Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
Egy újabb hamvába holt terv. Hányszor modósították a darabszámot a gyártást stb. A realitás, hogy még a 4+ gen. gépeik is downgradelt állapotban képesek gyártani, pld. külföldi HUD helyett saját rosszabb minőségű stb.




Sebastian,az icbm-jeik elég pontosak,ne aggódj, Orosz alkatrészekkel is.

;)
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 279
70 673
113
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
53 466
90 451
113
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
A szögletes fúvócsövet nem lehet ferdén beépíteni, mint a hagyományosat?
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 279
70 673
113
A szögletes fúvócsövet nem lehet ferdén beépíteni, mint a hagyományosat?
Mindent lehet, csak kérdés, hogy úgy van-e értelme.
Te valami ilyesmire gondolsz:

Russian-Su-57-Felon-has-begun-tests-of-new-engine-flat-nozzles.jpg


 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 644
113
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
Ebbe csak te állapodtál meg saját magaddal. A többiek nem tudták megcsinálni.