 gépes ezredekre, tehát mind alegység, mind pedig egységre vetített géplétszám tekintetében csökkenés volt. De ez azóta (2013) változhatott, lesz nálam okosabb, aki ezt jobban tudja.2 vagy 3 század most egy orosz ezred?
.
A hetvenes években, egészen a nyolcvanas évek végéig:2 vagy 3 század most egy orosz ezred?
Nagy valószínüséggel..
.
A bal felső sarokban a 3 nagy fehér gép Szuhoj Szu-80 lenne.....?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..