Dehogy gyártok terminológiákat. Annyit mondtam hogy hamarabb eléri az a sebességet amit szeretnének hogy elérjen, ha közben süllyed és úgy gyorsít fel majd vált át vízsintes repülésre, ahol csúcsot mérnek. Szerintem ezt tartom továbbra is.
Ha az F-15 egyszer elérte a Mach 2.4-et, s a legtöbb helyen Mach 2.5 van neki megadva maximális sebességnek, akkor az a Pak-Fa az új hajtóművel nem feltétlenül lesz távol attól hogy egyszer elérje akár azt ami most felreppent, 3000 km/h-t.
Értelme van? Nincs.
A gyorsulás a lényeg, és az agilitás, nem a csúcssebesség amit tök üresen - könnyen tud akár pár másodpercre beállítani. Ettől függetlenül ahhoz hogy ezt elérje, lehet hogy az új hajtóművekkel meg lesz az a gyorsulás képesség, az újonnan alkalmazott anyagokkal a hőrezisztencia ahhoz, hogy beállítson egy ilyen rekordot.
Ha az F-15 egyszer elérte a Mach 2.4-et, s a legtöbb helyen Mach 2.5 van neki megadva maximális sebességnek, akkor az a Pak-Fa az új hajtóművel nem feltétlenül lesz távol attól hogy egyszer elérje akár azt ami most felreppent, 3000 km/h-t.
Értelme van? Nincs.
A gyorsulás a lényeg, és az agilitás, nem a csúcssebesség amit tök üresen - könnyen tud akár pár másodpercre beállítani. Ettől függetlenül ahhoz hogy ezt elérje, lehet hogy az új hajtóművekkel meg lesz az a gyorsulás képesség, az újonnan alkalmazott anyagokkal a hőrezisztencia ahhoz, hogy beállítson egy ilyen rekordot.