Azért sikerült egy ALCA-t betenni nyitóképnekL-39NG promo
Egyébként hol tart a program? Meddig van ütemezve a protók tesztelése?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért sikerült egy ALCA-t betenni nyitóképnekL-39NG promo
Ha véget ennek átfutod, itt találsz aktuális infókat a tesztekről.Azért sikerült egy ALCA-t betenni nyitóképnek
Egyébként hol tart a program? Meddig van ütemezve a protók tesztelése?
az nem lehet, eddig itt azt tanultam hogy a kerekes teknika nem jó sárbanTermészetesen, ma már nem erre a Csepelre kell gondolni, mint honvédségi alap teherautó, ez logikus. Azonban a fiatalabbaknak írnám inkább le, hogy ez a gép, egykoron piszok jó gép volt, terepjáró képesség tekintetében. A 88-as bakonyi gyakorlaton magam is átéltem egy olyan szitut, ahol egy erősebb esős nap után, amikor menetben, egy emelkedő földút sarában, az Ural elakadt. Csörlőzték ,vagy kihúzták, már nem emlékszem erre. Aztán jött a kis Csepel és ugyanott, simán átment. Az a teherautó, remek tervezés eredménye volt. Az önsúlyához képest, kiváló menettulajdonságokkal rendelkezett, pláne terepen.
már van ilyen, Kárpátoknak hívjákKorbebetonozod az orszagot hegyekkel? Valakinek biztos jo biznisz lenne.
Ok de én arra próbáltam célozni,hogy nem kötelező nekünk NATO tagnak lenni de a semlegesség kicsit többe fog kerülni katonai értelemben
már van ilyen, Kárpátoknak hívják
Annál is inkább, mivel Oláhország erősen szemezget Máramaros Kárpátalján maradt részével.En meg erre irtam, hogy valami hallucinogen szereket szedhettek, ha ezt komolyan irjatok.
Szamunkra a semlegesseg kifizethetetlen, mar foldrajzi ill tortenelmi helyzetunkbol adodoan is.
A kisebbsegeinkkel korbe meg vegkepp ovatosan kellene errol meg filozofalgatni is, inkabb csendben arra kell keszulni, ami a legvaloszinubb a kovetkezo 20 even belul: Ukrajna szetesese - na ott nem lesz mindegy, milyen gyorsan gurul be Karpataljara Debrencenbol mondjuk 60 Lynx/Boxer a kozepes dandarbol meg masik 40 kebabos kocsi, mert utana a pacifikalas utan a stabilizalt status quot fogjak fenntartani a hatalmak, amig egyezkednek majd.
Rusinsko néven külön tartomány volt.Annál is inkább, mivel Oláhország erősen szemezget Máramaros Kárpátalján maradt részével.
Továbbá a szlovákok is magukénak akarják Kárpátaját, hivatkozva a kemény 20 éves ottlétükre.
(Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy Trianonban ugye Kárpátalját Csehszlovákiához csatolták, de ezen belül Szlovákiához tartozott?
Az akkor Csehszlovákia fel volt-e osztva Csehországra és Szlovákiára?)
Annál is inkább, mivel Oláhország erősen szemezget Máramaros Kárpátalján maradt részével.
Továbbá a szlovákok is magukénak akarják Kárpátaját, hivatkozva a kemény 20 éves ottlétükre.
(Azt nem tudja véletlenül valaki, hogy Trianonban ugye Kárpátalját Csehszlovákiához csatolták, de ezen belül Szlovákiához tartozott?
Az akkor Csehszlovákia fel volt-e osztva Csehországra és Szlovákiára?)
Ide rakom mert nem csak Lynx-hez kotodik
http://www.palba.cz/viewtopic.php?f=307&t=7908&start=260
Ez a "magyar sereg merre ballagsz" topic - mindenrol ami magyar sereg.
A cseh ujsag cikkei allat meg ott a szokasos komment szekcio. Magyar ellenest meg nem olvastam, korrekt hozzaszolasok idaig.
Ezt most nem olvastam el, de a múltkor böngészve rgy lengyel fórumot, feltűnt milyen csalódottak, hogy nem tőlük vettünk IFV-ét és a csehek sem őket preferálják.Hadsereg fejlesztesek orszagokra lebontva
http://www.palba.cz/viewforum.php?f=307&sid=979fdb4e27685c8dc4fbc6dfa6d37a6b
Mit árulnak a Lengyelek?? A K21 tuningját?? Hagyjukmàr....Ezt most nem olvastam el, de a múltkor böngészve rgy lengyel fórumot, feltűnt milyen csalódottak, hogy nem tőlük vettünk IFV-ét és a csehek sem őket preferálják.
Borsuk inkább Kaplan-30 rokona.Mit árulnak a Lengyelek?? A K21 tuningját?? Hagyjukmàr....
Pedig lesz mit csinálniuk, hogy a saját szukségletuket kielígétsék, nem hogy másoknak gyártani ...Ezt most nem olvastam el, de a múltkor böngészve rgy lengyel fórumot, feltűnt milyen csalódottak, hogy nem tőlük vettünk IFV-ét és a csehek sem őket preferálják.
Minden örömöm mellett (Lynx), kicsit én is csalódott vagyok, mert egy összevont V4 (de akár a lengyelek +2 V4) rendelés már akkora mennyiség lett volna(1.000+ ! ! ! ), hogy bármelyik láncos gyártótól azt kérünk amit akarunk (mondjuk szintén Lynx szintet, vagy akár szintén ezt a "macskát") és a darabszám miatt (+összevont oktatás, support, egységes/közös alkatrészbázis, egyéb csili-vilik, ...) 25+%-al jobb ár lett volna(összességében).
De így sem rossz, sőt (ez is egéssssszen jóóó ) ...
Szívesen látnék (később/rövidesen) egy ilyen V4 csapatmunkát(Meteor, ...), mert az már mindenkinek/mindenhol jelezne valamit a V4-ről. Szintet ugranánk ( V4 ) !
Ezt most nem olvastam el, de a múltkor böngészve rgy lengyel fórumot, feltűnt milyen csalódottak, hogy nem tőlük vettünk IFV-ét és a csehek sem őket preferálják.
Minden örömöm mellett (Lynx), kicsit én is csalódott vagyok, mert egy összevont V4 (de akár a lengyelek +2 V4) rendelés már akkora mennyiség lett volna(1.000+ ! ! ! ), hogy bármelyik láncos gyártótól azt kérünk amit akarunk (mondjuk szintén Lynx szintet, vagy akár szintén ezt a "macskát") és a darabszám miatt (+összevont oktatás, support, egységes/közös alkatrészbázis, egyéb csili-vilik, ...) 25+%-al jobb ár lett volna(összességében).
De így sem rossz, sőt (ez is egéssssszen jóóó ) ...
Szívesen látnék (később/rövidesen) egy ilyen V4 csapatmunkát(Meteor, ...), mert az már mindenkinek/mindenhol jelezne valamit a V4-ről. Szintet ugranánk ( V4 ) !
Minden örömöm mellett (Lynx), kicsit én is csalódott vagyok, mert egy összevont V4 (de akár a lengyelek +2 V4) rendelés már akkora mennyiség lett volna(1.000+ ! ! ! ), hogy bármelyik láncos gyártótól azt kérünk amit akarunk (mondjuk szintén Lynx szintet, vagy akár szintén ezt a "macskát") és a darabszám miatt (+összevont oktatás, support, egységes/közös alkatrészbázis, egyéb csili-vilik, ...) 25+%-al jobb ár lett volna(összességében).
De így sem rossz, sőt (ez is egéssssszen jóóó ) ...
Szívesen látnék (később/rövidesen) egy ilyen V4 csapatmunkát(Meteor, ...), mert az már mindenkinek/mindenhol jelezne valamit a V4-ről. Szintet ugranánk ( V4 ) !