Szerintem csak akkor, ha Benkő miniszter úr előtte megveszi a Világbankot.Csak két adattal érzékeltetem, hogy milyen különbség van ezek között a fokozatok között:
Zlin-242
max tömeg: 1350 kg
max sebesség: 259 kmh
Super Tucano
max tömeg: 5 400 kg
max sebesség: 590 kmh
M-246 Master
max tömeg: 10 200 kg
max sebesség: 1 255 kmh
Én se értek egyet a hazai pilótaképzéssel, de valamiért forszírozzák. Semmilyen nemzetközi iskola nem lesz itt, minden országnak van már saját nemzetközi iskolája az a helyzet, senkinek nincs szüksége a mi együttműködésünkre, nem tudunk nemzetközi pilótaképzést csinálni. De mivel a nemzetközi pilótaképzés ürügyén sok légierő összehozta magának a teljes saját képzést, ezért a potenciális nemzetközi iskolák száma is limitálódott, mert nincs rá szükség, inkább drágán képeznek otthon, ezért ami marad az is drága lesz külföldön. Úgy néz ki, hogy ki kell építenünk nekünk is magunknak a saját pilótaképző infrastruktúrát, aminek két elemére akkor is szükség lenne, ha mondjuk visszamennénk Kanadába: Zlin+turborpop. A turboprop garantálja, hogy alkalmas növendéket küldünk ki drága pénzen, mert van hol kiszelektálódnia itthon!
Szerintem továbbra is az lenne a lehetséges optimum, ha itthon Zlin+Tucano, míg hat darab Master a lengyelekkel közösen a lengyeleknél!
Ha nem, akkor álmodozás helyett a szaros személyi felszerelést meg a bázisokat kéne rendberakni, hogy @krisss és társainak végre jobb legyen, ha egyszer már minket szolgálnak.