Szerintem a Szu-57-esnél ez a szögletes fúvócső, ami a meglévő FbW rendszer integráns részét képező TVC miatt ferdén került beépítésre, egyrészt nem biztos még, másrészt sanszosan versenyben van egy LOAN-szerű kör keresztmetszetű ejektoros-Laval kombinációval, egy olyan megoldással, mint amit az F-35-ösökön is látunk.
Szóval ez inkább csak egy alternatíva, egy kísérlet, miközben láthatjuk, hogy a most Kínában bemutatott "univerzális hajtómű", a 177Sz fúvócsöve inkább a LOAN-ra emlékeztet.
Ami pedig a felforrósodott turbinalapátokra rálátást illeti, nos az F135-ös hajtóműcsaládon is megfigyelhető egy RCS blocker az utánégetőbe integrálva, ami ha az IR képet csak részlegesen, de a radar reflexiót már annál valamivel jobban árnyékolja.
És ez utóbbihoz hasonló látható a mostani T-50-2LL hajtómű tesztgép új fúvócsöve előtt is.
Szóval ez inkább csak egy alternatíva, egy kísérlet, miközben láthatjuk, hogy a most Kínában bemutatott "univerzális hajtómű", a 177Sz fúvócsöve inkább a LOAN-ra emlékeztet.
Ami pedig a felforrósodott turbinalapátokra rálátást illeti, nos az F135-ös hajtóműcsaládon is megfigyelhető egy RCS blocker az utánégetőbe integrálva, ami ha az IR képet csak részlegesen, de a radar reflexiót már annál valamivel jobban árnyékolja.
És ez utóbbihoz hasonló látható a mostani T-50-2LL hajtómű tesztgép új fúvócsöve előtt is.