Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
igenMa is egyesével, barkács módszerekkel gyártják az AESA radart?
Voltál a Rjazanyi gyárban?
2db egy év alatt, az barkács módszer.Voltál a Rjazanyi gyárban?
Évi kapacitás 10-20 darab2db egy év alatt, az barkács módszer.
Képet szeretnék !Hoppá!
Állítólag a ma bemutatott új Ohotnyik mellett(lásd Orosz UAV-k topik) az új Szu-57 is lapos fúvócsövet kap.
Kizártnak tartom.Hoppá!
Állítólag a ma bemutatott új Ohotnyik mellett(lásd Orosz UAV-k topik) az új Szu-57 is lapos fúvócsövet kap.
Szerintem a nem hivatalos hír forrása az F119 félére gondolt.Kizártnak tartom.
Az átdolgozott Ohotnyik AL-41 hajtóművéről eltávolították a komplett forszázskamrát és a prototípuson még szintén meglévő, de fixre megfogott TVC fúvócsövet.
Magyarán, a turbina és az azt követő diffúzor után egy fix profilú, kör keresztmetszetből szögletesbe átmenő fúvócső toldatot kapott a szerkezet.
A felvételeken tisztán kivehető, hogy ez a többi, már ismert (F-117, B-2, X-47, Tacit Blue, Bird of Prey, Neuron…stb) szubszonikus alacsony észlelhetőségű típusokhoz hasonlóan csak egy hűtőlevegő árammal hűtött, de egyszerűsített szerkezetű, szögletes keresztmetszetű, mozgó alkatrészeket nemigen tartalmazó toldat.
A szuperszonikus Szu-57-es ezzel szemben továbbra is rendelkezni fog utánégetéssel és vektorálással is.
Ennek megfelelően a fúvócsöve leginkább az F135-ösére, vagy az XA100/XA101 valamelyikére fog hasonlítani.
így tőled leírva mégjobban fáj ! Reménykedtem benne hogy én néztem el valamit a google fórdítóval de ezek szerint tényleg igaz , ez szomorúA 30-as gyártmány eléggé késik, legújabban 2027-re ígérik.
De ennek semmi értelme.Szerintem a nem hivatalos hír forrása az F119 félére gondolt.
A 30-as gyártmány eléggé késik, legújabban 2027-re ígérik.
Ezt kapta az Ohotnyik:
De ennek semmi értelme.
Szögletes fúvócsővel az utánégetés és a vektorálás több problémát szül, mint amit megold. Lásd: F119.
Ráadásul a Szu-57-esen ferde síkban megy a vektorálás, ami miatt eleve értelmét veszti a lapos fúvócső.
ez így ok, de akkor ezeket a cuccokat hova építik (épitették) be? vagy ez az elméleti kapacitás?Évi kapacitás 10-20 darab
2024-ig , tehát 2023. dec.31-ig 24 Szu-57 gépet kell legyártani a tervek szerint. Tavaly 1 épült, idén 4 lesz átadva, marad 19 darab 2022-2023-ra. Utána 52 darab legyártása 2028-ig.Ezekbe a gépekbe kerülnek az AESA radarok.ez így ok, de akkor ezeket a cuccokat hova építik (épitették) be? vagy ez az elméleti kapacitás?
Igen, ismerem ezeket a terveket, de ennek így 32-36 fokban megdöntve semmi értelme. A lényegét veszti el a dolog.