Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

CiZXdqi.jpg
 
A legújabb proton ,T-50.5R végrehajtot változások a tobbi protohoz képest.....
 
Legfrissebb hírek a Pak_fa -ról:(november 5. )
Т-50-1 - 253 часа, 215 посадок.
Т-50-2 - 230 часов, 232 посадки.
Т-50-3 - 327 часов, 168 посадок, выполняются испытания вооружения.
Т-50-4 - 206 часов, 143 посадки, выполняется устранение течей топлива в нише шасси, ОГрО и БГрО.
Т-50-6-2 в настоящее время находится на работах по нанесению РПП, Т-50-9 находится в цехе окончательной сборки.

@molni korábban 1200 repult órára tippelt.

T-50-1 -253 repult óra, 215 leszállás ...így tovább
Osszesen a 4 géppel eddig nem egész 1000 órát repultek.
 
Tegnap ismét repult a T-50-5R Komszomolszkban. Kétkort tett a gyár felett majd leszállt. Második repulésre nem kerult sor, mert meghibásodást észleltek.
 
A Pak-Fa repulése az 5. generációs hajtomovel (izgyelie 30) 2018-ban esedékes. Eredetileg 2017-re tervezték. 2015 év végéig elkészul az elso demo hajtomu.
 
A Pak-Fa repulése az 5. generációs hajtomovel (izgyelie 30) 2018-ban esedékes. Eredetileg 2017-re tervezték. 2015 év végéig elkészul az elso demo hajtomu.

na erre kíváncsi leszek. Minden rosszindulatot félre téve, tényleg drukkolok nekik, hogy sikerüljön összehozniuk. Leírtam egy másik témánál, hogy nem egyszerű ezeket gyártani. Amit gondnak látok az oroszoknál, hogy mindent meghagytak régen a katonai szinten és árazásnál. Fix, lezsírozott üzletek voltak, innentől fogva nem volt rákényszerítve senki, hogy az optimumot találja meg - elég volt az első működő megoldás.

A gázturbináknál nem kevés innováció zajlott le az elmúlt években. Másképpen fogalmazva: Gázturbina fejlesztéssel foglalkozik mondjuk 3 tervező iroda (30 fővel összesen) vagy 10 cég (energetikai, olajipari, stb..) jóval több mérnökkel, komolyabb fizetéssel.

Mondjuk mennyien dolgoznak az MTU-nál, a Voith-nál, a Siemens-nél, az M+M-nél, Alstom-nál... Ezek csak úgy eszembe jutottak a német vonalról.
 
Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump
 
Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump

Egyre inkább attól tartok, hogy az oroszok rádöbbentek, mire a PAK-FA elkészül, addigra sok minden el fog dőlni a világpolitikában a PAK-FA nélkül is, így hát mit erőlködjenek, ha még pénzhiányban is szenvednek. A világpolitika mai állása szerint valószínűleg nem azok a prioritások náluk, amik csak min 10-12 év után hozhatnak jelentős számban bevethető típusokat.
 
<blockquote rel="Mackensen">Elég rossz híreket olvasni a PAK-FA háza tájáról
http://www.janes.com/article/50284/moscow-slows-pak-fa-production-plans-due-to-economic-slump

Egyre inkább attól tartok, hogy az oroszok rádöbbentek, mire a PAK-FA elkészül, addigra sok minden el fog dőlni a világpolitikában a PAK-FA nélkül is, így hát mit erőlködjenek, ha még pénzhiányban is szenvednek. A világpolitika mai állása szerint valószínűleg nem azok a prioritások náluk, amik csak min 10-12 év után hozhatnak jelentős számban bevethető típusokat.</blockquote>

Ez még márciusi hír. Volt róla itt tobbszor hír, hogy csak 12 gépet rendelnek......
 
A torzs és a szárnyak a T-50-6 -sé volt , a kabin , radar és egyéb az 55-bol.
 
<blockquote rel="boki">A torzs és a szárnyak a T-50-6 -sé volt , a kabin , radar és egyéb az 55-bol.

Törzs és szárnyak nélkül mi lesz a T-50-6 -tal?</blockquote>

Van T-50-6-1 statikus teszteken, T-50-6-2 épul-befejezés elott.
 
Friss képek a felújított 55-rol (T-50-5R). Hamarosan megérkezik Zsukovszkijba.
68316d1449339391-trkexuj9yqs.jpg

68317d1449339402-x16tppovao0.jpg


68319d1449340515-edrte8fdu2w.jpg

68318d1449340506-_pg3_ny94x0.jpg

68320d1449340526-muon0jhb0oq.jpg