[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

A felfüggesztési pont lehetővé teszi, hogy a gép különböző függesztményeket hordozhasson, ezzel növelhető a hatótávolsága vagy további feladatkörök (például könnyű csapásmérés vagy felderítés) betöltésére teszi alkalmassá.
1f3af.png


312827570_181410341101411_1878892281677368267_n.jpg


Kidobott pénz.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses and Aladeen
A felfüggesztési pont lehetővé teszi, hogy a gép különböző függesztményeket hordozhasson, ezzel növelhető a hatótávolsága vagy további feladatkörök (például könnyű csapásmérés vagy felderítés) betöltésére teszi alkalmassá.
1f3af.png


312827570_181410341101411_1878892281677368267_n.jpg


Ezt a pilon azért kellett mert az előző nem vált be, nagy volt a légellenállása és a tömege. Valljuk be radikálisan nem változatja meg a sem a harci alkalmazást, se a felderítési képességet. Gyakorlásra pedig az előző is elég lett volna..
 
Ezt a pilon azért kellett mert az előző nem vált be, nagy volt a légellenállása és a tömege. Valljuk be radikálisan nem változatja meg a sem a harci alkalmazást, se a felderítési képességet. Gyakorlásra pedig az előző is elég lett volna..
A 0-ról kezdve egy új platform lell , nem megy egyedül kérjenek segítséget! ( svéd-brazíl) !
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: kamm and jimkirk
L-159-ben rejlő üzleti lehetőségek.
  • kiképző gép F-35-re
  • iraki gépek modernizációja
  • Írország



A cseh Aero Vodochody cég október 24-én bejelentette az L-159 T2X kiképző- és harci repülőgép prototípusának repülését. A gép válasz a felhasználók igényeire, valamint a technikai fejlődésre.


Az első repülésre Csehországban került sor október közepén. Négy év intenzív kutatás és egy mérnöki csapat munkájának eredménye volt. A változtatások magukban foglalták egy új, integrált üzemanyagtartállyal rendelkező szárny alkalmazását, ami azt jelenti, hogy más feladatokhoz is rendelkezésre állnak a pilonok. Ezenkívül a tervek szerint új fedélzeti repüléstechnikai eszközöket alkalmaznának, és új konstrukciójú precíziós levegő-föld fegyvereket integrálnának. A T2X-en végzett munka a jelenlegi üzemeltetési tapasztalatokhoz kapcsolódik - az L-159-es repülőgépeket a Cseh Köztársaság és Irak katonai repülése használja. Ezenkívül a gépek kötege a Draken Europe-ba került, ahol a NATO-országok fegyveres erőinek kiképzési feladataira használják (pl.

Az Aero Vodochody eddig 86 darab L-159-es repülőgépet gyártott különböző konfigurációkban (a fenti szám tartalmazza a tárolt repülőgépvázak átalakításait is). Az első soros gépeket 2000-ben helyezték üzembe. Az úgynevezett vadászgépek elleni harci műveletekben Irakhoz tartozó repülőgépek vettek részt. Iszlám Állam - egyes információk szerint a bagdadi kormány repülőgépeinek alapos modernizálásában érdekelt, különös tekintettel a levegő-föld fegyverek hatókörének bővítésére. Emellett az építkezés iránti érdeklődést többek között az is kifejezi Ír Köztársaság.
 
L-159-ben rejlő üzleti lehetőségek.
  • kiképző gép F-35-re
  • iraki gépek modernizációja
  • Írország



A cseh Aero Vodochody cég október 24-én bejelentette az L-159 T2X kiképző- és harci repülőgép prototípusának repülését. A gép válasz a felhasználók igényeire, valamint a technikai fejlődésre.


Az első repülésre Csehországban került sor október közepén. Négy év intenzív kutatás és egy mérnöki csapat munkájának eredménye volt. A változtatások magukban foglalták egy új, integrált üzemanyagtartállyal rendelkező szárny alkalmazását, ami azt jelenti, hogy más feladatokhoz is rendelkezésre állnak a pilonok. Ezenkívül a tervek szerint új fedélzeti repüléstechnikai eszközöket alkalmaznának, és új konstrukciójú precíziós levegő-föld fegyvereket integrálnának. A T2X-en végzett munka a jelenlegi üzemeltetési tapasztalatokhoz kapcsolódik - az L-159-es repülőgépeket a Cseh Köztársaság és Irak katonai repülése használja. Ezenkívül a gépek kötege a Draken Europe-ba került, ahol a NATO-országok fegyveres erőinek kiképzési feladataira használják (pl.

Az Aero Vodochody eddig 86 darab L-159-es repülőgépet gyártott különböző konfigurációkban (a fenti szám tartalmazza a tárolt repülőgépvázak átalakításait is). Az első soros gépeket 2000-ben helyezték üzembe. Az úgynevezett vadászgépek elleni harci műveletekben Irakhoz tartozó repülőgépek vettek részt. Iszlám Állam - egyes információk szerint a bagdadi kormány repülőgépeinek alapos modernizálásában érdekelt, különös tekintettel a levegő-föld fegyverek hatókörének bővítésére. Emellett az építkezés iránti érdeklődést többek között az is kifejezi Ír Köztársaság.
Én arra vagyok kíváncsi, hogy majd milyen hajtóművet fognak belepakolni!
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
L-159-ben rejlő üzleti lehetőségek.
  • kiképző gép F-35-re
  • iraki gépek modernizációja
  • Írország



A cseh Aero Vodochody cég október 24-én bejelentette az L-159 T2X kiképző- és harci repülőgép prototípusának repülését. A gép válasz a felhasználók igényeire, valamint a technikai fejlődésre.


Az első repülésre Csehországban került sor október közepén. Négy év intenzív kutatás és egy mérnöki csapat munkájának eredménye volt. A változtatások magukban foglalták egy új, integrált üzemanyagtartállyal rendelkező szárny alkalmazását, ami azt jelenti, hogy más feladatokhoz is rendelkezésre állnak a pilonok. Ezenkívül a tervek szerint új fedélzeti repüléstechnikai eszközöket alkalmaznának, és új konstrukciójú precíziós levegő-föld fegyvereket integrálnának. A T2X-en végzett munka a jelenlegi üzemeltetési tapasztalatokhoz kapcsolódik - az L-159-es repülőgépeket a Cseh Köztársaság és Irak katonai repülése használja. Ezenkívül a gépek kötege a Draken Europe-ba került, ahol a NATO-országok fegyveres erőinek kiképzési feladataira használják (pl.

Az Aero Vodochody eddig 86 darab L-159-es repülőgépet gyártott különböző konfigurációkban (a fenti szám tartalmazza a tárolt repülőgépvázak átalakításait is). Az első soros gépeket 2000-ben helyezték üzembe. Az úgynevezett vadászgépek elleni harci műveletekben Irakhoz tartozó repülőgépek vettek részt. Iszlám Állam - egyes információk szerint a bagdadi kormány repülőgépeinek alapos modernizálásában érdekelt, különös tekintettel a levegő-föld fegyverek hatókörének bővítésére. Emellett az építkezés iránti érdeklődést többek között az is kifejezi Ír Köztársaság.

Érdemes összevetni az eredeti Aero sajtóközleményt és amit a lengyel híroldal kreált belőle...és hogy mi az amit a lengyel oldal írt csak hozzá, mert ők úgy gondolták hogy az úgy van.

Az íreknek orosz Tu-160-as bombázókat kergetni kellene a vadászgép, arra az L39/L159 pont nem alkalmas.
Irish Air Corps – The Czech Republic offered Ireland 3 L-39ZA for free if Ireland bought six L-159As. The Irish Government chose not to pursue the offer.

Akinek már az F-16 mellé sem volt saját sugárhajtású kiképzőgépe, az az F-35 mellé se fog venni. Majd mennek az olasz pilótaképzőbe M346-on repülni. Vagy Amerikába.

Az L-159 topikban megtalálható a modernizációs program részletesebb leírása.
 
Az L-39NG sztem még játszik Ghánában. 1 helyi think thank mindezt egy ghánai reptérfejlesztèssel és az AV-nak egy Ghánában létesítendő karbantartási és innovációs központjával is összeköti.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
.
Egy 10+ eves öreg peldanyt reszelgetnek.
.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
Ezen is ott anno a Puma matrica, de hogy ott is maradt, azt lehet fenyegetesnek szanjak a magyar adofizetök fele.
Te jó ég, ez alig gulul!!!
Bál utána azélt pölög!
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
 
"Póttartájok nélkül 2590 kilométer a gép hatótávolsága, az Albatros 1100 kilométeréhez képest.Az L-39NG négy és fél órát képes egy tank üzemanyaggal a levegőben tölteni, ami szintén jelentős növekedés az előd két és fél órájához viszonyítva. Ezek az értékek póttartáj felszerelésével ráadásul tovább növelhetőek."

"Fontos kiemelni, hogy a gépek mind két ülésesek, tehát van hely bennük az oktatónak is."
- ellentétben más oktatógépekkel, ahol az oktató egy speciális oktatógondolából instruálja a pilótanövendéket.
 
"Póttartájok nélkül 2590 kilométer a gép hatótávolsága, az Albatros 1100 kilométeréhez képest.Az L-39NG négy és fél órát képes egy tank üzemanyaggal a levegőben tölteni, ami szintén jelentős növekedés az előd két és fél órájához viszonyítva. Ezek az értékek póttartáj felszerelésével ráadásul tovább növelhetőek."

"Fontos kiemelni, hogy a gépek mind két ülésesek, tehát van hely bennük az oktatónak is."
- ellentétben más oktatógépekkel, ahol az oktató egy speciális oktatógondolából instruálja a pilótanövendéket.
Mi a tököm az az oktatógondola?!? :D
Más oktatógépekben nincs hely az oktatónak?!? Akkor az mitől oktatógép?