Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

És ha mind ez nem lett volna elég az ígéretekből akkor itt egy újabb hír !!!!!!

Pilots will be able to control the Su-57 using their eyes, the developer said

The head of the cabin department of the Sukhoi Design Bureau, Dorofeev, said that the pilots will be able to control the Su-57 with their eyes

MOSCOW, July 28-RIA Novosti. The pilot of the Russian fifth-generation Su-57 fighter jet will be able to control the aircraft with eye movements in the future, the head of the cabin department of the Sukhoi Design Bureau told Arsenal of the Fatherland magazine. Nikita Dorofeev.
According to him, this area of development of the system has potential.
Még mindig nem érted, hogy a technológia, technika állandóan fejlődik. A tervezők, konstruktőrök, mérnökök feladata az állandó technikai fejlődés, az innovatív technológiai rendszerek, megoldások fejlesztése, létrehozása. Azzal, hogy 2010-ben először felszállt a PAK-FA nem állt le az említett szakemberek munkája.
 
Még mindig nem érted, hogy a technológia, technika állandóan fejlődik. A tervezők, konstruktőrök, mérnökök feladata az állandó technikai fejlődés, az innovatív technológiai rendszerek, megoldások fejlesztése, létrehozása. Azzal, hogy 2010-ben először felszállt a PAK-FA nem állt le az említett szakemberek munkája.
Tudod ez szépen és jól hangzik de így sosem fognak előre lépni. Valahol 1et is értek vele de így nem marad más csak a fejlesztés fejlesztés hátán , de eljuttatni a legieronek nem megy.Tgp+hmd a mai napig nincs pedig 20 -30 eves dolgok. Kína kifejlesztette a hellfire klonjat és köszöni szépen el van vele régóta. Az oroszoknal van/lesz krizantem,Hermes ataka,Vikhr ,.az megint vicces hogy a kh59mk-m reklámozzák úgy hogy az új mk2 sehol nincs pedig eregette Szíriában a szu57-es.
 
Tudod ez szépen és jól hangzik de így sosem fognak előre lépni. Valahol 1et is értek vele de így nem marad más csak a fejlesztés fejlesztés hátán , de eljuttatni a legieronek nem megy.Tgp+hmd a mai napig nincs pedig 20 -30 eves dolgok. Kína kifejlesztette a hellfire klonjat és köszöni szépen el van vele régóta. Az oroszoknal van/lesz krizantem,Hermes ataka,Vikhr ,.az megint vicces hogy a kh59mk-m reklámozzák úgy hogy az új mk2 sehol nincs pedig eregette Szíriában a szu57-es.

Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire

Ez egy kb. 20 éves út!

Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....

A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.

Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni :)
 
screen11.png
screen10.png
 
A Komszomolszk-na/amuri repülőgépgyárban megkezdődött a repülőgépek összeszerelésének és festésének, valamint a műszaki ellenőrzésnek a kiterjesztett valóság (AR) technológiák alkalmazásával történő kísérleti projektje.
A vállalkozás vezető programozója, Valerij Tyimohin szerint jelenleg ezeket a fejlesztéseket már használják a műszaki ellenőrzéshez, amelynek feladata az esetleges eltérések azonosítása az összeszerelés első szakaszában. Olyan speciális AR -eszközök használatáról beszélünk, amelyek dokumentációt és tippeket jelenítenek meg a repülőgép elemeinek összeszerelése és a vezérlés során.

Egy másik újítás a projektorok használata a repülőgépek pontosabb festéséhez.
- A Szu-57 pixelfestést használ, és nagyon fontos, hogy a festett pixelek ne lépjék túl a határaikat. Technológiánk lehetővé teszi több projektor felszerelését a festők számára kényelmes helyzetben. Rajtuk keresztül a festmény kontúrjai a síkra lesznek kivetítve ” - mondta Valery Tyimohin a TASS -nak.

" AR technológiákat a hadsereg már használja Oroszországban és más országokban. Például az Egyesült Államok kifejlesztett egy rendszert a pilóták légi harcban történő kiképzésére. Szakembereink a kiterjesztett valóság elemeivel ellátott sisakot tesztelnek a Szu-57 pilóták számára; az új technológiáknak elő kell segíteniük a repülőgépek irányítását és célzását."
 
EUBpW4IWsAAitzs.jpg



after analysis, it will be found that if such bubbles appear on the cockpit cover that has just left the factory, it must be a quality problem.
 
Szu-57 összeszerelése

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
MAKS 2021 Air show-n,az 054-es számú gép leszállás után elég feltűnően füstölt a hajtóműveknél,13 perc 15 másodpercnél.

Remélem Allesmor fórumtárs megszakérti,hogy mit látunk.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Vogon
MAKS 2021 Air show-n,az 054-es számú gép leszállás után elég feltűnően füstölt a hajtóműveknél,13 perc 15 másodpercnél.

Remélem Allesmor fórumtárs megszakérti,hogy mit látunk.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az oroszoknál idáig csak a Szu-57-esnél láttam ilyet, de például az F-18-asnál lehet megfigyelni hasonlót:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Hornet-nél ez a másodlagos (víz-levegő) hőcserélőből, az elsődleges hőcserélőn keresztül vezetett forró levegő által kifújt gőz. Az elsődleges hőcserélő csak levegővel működik és a hajtómű kompresszoráról kapja a levegőt.
Csak a földön látni ezt a gőzkifújást. Nem a hajtómű specialitása, hanem a gépé, így az F404-eshez nagyon hasonló RM12-essel szerelt Gripen-en ilyet nem látni.

Gyanítom, hogy a Szu-57-esen is valami hasonló lehet. Érdekes azonban, hogy a Hornet-el ellentétben itt ez a jelenség pont, hogy nem a gázadásnál, hanem éppen, hogy a stabil földi alapjáratnál jelentkezik.
Minden esetre az biztos, hogy az AESA radaros Szu-57-esen valamiféle komplex hőcserélőnek lennie kell.
 
Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire

Ez egy kb. 20 éves út!

Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....

A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.

Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni :)

Na ja. Ezért is vagyok én baromira szkeptikus a Tempest-tel, meg az FCAS-szel kapcsolatban. Mármint úgy értem, hogy ha a protók repülnének mondjuk 2025-ben, akkor is még vagy 20 év, azaz kb. 2045 lesz, mire egy normális, valóban bevethető, a "képességeinek teljesen birtokában lévő", vagyis pl. számunkra, természetesen rohadt sok pénzért (és még mindig olcsóbban, mint ha hamarabb, de "félkész" állapotban vennénk meg), megvételre érdemes gép lesz belőlük.
 
Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire

Ez egy kb. 20 éves út!
Csak itt az első felszállt gép között közel nem volt annyi difi, mint az X-35 techdemo és F-35A vadász között.
És mégis jó sokáig tartott és egyfeladatos volt lényegében a T3A/B-ig.
Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....
Leszámítva, hogy nem kezd használhatóvá válni kategória. Alsó hangon 2 éve repül éles bevetésre.
Úgy, hogy nézd meg hogyan nézett ki az X-35 és mi lett belőle.
 
Amúgy az Eurofighter életütjával mennyire vagy tisztában?
Vagy bármelyik harci gépével?
1986-ban kezdték fejleszteni.
1994-ben repült először.
2003 az első "sorozat gyártott" példány aminek kb. annyi harci képessége van, mint a MIG-21-nek. (Gpu+IR)
2006-ban lép hivatalosan szolgálatba Angliában
2008-ban repül először a Trache 2 vagyis az első gép ami jó is valamire

Ez egy kb. 20 éves út!

Az X-35A 2000-ben repült először, most 2020-után kezd használhatóvá válni az F-35. Ez megint 20 év....

A T-50-1 2010-ben repült lőször!
Ez alapján nem tudom miért csodálkozol azon, hogy kb. 2030-ban lesz belőle valami.
Ez is ugyan úgy 20 év, mint az EF vagy az F-35 esetén.

Nem vagy tisztában azzal, hogy mekkora feladat egy ilyen gépet megcsinálni :)
Valójában rosszabb a helyzet.EF egy 70es évekbeli Dornier terv,a Jager90 megvalósúlt formája.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat