Mig-29 -ek a fedélzeten:
+ repul a Ka-52K
a Szu-33 -sok nincsenek a hajón
Mig-29 -ek a fedélzeten:
+ repul a Ka-52K
a Szu-33 -sok nincsenek a hajón
Érdekes mert a hajón 5 Mig-29KR/KUBR és Szu-33 is volt méghozzá abból is 5.
![]()
![]()
![]()
![]()
Szerintem korábbi videó lesz ez...! Le is szedték elég gyorsan a youtube-ról.
Nem tudom mikori felvetelek, de fel/vissza-toltottem a yt-ra:Ezt a videót leszedte a TV Zvezda.![]()
Szokás szerint osszevágott felvételek.Nem tudom mikori felvetelek, de fel/vissza-toltottem a yt-ra:
![]()
Kicsit OFF, de hordozós ez is.
Azon agyalok, hogy nem lenne költséghatékonyabb megoldás? Szögfedélzetet, katapultot stb. építeni egy partraszálló hajóra vállalva, hogy annyival nagyobb és drágább lesz a hajó, vagy STVOL repülőt kifejleszteni, hogy ezekről üzemeljen?
Mac igazából én sem értem miért dob annyit az áron 2,3 esetleg 4 gőzkatapult, inkább az atomhajtás kerülhet sokba. A sísánc meg ugye kvázi ingyen lenne. A STOLV gépek sose lesznek egyenértékűek akár egy CATOBAR géppel, egy STOBAR-géppel is alig-alig. Ráadásul egy STOLV gép talán még drágább is a komplexebb meghajtás miatt, igaz, a CATOBAR változat sárkányszerkezetét erősebbre kell tervezni a katapult és a fékezőkábelek miatt. Tehát lehet hogy a hajó drágább lenne, de az esetleg visszajönne az olcsóbb gépeken.
Az utóbbi mostani szereplése eddig egyértelmű lebőgés, nem igazán érte hogy mit keres ott annak fényében, a többi orosz egység (harcászati repülők, helikopterek és távolsági bombázók) önmagához képest elég egész flottul nyomja Szíriában, még a régebbi gépek (Szu-24, Szu-25) is teljesen korrektül elkaristolnak egy ISIS-szintű ellenféllel szemben.
Egy ilyen hajóra 1-2 katapult is elég lenne. Ha az F-35-ből indulunk ki, van belőle CATOBAR verzió.
Szerintem újabb baj nincs a ruszki hordozóval.
Gozerovel folynak a berakodási munkák az Admiral Kuznyecovon
![]()
Nem hiányozhat a kazánok ellenortése sem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De a Kuznya nem ugyanarra a feladatra keszult. Folosleges osszahasonlitani a kortet az almaval. Korabban ki lett mar targyalva, hogy miert nem atommeghajtasu, miert van rajta olyan sok helikopter stb. Eppen volt lehetoseg egy eles bevetesre, ezert persze ki is probaljak, de nem ettol vartak a sziriai helyzet megoldasat.A USS America mindenesetre így is nagyobb harcértéket képvisel a Kuznyecovnál. Az utóbbi mostani szereplése eddig egyértelmű lebőgés, nem igazán érte hogy mit keres ott annak fényében, a többi orosz egység (harcászati repülők, helikopterek és távolsági bombázók) önmagához képest elég egész flottul nyomja Szíriában, még a régebbi gépek (Szu-24, Szu-25) is teljesen korrektül elkaristolnak egy ISIS-szintű ellenféllel szemben.
A Kuznya számára én egy értelmes jövőképet látok, a repülőwing átszervezésével egy Charles de Gaulle-lel nagyságrendileg megegyező képességet kialakítani, atomhajtás és katapultok nélkül persze. Ez utóbbi standard gépállománya 24 Rafale, 2 E-2 AWACS plusz 4 helikopter, a Kuznyán is lehetne 24 (esetleg több) MiG-29K, mondjuk 2-3 Ka-31 meg a jelenleginél jóval kevesebb (4-6) Ka-27 ASW. Azzal már lehetne kezdeni valamit, feltéve ha a hajó problémáit sikerül orvosolni, és vontatóhajók nélkül is neki lehet vágni a tengernek.
De a Kuznya nem ugyanarra a feladatra keszult.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..