Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 633
113
F119-es hajtóművel? :) Amikor kérhetnék teljesen tolóerővektoráltan is...
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
CiZXdqi.jpg
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
A legújabb proton ,T-50.5R végrehajtot változások a tobbi protohoz képest.....
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
Legfrissebb hírek a Pak_fa -ról:(november 5. )
Т-50-1 - 253 часа, 215 посадок.
Т-50-2 - 230 часов, 232 посадки.
Т-50-3 - 327 часов, 168 посадок, выполняются испытания вооружения.
Т-50-4 - 206 часов, 143 посадки, выполняется устранение течей топлива в нише шасси, ОГрО и БГрО.
Т-50-6-2 в настоящее время находится на работах по нанесению РПП, Т-50-9 находится в цехе окончательной сборки.

@molni korábban 1200 repult órára tippelt.

T-50-1 -253 repult óra, 215 leszállás ...így tovább
Osszesen a 4 géppel eddig nem egész 1000 órát repultek.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
Tegnap ismét repult a T-50-5R Komszomolszkban. Kétkort tett a gyár felett majd leszállt. Második repulésre nem kerult sor, mert meghibásodást észleltek.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
A Pak-Fa repulése az 5. generációs hajtomovel (izgyelie 30) 2018-ban esedékes. Eredetileg 2017-re tervezték. 2015 év végéig elkészul az elso demo hajtomu.
 

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 776
18 010
113
A Pak-Fa repulése az 5. generációs hajtomovel (izgyelie 30) 2018-ban esedékes. Eredetileg 2017-re tervezték. 2015 év végéig elkészul az elso demo hajtomu.

na erre kíváncsi leszek. Minden rosszindulatot félre téve, tényleg drukkolok nekik, hogy sikerüljön összehozniuk. Leírtam egy másik témánál, hogy nem egyszerű ezeket gyártani. Amit gondnak látok az oroszoknál, hogy mindent meghagytak régen a katonai szinten és árazásnál. Fix, lezsírozott üzletek voltak, innentől fogva nem volt rákényszerítve senki, hogy az optimumot találja meg - elég volt az első működő megoldás.

A gázturbináknál nem kevés innováció zajlott le az elmúlt években. Másképpen fogalmazva: Gázturbina fejlesztéssel foglalkozik mondjuk 3 tervező iroda (30 fővel összesen) vagy 10 cég (energetikai, olajipari, stb..) jóval több mérnökkel, komolyabb fizetéssel.

Mondjuk mennyien dolgoznak az MTU-nál, a Voith-nál, a Siemens-nél, az M+M-nél, Alstom-nál... Ezek csak úgy eszembe jutottak a német vonalról.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump

Egyre inkább attól tartok, hogy az oroszok rádöbbentek, mire a PAK-FA elkészül, addigra sok minden el fog dőlni a világpolitikában a PAK-FA nélkül is, így hát mit erőlködjenek, ha még pénzhiányban is szenvednek. A világpolitika mai állása szerint valószínűleg nem azok a prioritások náluk, amik csak min 10-12 év után hozhatnak jelentős számban bevethető típusokat.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
<blockquote rel="Mackensen">Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump

Egyre inkább attól tartok, hogy az oroszok rádöbbentek, mire a PAK-FA elkészül, addigra sok minden el fog dőlni a világpolitikában a PAK-FA nélkül is, így hát mit erőlködjenek, ha még pénzhiányban is szenvednek. A világpolitika mai állása szerint valószínűleg nem azok a prioritások náluk, amik csak min 10-12 év után hozhatnak jelentős számban bevethető típusokat.</blockquote>

Ez még márciusi hír. Volt róla itt tobbszor hír, hogy csak 12 gépet rendelnek......
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 559
84 992
113
A torzs és a szárnyak a T-50-6 -sé volt , a kabin , radar és egyéb az 55-bol.