Szőnyegbombázásra is jók lennének!.
.
Dehogy elég, SŐT kell még rendelni vagy további 8-at pluszban, és megalakitani egy Nemzethy Műrepülőköteléket belőlük!
MindeztVálasztások előtt röplapokat lehetne velük szórni. Egy kis csellel még akár Brüsszelben is.


)Valóban ezzel szeretnének egyesek itt kiképző repülőset játszani az NG heyett?
Bocs, 60%-ka a Block 52 költségeinek, nem pedig annyival olcsóbb, rosszul irtam sebtében...60%-al olcsóbb mint egy Block52-é.
22-es cikk felmelegitve....Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
22-es cikk felmelegitve....
Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,Ha ennyire nincs lé igazán vissza mondhatnák L-39NG-k felét!![]()
Az L39 NG gépek ára nem a magyar költségvetésbe csorog vissza a legnagyobb eséllyel (khhmmm…)Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,
A 4 C-vel az volt a döntés, hogy nincs döntés. Tűzoltás a megnövekedett külföldi feladatok miatt. Majd ha elkezdjük képezni az NKE-n a heli pilóták mellett nagy számban a vadászgép pilótákat a 39-esekkel, akkor lesznek pilóták is az új gépekre.
Ez az időnyerés, politikailag, pénzügyileg is jól jött. ( persze nekem nagy csalódás volt). Sztem 1 év múlva ilyenkor okosabbak leszünk. Ha Trump, tuti felülünk geopol szempontok miatt a 35-ösre és az sem biztos rossz ajánlatot kapunk, mind időben, mind pénzügyileg, mert kint is a politika dönti el a vadászgépek árát. Ha nem, akkor meg a legvalószínűbb a Saab esetleg más európai vagy koreai megoldás.
Ha nem költjük el nem kell visszacsorognia! Ne tapsoljunk már annak hogy 10-20% visszajön és 80% meg értelmetlen gépre ment el.Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog.
Egyelőre a cég adósságainak visszafizezetésébe csorig ott minden. Arról nem is beszélve, hogy a csehekhez adózik és ide max az osztalékok csorognak a tulajdonosnak.Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,
A 4 C-vel az volt a döntés, hogy nincs döntés. Tűzoltás a megnövekedett külföldi feladatok miatt. Majd ha elkezdjük képezni az NKE-n a heli pilóták mellett nagy számban a vadászgép pilótákat a 39-esekkel, akkor lesznek pilóták is az új gépekre.
Ez az időnyerés, politikailag, pénzügyileg is jól jött. ( persze nekem nagy csalódás volt). Sztem 1 év múlva ilyenkor okosabbak leszünk. Ha Trump, tuti felülünk geopol szempontok miatt a 35-ösre és az sem biztos rossz ajánlatot kapunk, mind időben, mind pénzügyileg, mert kint is a politika dönti el a vadászgépek árát. Ha nem, akkor meg a legvalószínűbb a Saab esetleg más európai vagy koreai megoldás.
Magyarországra adózik a profit után és sok minden más utan az idesment kftn keresztül. Kb mint az Audi németbe.Egyelőre a cég adósságainak visszafizezetésébe csorig ott minden. Arról nem is beszélve, hogy a csehekhez adózik és ide max az osztalékok csorognak a tulajdonosnak.
Azért ne legyünk már naívak, hogy a cseh menedzsment (vannak magyarok de..) akkora nyereséget fog abszolváni ezekből a repülőgépekből, akár eladás, akár nagyjavítás. Ami nagyon hiányzik a Aero-ból, a K+F érték, szinte nem volt új fejlesztés a L39 óta, csak ráncfelvarrás (+ az Aero270 Ibis - amit hagytak bedölni). Szóval nem fogják tonnaszámra hozni haza a profitot hazánkba, és akkor még ott van a feleslegesen rendelt felderítők, meg a gyakorló gépek egy része.Magyarországra adózik a profit után és sok minden más utan az idesment kftn keresztül. Kb mint az Audi németbe.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..