Rheinmetall Lynx

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

K

kamm

Guest
Az az Ocskay grafikája úgy félrevezeto sz@rság ahog van, mivel a Puma nyilvánvaloan tobb mint fél méterrel rovidebb. Itt van egy objektivabb oszehasonlítás (forrás Artem Beliakov):
EjsGV2TXkAAs00j.jpg
What.

"a Puma nyilvánvaloan tobb mint fél méterrel rovidebb" o_O
 

mindenen kívül

Well-Known Member
2019. szeptember 18.
6 494
18 522
113
Errol van szo. A ket fegyvertorony teteje szerintem par centivel terhet el.

Teljesen mindegy.
Ami latszik, arra lonek ill celoznak.
Ha meg a fegyvertornyot nezzuk, az is par centin belul lehet. Teljesen ugyanaz.
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.

Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
21 867
35 254
113
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.

Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
 

mindenen kívül

Well-Known Member
2019. szeptember 18.
6 494
18 522
113
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
Ezek szerintem nem annyira vannak így.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
48 589
79 777
113
igen de ameikben meghalhatnak az jobban védi az egész járművet azáltal hogy jobb a felderítőképessége a prizmák miatt tud akadályt elhárítani (tehát a többi járművet is védi a kötelékben ezáltal legalábbis kevesebb időre esik ki.) jobb a komunikáció pk és irányzóközött elektronikai meghibásodáskra zavarokra kevésbé érzékeny.)
Piropatronnal megoldják az akadályokat, nem kell ezt túllihegni, 60 éves technológia.
Egymás hegyén hatán ülnek így is, semmivel nem rosszabb a kommunikáció.
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
K

kamm

Guest
A test magasság különbség szerintem kb húsz centi, de ezen lehet vitatkozni, majd megtudjunk. Ennek a jelentősége a páncélozott tér nagysága, ami tömeg.
Ranezesre sokkal kisebb de majd meglatjuk, jon-e korrekció a cikkre. :)
Viszont amiről te beszélsz, ott van egy lényeges különbség a két jármű között:
Az egyikben meghalnak a toronyban, a másikban nem...
És ez lényeges újdonság, akkor is, ha úgy tűnik ez nincs megfogaazva a követelmények között.
Jo, de egy unmanned torony v manned torony eleve más követelmény. Ha a MH akarta volna, akkor kifizeti és fejlesztenek nekik manned Puma tornyot és egyből meg nagyobb lett volna a Puma...
 

mindenen kívül

Well-Known Member
2019. szeptember 18.
6 494
18 522
113
Ranezesre sokkal kisebb de majd meglatjuk, jon-e korrekció a cikkre. :)

Jo, de egy unmanned torony v manned torony eleve más követelmény. Ha a MH akarta volna, akkor kifizeti és fejlesztenek nekik manned Puma tornyot és egyből meg nagyobb lett volna a Puma...
Nem, ettől egyszerűbb volt szerintem: nem volt ilyen követelmény, hisz a másik esélyes a Puma volt.
;)
 
  • Tetszik
Reactions: kamm

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
21 867
35 254
113
Ezek szerintem nem annyira vannak így.
a világ nagyrésze szerint még így van . lehet hogy ez a jövőben változni fog de egy olyan járműnek aminek a szeme a lényeg az emberi szemet felülműló optikát még nem alkottak... perze itt nem a nagyításról van szó sokkal inkább a szin és térlátásról árnyakról be nem illő dolgokról... nemtudom miért de még mindig a természet vezet érzékelés terén. lehet van olyan optika amire aztmondanám hogy jobb mintha egy prizmán néznék keresztül (pedig a prizma is torzít.) de én még nem találkoztam olyannal.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby