Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Félig-meddig kötekedésképp, de nem ugyanazt írtad amit én, hanem csak majdnem, de pont csak annyira térve el, hogy már teljesen más legyen az értelme. Amúgy meg látszik, hogy utánaolvastál, meg, hogy tényleg érdekel a dolog. Én ezt becsülöm.
 
Vissza a Szu-30SzM-re, én személy szerint nagy ellenzője vagyok a gépnek, annak ellenére, hogy ez rajtam kívül valószínű nem sokat érdekel. Az UAC, ha már létrejött, igenis meg kellett volna akadályozza, hogy az IRKUT ezt a Szu-35Sz miatt idejét múlt technológiát vigye tovább. Pogoszjannak keresztül kellett volna vinni, hogy az IRKUT, ha már nagy tapasztalatot szerzett az UB 27-esek gyártásában, meg a vektorálós, FbW-s, bonyolult elektronikás gépek összeszerelésében, akkor lesz szíves a Szu-35Sz terveit követve annak kétüléses verzióját kidolgozni és azt gyártani. Ugyanő kellett volna, hogy kerszetülvigye a MiG gyár beintegrálását a PAK-FA programba. És még sorolhatnám. A jelenleg futó programok közül csak a PAK-FA, a Szu-35Sz, esetleg ennek UB változata, mint kétüléses multirole és a NAPO Szu-34-ese, mint csapásmérő életképes. Néhány réskitöltő Szu-27SzM3-as még belefér, meg a pár tíz darab MiG-29K/KUB a flottának.
 
Allesmor Obranna
ezeket a gépeket azért rendelték az Irkut-tol, mert viszonylag gyorsan letudják gyártani (60 darabot rendeltek) és szállítani- és egyfajta átmenetet biztosít az orosz légieronél, míg nem lesznek a T-50 -sek, így biztosítva modern gépeket párhuzamosan a Szu-35-el. Szerintem , ha megszunik az "átmeneti idoszak" már csak exportra fognak gyártani.
 
Azt kell látni,hogy az orosz légierőnek olyan szüksége van minden modern gépre mint egy falat kenyérre mert ami nekik van az jóformán csak céltárgynak jó még a környékükön is.Amúgy ezekkel a gépekkel Grúziában(a gyártó a légierő rendelkezésére bocsájtotta a saját tesztpéldányait és nagyon pozitívak voltak a visszajelzések) nagyon meg voltak elégedve ezért rendelték őket.
 
Az UAC, ha már létrejött, igenis meg kellett volna akadályozza, hogy az IRKUT ezt a Szu-35Sz miatt idejét múlt technológiát vigye tovább.

Teljes mértékben egyetértek, ráadásul felesleges oroszországon bellül ennyi párhuzamos fejlesztés (30,35, közben pörög a pakfa) ráadásul a vak is látja, hogy a pakfa amint elkészül az orosz piacot le fogja fedni. A mig és a többi típus esetében is maximálisan egyetértek, így pénzkidobás kategória.
Viszont réskitöltés most fontos ott, mert roppant módon el volt hanyagolva az orosz légierő az elmúlt évtizedekben.
 
erdifefe3

Az elektronikával nincs baj a fegyverzet meg a maradt a régi bár az új fejlesztésű dolgok nem tudjuk,hogy hogy fognak muzsikálni.
 
Allesmor Obranna
ezeket a gépeket azért rendelték az Irkut-tol, mert viszonylag gyorsan letudják gyártani (60 darabot rendeltek) és szállítani- és egyfajta átmenetet biztosít az orosz légieronél, míg nem lesznek a T-50 -sek, így biztosítva modern gépeket párhuzamosan a Szu-35-el. Szerintem , ha megszunik az "átmeneti idoszak" már csak exportra fognak gyártani.

Abban valóban van ráció, hogy vektorálós gép évek óta repül az indaiaknál, malájoknál, algériában, sőt, még az amerikaiknál is, csak maguknál az oroszoknál nem. Noha tényleg vitatott a vektorálás szükségszerűsége, ha már e mellett a technológia mellett döntöttek, gyorsan kell valami. Amúgy a tapasztalat megléte vagy nem megléte is relatív, hiszen elég sokan repültek már így vagy úgy (tervezőirodai, gyári, hadseregből delegált pilótaként), sőt éles bevetésen is volt a Szu-30MKM 04-es prototípusa, ami amúgy talán a legközelebbi rokona a mostani Szu-30SzM-nek.
Na, majd kiderül.
 
Apja-fia páros fogja repülni. Vjacseszlav Averjanov repült először a Szu-30MKI-val, ő is tört össze Párizsban, majd láthattuk repülni 2005-ben.
 
A gépen a haditengerészet jele. Elképzelhető, hogy az első sorozatgyártású példány.
o79y.jpg
 
Az elektronikával nincs baj a fegyverzet meg a maradt a régi bár az új fejlesztésű dolgok nem tudjuk,hogy hogy fognak muzsikálni.

khmm... önkínzó rohamomban mégis megvettem az augusztusi Pléhveréb magazint...



Szuhoj-35... és szépen elmagyarázzák, hogy még mindig a mechanikus kitérítésű radarokat szerelik bele.... (N135 Irbis)
de persze megindokolva, hogy ez jobb nekik

A promóciós anyag szerint 400 km-ről felderít egy közelítő nagymagasságú célt....
na ja... Zeppelin?
HUD is régebbi. és ugyanott írja, mivel az OLS nem igazán alkalmas lézervezérlésű eszközök célpontjelöléséhez, cucc fejlesztés alatt, majd lesz...
(2013!)
(Sapsan konténer X év felesztés után kuka...)

tehát a sorok között olvasva kicsit antiszeptikus:) vagyok....

Igaz sok mindent nem vettek át újabb fejlesztésekből, pedig egyes rendszerek a a PAK-FA-ból átemelve,mert a hírek szerint viszonylag alacsonyan, 50 millió zöldhasú alatt akarják járulékos költségek nélkül tartani az árat, hogy legyen piaca.

Fegyverzet terén ?

".... fejlesztés alatt, hamarosan elkészül.... "
 
Hát, akkor ez sem egy korszakos gép. Minden maradt a régiben, csak kapott egy új számot.
 
És melyik Szu-35 os rol ír mert van tobb féle voltozata. Ne feledjuk a gép még nincs rendszeresítve, még tesztelik az orosz légieronél.