Az komoly képesség egy 100 millás,csökkentett észlehetőségű bicajtól,bár ahol usánka be meri vetni,ott jól jöhet,pikcupokra lődözni,vagy motoros tenoristákra,esküvői menetre,stb.Van, 25-mm-es gatling, 182 lőszeres javadalmazással.

Az komoly képesség egy 100 millás,csökkentett észlehetőségű bicajtól,bár ahol usánka be meri vetni,ott jól jöhet,pikcupokra lődözni,vagy motoros tenoristákra,esküvői menetre,stb.Van, 25-mm-es gatling, 182 lőszeres javadalmazással.

Elnézve ezt a képet azon agyalok, hogy mi olyan bonyolult egy stealth formán. Erre simán rágányoltak egy púpot és valószínűleg nem történt semmi az RCS-ével.Csak az A változaton, látszik is egy nagy ormótlan kitüremkedés végig a bal beömlő felett, a B és C variánson nincs.
![]()
Ne aggódj nem lesz ott az ilyen bevetve ahol légvédelem is van, mert még seggbelőnék és akkor nehezebb lenne a 400 millió dolláros darabárat lenyomni a gyarmat torkán.Az komoly képesség egy 100 millás,csökkentett észlehetőségű bicajtól,bár ahol usánka be meri vetni,ott jól jöhet,pikcupokra lődözni,vagy motoros tenoristákra,esküvői menetre,stb.
![]()
Beépített nincs, a hasuk alatt konténerben tudnak vinni.Csak az A változaton, látszik is egy nagy ormótlan kitüremkedés végig a bal beömlő felett, a B és C variánson nincs.
![]()
Mai hír, hogy elindult a "30-as gyártmány" szériagyártása. Tehát a Szu-57-hez fejlesztett második szakasz hajtómü az AL-51-F1 megjelölést kapta.
Az új hajtómü a 2024-ben legyártásra kerülő első Szu-57M gépekbe kerülnek. 2025-ben pedig egy új gyártósor indul be, ahol már a szériás Szu-57M-et az AL-51-F1 hajtómüvel fogják gyártani.
Emlékszem rá, vártam a reakciódEzt 2018-ban írtam:.
Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)
Nem felesleges.De a szimuláció nem pótolja,csak segiti a gyakorlatot.És a mai gépek nagyságrendel bonyorultabbak az elődeiknél.T-50 még nem egy kész,sorozatgyártható gép.Még sok viz lefolyik a Volgán,mire az lesz-ha lesz eggyálltalán Igen tudom hol tart a SZU-57(vagyis azt amit lehet róla tudni).forum.htka.hu
Ezt meg még 14-ben, azaz kb 10 éve:
Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)
wolf: lehet nem egy f-135 de egy kiforrt hajtómű, ami a legtöbb helyre "elégjó". Ezen felül nekem az F-135 vonal bár óriási előrelépés és érthető választás az F-35be de mégis sokkal jobban örültem volna ha az F-136 nyer.forum.htka.hu

14 óta? Ez a nem semmiEmlékszem rá, vártam a reakciód![]()

Vagy egy smiley-t akart rajzolni.Jó nagy szórása van 5 méteren...

Neeeeeem! Lebuktaaak!Jó nagy szórása van 5 méteren...

Ez ps.Nem tudom, hogy PS vagy sem (az 511-esben minden képen csak régi hajtómű van), de ha nem, akkor elvileg a 30-as gyártány van a gépben és láss csodát, ahogy írtamsemmivel nincs jobban "eldugva" mint a régi hajtómű.
![]()
Ponntosan ezt mondtam én is.Ez ps.
De amúgy hogy is lehetne jobban "eldugni " a hajtóműveket?
Ha belenagyítasz, láthatod, hogy ezek az F-35A és C gépek fúvócsövei PS-el méretre igazítva és a "színképet" eltolták a lilás árnyalat felé.Nem tudom, hogy PS vagy sem (az 511-esben minden képen csak régi hajtómű van), de ha nem, akkor elvileg a 30-as gyártány van a gépben és láss csodát, ahogy írtamsemmivel nincs jobban "eldugva" mint a régi hajtómű.
![]()
"The unique sounds from the Russian SU-57 Felon stealth fighter. Spotted near Lebanon."Jól hallom, 0:54-nél első hangrobbanás, utána függőleges emelkedés közben 1:13-nál egy második?
Köszi, hogy szóltál, nem vagyok otthon ezekben, én simán elhittem volna, hogy igazi felvétel. Bocs mindenkinek. Az adminok töröljék nyugodtan, nem fogok megsértődni."The unique sounds from the Russian SU-57 Felon stealth fighter. Spotted near Lebanon."
Ez a videó a DCS szimulátorból/játékból van. Nézd meg a felhőket, a videó végén a tájat, a kameramozgást, meg úgy az egészet. Van rajta egy erős utómunka, hogy videószerűbb legyen.
A csatorna majdnem minden videója DCS vagy MSFS 2020.
A fúvócső kialakítását meg lehetne változtatni, mint mondjuk ahogy az F-22-nél láthattuk.Ez ps.
De amúgy hogy is lehetne jobban "eldugni " a hajtóműveket?
A fúvócső kialakítását meg lehetne változtatni, mint mondjuk ahogy az F-22-nél láthattuk.
Az F-22-n (meg az oroszokon) kívül tudtommal senki más nem csinált még stealth tolóerővektorálást.Valamiért senki sem követte azt a megoldást.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..