Úgy tudom,hogy már megoldották az X motor problémáját azzal, hogy normál üzemben levették a teljesítményt 1200 lóerőre, ha meg helyzet van,visszakapcsolja a sofőr 1500-ra,szerintem teljesen jó megoldás, kiballagni a harctérre,gyakorlatozni elég az 1200,harcol fél,vagy egy órát,kiüríti a màlhát,tankokat az 1500 lovas beállítással,majd visszaballag a fostos 1200 lóval feltöltésre,ha így kitart addig mint a V46 motorok álltalában,akkor teljesen jó.
A gt nyilván sokkal drágább opció,nem mellesleg újra/át kellene tervezni hozzá a félt tekenyőt, szóval nem látom a problémát az X motorral már.
Ha,és amennyiben a belátható jövőben belekerülne a 152-es pusku,vagy további páncélozás miatt érdemi tömegnövekedés lenne,akkor lépni kell majd egy erősebb motor irányába.
Megjegyzem, a gt önmagában is növeli a hk észlelhetőségét,a fokozott hőképpel,nem?
A gt nyilván sokkal drágább opció,nem mellesleg újra/át kellene tervezni hozzá a félt tekenyőt, szóval nem látom a problémát az X motorral már.
Ha,és amennyiben a belátható jövőben belekerülne a 152-es pusku,vagy további páncélozás miatt érdemi tömegnövekedés lenne,akkor lépni kell majd egy erősebb motor irányába.
Megjegyzem, a gt önmagában is növeli a hk észlelhetőségét,a fokozott hőképpel,nem?