A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

Segítek.
Egy acélcsarnok 8cm hőszigeteléssel, teherviselő betonpadlóval, világítással 220e-250e/m2 2023-ban, ehhez jön még az odavezető utak, területrendezés. Ez az üres csarnok ára, egy kapu amin befér egy tank még 3millió/darab. Egy személyautóra kb 20-25m2/darab burkolt felület kell parkolóban, tárlóban kevesebb, tankhoz nem tudom már mennyi.(terveztem már honvédségi rakodót, de 1000 éve és eszem rosta)
Milliárdos tétel egy csarnok amiben el lehet tárolni a pár tucat tankot, de barom aki úgy vesz járművet hogy nem épít neki ilyet. Buszt, villamost sem engednék a szabad ég alatt tárolni, a katonai járművek meg azoknál is drágábbak.
Arról nem is szólva, hogy a modern cuccok szeretik a temperált hangárt.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
Bloomberg SzBK


A honvédségre ugyanis túl nagy terhet rótt a vezetők felduzzadt száma, ugyanakkor a seregben mintegy 8-10 ezer betöltetlen állás is van. A . miniszter tervei szerint a jelenlegi 37 640 fős létszámot a többszörösére bővítik a jövőben.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-01-31/hungary-ousts-hundreds-from-top-army-ranks-defense-chief-says?leadSource=uverify wall
Bloomberg cikk magyarul szemlézve:


A Vaskupola örök... :P
 
A TURUL KITÁRJA SZÁRNYAIT

Azelmúlt év számos változást hozott a Magyar Honvédség életében, új szervezeti elemek jöttek létre, amelyek közül magazinunk számára a Légierő Parancsnokság a legfontosabb. A parancsnoki teendőkkel megbízott dr. Koller József dandártábornok nevét olvasóink korábban az MH 86. Szolnok Helikopter Bázis vezetőjeként ismerhették meg.

 
A TURUL KITÁRJA SZÁRNYAIT

Azelmúlt év számos változást hozott a Magyar Honvédség életében, új szervezeti elemek jöttek létre, amelyek közül magazinunk számára a Légierő Parancsnokság a legfontosabb. A parancsnoki teendőkkel megbízott dr. Koller József dandártábornok nevét olvasóink korábban az MH 86. Szolnok Helikopter Bázis vezetőjeként ismerhették meg.

Nah, ezt tuti nem linkelted. ;)

Érdemes elolvasni

Koller aeromazain

6b68eb620d5e3593c54fa86a88d05eaa.jpg
9cd6668e36e9386adadc1787e5409953.jpg
659db9eabfe5a3c7f43cfc182f6586ce.jpg
f390ce682254b506b33114b2411d647d.jpg
 
Nah, ezt tuti nem linkelted. ;)

Érdemes elolvasni

Koller aeromazain

6b68eb620d5e3593c54fa86a88d05eaa.jpg
9cd6668e36e9386adadc1787e5409953.jpg
659db9eabfe5a3c7f43cfc182f6586ce.jpg
f390ce682254b506b33114b2411d647d.jpg
Tehát hazai pilotaképzés.
1. Fázis Zlin
2_3. Fázis L-39NG
4. Fázis M-346

Idősebb vadászgéppilóták mehetnek majd szállítógèpekre, vagy L-39NG-re oktatónak.

+4 Gripen első körben.
Második kör plusz 1 század.
Még nyitott hogy C/D vagy E/F.

Lesz új drónos egysége a légierőnek.
 
Segítek.
Egy acélcsarnok 8cm hőszigeteléssel, teherviselő betonpadlóval, világítással 220e-250e/m2 2023-ban, ehhez jön még az odavezető utak, területrendezés. Ez az üres csarnok ára, egy kapu amin befér egy tank még 3millió/darab. Egy személyautóra kb 20-25m2/darab burkolt felület kell parkolóban, tárlóban kevesebb, tankhoz nem tudom már mennyi.(terveztem már honvédségi rakodót, de 1000 éve és eszem rosta)
Milliárdos tétel egy csarnok amiben el lehet tárolni a pár tucat tankot, de barom aki úgy vesz járművet hogy nem épít neki ilyet. Buszt, villamost sem engednék a szabad ég alatt tárolni, a katonai járművek meg azoknál is drágábbak.
Ez az ár igaz,hogy ha nem hozzáértő befektetőnek csinálják a csarnokot. Szerintem 160-200 ból ki lehet hozni. Két három hét múlva kezdek építtetni egy kisebbet. Majd megmondom mi a mostani ár.
 
Ez az ár igaz,hogy ha nem hozzáértő befektetőnek csinálják a csarnokot. Szerintem 160-200 ból ki lehet hozni. Két három hét múlva kezdek építtetni egy kisebbet. Majd megmondom mi a mostani ár.
Hát, nem tudom.
Fater tavalyig minden évben megcsinálta párnák a statikajat, láttam a doksikat.
És én ratattem 30.000 jó magyar forintot a teherbíró padló kialakítására. Egy M3 vasaltbeton már 100ezer felett van, és kell még alá szerelobeton és homokos kavics is.
Az állami felár meg még rájön...