Oroszék megoldották egy erősebb Kamaz motor beépítésével. Vagy csak valami újabb turbót tettek rá nem tudom pontosan, a motor váltó meg fel lett újítva. Azért nincs 1 millió kilóméter azokban a Kamaz motorokban amik a btr hátuljában vannak.Az eredeti gondolat: kb 300 BTR vázolt felújításának/átépítésének az árából 50 körüli -vele kb. egyenértékű!!!- új eszközt lehet venni a "piacon"!
De nem írtál rosszat, mert valóban 50m körül van az erőátvitel átépítése!
Kis műszaki adalék: 2 genarátor egységgel számoltunk, a nagyobb az eredeti/ahhoz hasonló tejesítményű, és egy kisebb -csendesebb, hőárnyékolt, stb..- a "lopakodás"/felderítés/készenlét üzemmódokhoz, amit "oroszéknál" is elkezdtek alkalmazni, a sok előnye miatt(kis infra nyom, halk, kis fogyasztás, nagyobb hatótáv, kis járlékos tömeg...).