Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A hétköznapi festékek is leárnyékolják az EM látható tartományát. Ezek a speciális festékek is hasonlóan működnek, csak a radarok hullámhossz tartományában....
2. Egy festés tényleg elég lehet ahhoz, hogy leárnyékoljon egy titán lapot?
Mert a festés igen csak vékony valami, általában.
1. A szárnyak belépő élét és a hajtóműveket borító titán az mennyire veri vissza a radarhullámokat?
Mert én úgy tudom, hogy a fémek nagyon jó visszaverő felületek.
Gondolom ezért is készül a gépek borításának nagy része műanyagból.
A kompozitok nagyon fontosak a jövő repülőgépeinél, de javításuk rendkívül drága. Az USAF 64 millió(!) dollárt kért ennek a hasraszállt gépnek a javítására:
http://asia.jokpeme.com/2015/08/us-f-22a-needs-64-million-to-repair.html
capslock: Az nem default, hogy hasra rakod a gépet, a csúcs vadászok meg mindig is drágák voltak.
Mellesleg mindenki ezt a vonalat követi a pakfa is.