Rheinmetall Lynx

Az az Ocskay grafikája úgy félrevezeto sz@rság ahog van, mivel a Puma nyilvánvaloan tobb mint fél méterrel rovidebb. Itt van egy objektivabb oszehasonlítás (forrás Artem Beliakov):
EjsGV2TXkAAs00j.jpg
What.

"a Puma nyilvánvaloan tobb mint fél méterrel rovidebb" o_O
 
Errol van szo. A ket fegyvertorony teteje szerintem par centivel terhet el.

Teljesen mindegy.
Ami latszik, arra lonek ill celoznak.
Ha meg a fegyvertornyot nezzuk, az is par centin belul lehet. Teljesen ugyanaz.
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.

Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
 
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.

Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
 
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
Ezek szerintem nem annyira vannak így.
 
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
Piropatronnal megoldják az akadályokat, nem kell ezt túllihegni, 60 éves technológia.
Egymás hegyén hatán ülnek így is, semmivel nem rosszabb a kommunikáció.
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.
Ranezesre sokkal kisebb de majd meglatjuk, jon-e korrekció a cikkre. :)
Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
Jo, de egy unmanned torony v manned torony eleve más követelmény. Ha a MH akarta volna, akkor kifizeti és fejlesztenek nekik manned Puma tornyot és egyből meg nagyobb lett volna a Puma...
 
Ranezesre sokkal kisebb de majd meglatjuk, jon-e korrekció a cikkre. :)

Jo, de egy unmanned torony v manned torony eleve más követelmény. Ha a MH akarta volna, akkor kifizeti és fejlesztenek nekik manned Puma tornyot és egyből meg nagyobb lett volna a Puma...
Nem, ettől egyszerűbb volt szerintem: nem volt ilyen követelmény, hisz a másik esélyes a Puma volt.
;)
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Ezek szerintem nem annyira vannak így.
a világ nagyrésze szerint még így van . lehet hogy ez a jövőben változni fog de egy olyan járműnek aminek a szeme a lényeg az emberi szemet felülműló optikát még nem alkottak... perze itt nem a nagyításról van szó sokkal inkább a szin és térlátásról árnyakról be nem illő dolgokról... nemtudom miért de még mindig a természet vezet érzékelés terén. lehet van olyan optika amire aztmondanám hogy jobb mintha egy prizmán néznék keresztül (pedig a prizma is torzít.) de én még nem találkoztam olyannal.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby