Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szőnyegbombázásra is jók lennének!.
.
Dehogy elég, SŐT kell még rendelni vagy további 8-at pluszban, és megalakitani egy Nemzethy Műrepülőköteléket belőlük!
MindeztVálasztások előtt röplapokat lehetne velük szórni. Egy kis csellel még akár Brüsszelben is.
Valóban ezzel szeretnének egyesek itt kiképző repülőset játszani az NG heyett?
Bocs, 60%-ka a Block 52 költségeinek, nem pedig annyival olcsóbb, rosszul irtam sebtében...60%-al olcsóbb mint egy Block52-é.
22-es cikk felmelegitve....Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
22-es cikk felmelegitve....
Ez áttörés, nagy biznisz lenne.
30-40 régi 39-esük van papíron.
A cseh MDN szerint tárgyalások folynak az Aero Vodochodyval az L-39NG oktatórepülőgépek helyi gyártósorának Algériában történő létrehozásáról. Ez a projekt magában foglalja az L-39 flotta karbantartási központját, amely 1987 óta áll szolgálatban.
Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,Ha ennyire nincs lé igazán vissza mondhatnák L-39NG-k felét!
Az L39 NG gépek ára nem a magyar költségvetésbe csorog vissza a legnagyobb eséllyel (khhmmm…)Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,
A 4 C-vel az volt a döntés, hogy nincs döntés. Tűzoltás a megnövekedett külföldi feladatok miatt. Majd ha elkezdjük képezni az NKE-n a heli pilóták mellett nagy számban a vadászgép pilótákat a 39-esekkel, akkor lesznek pilóták is az új gépekre.
Ez az időnyerés, politikailag, pénzügyileg is jól jött. ( persze nekem nagy csalódás volt). Sztem 1 év múlva ilyenkor okosabbak leszünk. Ha Trump, tuti felülünk geopol szempontok miatt a 35-ösre és az sem biztos rossz ajánlatot kapunk, mind időben, mind pénzügyileg, mert kint is a politika dönti el a vadászgépek árát. Ha nem, akkor meg a legvalószínűbb a Saab esetleg más európai vagy koreai megoldás.
Ha nem költjük el nem kell visszacsorognia! Ne tapsoljunk már annak hogy 10-20% visszajön és 80% meg értelmetlen gépre ment el.Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog.
Egyelőre a cég adósságainak visszafizezetésébe csorig ott minden. Arról nem is beszélve, hogy a csehekhez adózik és ide max az osztalékok csorognak a tulajdonosnak.Aminek az ára a legnagyobb sansszal visszacsorog. Mondjunk vissza LYNX-et is,
A 4 C-vel az volt a döntés, hogy nincs döntés. Tűzoltás a megnövekedett külföldi feladatok miatt. Majd ha elkezdjük képezni az NKE-n a heli pilóták mellett nagy számban a vadászgép pilótákat a 39-esekkel, akkor lesznek pilóták is az új gépekre.
Ez az időnyerés, politikailag, pénzügyileg is jól jött. ( persze nekem nagy csalódás volt). Sztem 1 év múlva ilyenkor okosabbak leszünk. Ha Trump, tuti felülünk geopol szempontok miatt a 35-ösre és az sem biztos rossz ajánlatot kapunk, mind időben, mind pénzügyileg, mert kint is a politika dönti el a vadászgépek árát. Ha nem, akkor meg a legvalószínűbb a Saab esetleg más európai vagy koreai megoldás.
Magyarországra adózik a profit után és sok minden más utan az idesment kftn keresztül. Kb mint az Audi németbe.Egyelőre a cég adósságainak visszafizezetésébe csorig ott minden. Arról nem is beszélve, hogy a csehekhez adózik és ide max az osztalékok csorognak a tulajdonosnak.
Azért ne legyünk már naívak, hogy a cseh menedzsment (vannak magyarok de..) akkora nyereséget fog abszolváni ezekből a repülőgépekből, akár eladás, akár nagyjavítás. Ami nagyon hiányzik a Aero-ból, a K+F érték, szinte nem volt új fejlesztés a L39 óta, csak ráncfelvarrás (+ az Aero270 Ibis - amit hagytak bedölni). Szóval nem fogják tonnaszámra hozni haza a profitot hazánkba, és akkor még ott van a feleslegesen rendelt felderítők, meg a gyakorló gépek egy része.Magyarországra adózik a profit után és sok minden más utan az idesment kftn keresztül. Kb mint az Audi németbe.