Felesleges. A Szu-35 már most jó erre és aktívan ki is próbálták R-37M-el. Légigyőzelem is van vele.
A Szu-34 a fix profilú szívócsatorna és a hatalmas homlokfelületű és hullámellenállású kabinszekció miatt csak transzszonikusig gyorsítható gazdaságosan.
A gép 12 tonna kerozinja a szubszonikus tartós repülésre van optimalizálva úgy, hogy csak korlátozott szuperszonikus szakaszok vannak a feladatban.
A Szu-35-ös forszázs nélkül is képes két R-37M-el a törzs alatt és két R-77-1-essel a szárnyak alatt a Mach 1.2-re.
De a lényeg, hogy a radarja már most képes az R-37M maradéktalan kiszolgálására, míg a Szu-34-es radarja csak korlátozottan tudja azt, ami maximálisan kell egy R-77-1-es kihasználásához és nincs tervben ennek a képességnek a bővítése.
Itt ugye a SzU-35Sz-ről beszélünk?
