Marad a 4 a MiG-31BM és MiG-31BSzM-nél. A MIG-31K(I) Kinzsal hordozó. Inkább csinálják meg a MiG-41-et, újabb MiG-31 modernizáció helyett.A MiG-31M változatnál tervezték a 6db törzs alatti rakéta hordozását. Hát rajta, csinálják meg.
Marad a 4 a MiG-31BM és MiG-31BSzM-nél. A MIG-31K(I) Kinzsal hordozó. Inkább csinálják meg a MiG-41-et, újabb MiG-31 modernizáció helyett.A MiG-31M változatnál tervezték a 6db törzs alatti rakéta hordozását. Hát rajta, csinálják meg.
Nem lehet megcsinálni. Amire te gondolsz, az a MiG-31M, de az egy teljesen más sárkány volt. A BM-re modernizált DZ és a BMSz-re modernizált alapváltozatok törzse alá csak két sorban függeszthetők a rakéták, a K-ra átalakított sárkányok pedig csak egy darab megerősített Kinzshal pilont hordoznak.Csak ezek a semmitmondó PR szövegeket kellene elhagyni a nyilatkozóknak. A képek jók, de a szöveg borzalmas. Inkább arról beszéljenek, hogy a törzs alatti 6db R-37M rakétákkal mikor lesznek elérhetőek a modernizált gépek.
Azért az M szélvédője, meg úgy az orra általában bitang jól néz ki.
.A lokátor 10 célt tud követésbe venni és 6 célcsatornával rendelkezik. Magyarán egyszerre 6db R-37M, vagy R-77M rakétát tud bevetni. Szerintem most a MiG-41 nem prioritás, inkább a MiG-31M módosított változatát kellene gyártásba venni, a mai követelményeknek megfelelő felszereltséggel. Ezzel a MiG is életképesebb lenne.
Vegetál..
.
Maga a MiG tervezőiroda egyáltalán létezik még? Sok projectjük nem ment az elmúlt években, jó kérdés, hogy milyen állapotban vannak, ha még megvannak?
.Vegetál.bi
Természetesen létezik, de már az UAC(OAK) alá tartozik mint a többi tervező iroda : Jakovlev, Tupoljev, Szuchoj, Berijev. Új projekteken dolgoznak..
.
Maga a MiG tervezőiroda egyáltalán létezik még? Sok projectjük nem ment az elmúlt években, jó kérdés, hogy milyen állapotban vannak, ha még megvannak?
Ugyanott vannak, ha elkezdenék a MiG-31M-et gyártani, ami erkölcsileg és technikailag is elavult mára. A MiG-41 a MiG-31 váltótípusa lesz.A lokátor 10 célt tud követésbe venni és 6 célcsatornával rendelkezik. Magyarán egyszerre 6db R-37M, vagy R-77M rakétát tud bevetni. Szerintem most a MiG-41 nem prioritás, inkább a MiG-31M módosított változatát kellene gyártásba venni, a mai követelményeknek megfelelő felszereltséggel. Ezzel a MiG is életképesebb lenne.
.Ugyanott vannak, ha elkezdenék a MiG-31M-et gyártani, ami erkölcsileg és technikailag is elavult mára. A MiG-41 a MiG-31 váltótípusa lesz.
Nem hatékonyabb egy új modern gépet kifejleszteni a 0-ról mint régi gépet építeni a 0-ról?
Még a kanyarban sincsA MiG-41

Ez alapján a kitakart kép alapján nem érzem indokoltnak a megállapításodat. (Attól még igaz lehet, mert a BM/BSzM modernizáció nyilván nem tett csodát.) Mit nem értesz? A bal oldali képernyőn a cél távolsága és irányszöge, valamint a NEZ (No Escape Zone) látszik. Ez utóbbi pulzál, mert a cél és az indító gép aspektusának változását követi. A jobb oldalin a cél magassága látható. A befogás kb. 175 km-ről történt meg (ami megfelel a papírformának, mert a Zaszlon-A vadászgép méretű célt 180 km-ről képes automatikus követésbe venni). Az indítás pontosan 100 km-ről történt, a találat kb. 75 km-nél volt. A találat után a cél gyorsan magasságot vesztett, majd eltűnt a radarról.Az ominózus indítás.
Kár, hogy sokat nem lehet látni, érteni belőle.
Az viszont látszik, hogy az orosz berendezesek, kijelzők, kabinok még mindig nem felhasználóbarátok.
Miért nem egy képernyőn jelenik ez meg?Ez alapján a kitakart kép alapján nem érzem indokoltnak a megállapításodat. (Attól még igaz lehet, mert a BM/BSzM modernizáció nyilván nem tett csodát.) Mit nem értesz? A bal oldali képernyőn a cél távolsága és irányszöge, valamint a NEZ (No Escape Zone) látszik. Ez utóbbi pulzál, mert a cél és az indító gép aspektusának változását követi. A jobb oldalin a cél magassága látható. A befogás kb. 175 km-ről történt meg (ami megfelel a papírformának, mert a Zaszlon-A vadászgép méretű célt 180 km-ről képes automatikus követésbe venni). Az indítás pontosan 100 km-ről történt, a találat kb. 75 km-nél volt. A találat után a cél gyorsan magasságot vesztett, majd eltűnt a radarról.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..