Mert pl. 1-2 órás távlatban, amit a célterület közelében tölt nem lenne 8 értelmes célpont egy csatában?
Egy hk. zászlóalj bőven adna ennyi célpontot, amit szépen egymás után lebombázhatna...
Úgy látom nem érted...
- A célig el kell repülni.
- Ez itthon sanszosan ki magasság lenne, hogy ne lássa a gaz ellen a világ végéről.
- Fogyasztás az egekben.
- Ugrás gyorsítás, csapásmérés, remélhetőleg nem lövik le a gépet.
- Na, akkor ha szerinted újra rá kell repülni a célra még HÉTSZER, akkor ennyi idő alatt hogy nem érne oda ellenséges vadászgép? V
- agy, ha van RADSHORAD vagy közepes hatótávolsúg légvédelem majd nézi, ahogy ezt HÉTSZER megteszi még a Gripen?
Tessék már ezt a hülyeséget elfelejteni, hogy egy Gripen majd 8 poncélt támad úgy, hogy közben van erre ideje vagy kerója.
Ez kb. akkor lehetne realitás, ha 0 db radaros légvédelmi egység van és 0 db vadászgép fenyeget közben, mert akkor ez közepes magasságon való folyamatos repülést jelent.
De látod ezt magad előtt, hogy ez a realitás?
Próbáld ki a Falcon BMS4.35-ben, hogy csak lőtéren mennyi idő 8 db cél támadása LGB-vel. Ez kb. 20 perc. Ennyi idő alatt egy vadászgép kényelmes 800-1000 km/h sebességel repül 300 km-rt. Szerinted mi nem fogja ennyi idő alatt lelőni / elkerggetni a Griffet?
Ezért lenne jó az SDB I is.
SAR radar móddal felderíti a célokat és szimultán indítja a salvot és aztán iszkri.
A délszláv konfliktus alatt egy Harrier repült rá a célra hétszer és azt is lelőtték egy kőkorszaki Sztrelával.
Egy "apró" kiegészítéssel.
Ez ÉJSZAKA történt.
Még ÉJSZAKA is lelőtte egy MANPAD.
Védett célra legfeljebb egyszer repülsz rá. Pont.
Ezért van az, hogy az EDC alatt az 4 db 2000 fontos bombát egy rárepüléssel oldotta egy célra az összes F-111F.
Nem repültek rá négyszer...