Természetesen. Alap hogy nagy magasságban nagy gyorsasággal vakon közeledő nem manőverező célra adják meg mindig az ilyen adatokat. Kb. ezek értelme annyi, mint szgk. végsebességet reklámozni szakadékban hátszél mellett mért értékkel.Szerintem mindenki tudja, hogy ez egy marketinges ábra
És mint a marketinges ábrák általában, ez is az ideális esetre vonatkozó elméleti maximumot tartalmazza, erősen felfelé kerekítve.
Egy nosztalgikus írás/nekrológ a magyar légierő Bős-Nagymarosáról:
https://www.jetfly.hu/mh-59.-kecskemet/7-eve-tortent-vege-ennyi-volt…a-mig-29-es-uzemeltetoik-emlekere&nlink=true&nid=749&ubid=YeH7xSeYtB?utm_term=7-eve-tortent-vege-ennyi-volt…a-mig-29-es-uzemeltetoik-emlekere&utm_source=jetfly_hirlevel&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_749
Az első bekezdéstől már lementem hídba:
akik elhivatottan, szakmai hozzáértésük maximumát nyújtva üzemeltették
Lezuhant a gép, a pilóta katapultált.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..