Ja és úgy kezdődik, hogy az AL-31FP teljes neve:
96-A-73-22-00-01-A-920-A-A.
Rövidítve: 96-FP-RE1, ahol a kapcsolt vektorálós fúvócső keresztségben a 96A/AMR-00-R kódot kapta.
Amúgy jó kis anyag, tele diagrammal, meg lényegében a teljes rendszerleírás. Annak, aki a MiG-21-es hajtóművén tanult, már az AL-31F önmagában is egy csillagászati bonyolult rendszer, hiszen kétáramú utánégetős sugárhajtóműről van szó, de itt az NR-31VT-1 fő-tüzelőanyagszivattyú működtetését megfejelték egy KRD-99-B jelű FADEC rendszerrel, amit meg megfejeltek egy olyan TVC (FN-31-VT-1 forszázs szivattyú és az RSzF-31VT-1 fúvócső mozgató) rendszerrel, amit egyrészt összekötöttek a gép FbW rendszerével, másrészt a mozgató munkaközege a tüzelőanyag maga.
Fogadjuk el, hogy műszakilag amúgy ez így a jobb, de MiG-21-esen edződött szemnek ez valami félelmetesen komplex egy masinéria.
És iszonyatosan sok szenzor, de megnyugtatok mindenkit, az AL-41F-1Sz-en mégtöbb van.
Mindezt úgy, hogy az egész modifikációt egy akkor még csak közepesen komolyan vehető indiai rendelésre fejlesztették ki 1997-99 között, a legnagyobb orosz gazdasági összeomlás kellős közepén. Bele is telt közel húsz évbe, hogy végre jól működjön, de megcsinálták.