szerintem olvasd újra,mit irtam.Mert azok az ámokfutások rendre tényszerűen igazak.Itt az idézőjel nem szószerinti idézetet takar, mert arra ott a fórummotor.
Tavaly június legvégén (többek között, de jóindulatból nem idézem be) volt egy igen tartalmas ámokfutásod arról, hogy ami itt zajlik az nem fegyvergyártás. Meg különben is mindenki elhúz itthonról. Meg a szokásos "minden szar" (Ez sem szó szerinti)
De ne izgulj, a hasonló fikázásaid kapcsán újra megemlítem - csak úgy csípőből.
De hogy visszatérjünk a Lxnxre.
Egyrészt a cikket @Green Leader jegyzi, és biztos vagyok benne, hogy hozzá több infó jut el, mint a fórum 90-95%-ához.
A cikkben külön ki is emeli, hogy az amerikai piac mennyire speciális.
Szerény nyomott véleményem szerint, ha lesz is itthonról beszállítás egy Lynx győzelem esetén, az is valami olyasmi lesz, mint a mi megrendelésünk esetén az első szállítmány legyártása (a németeknél), vagy speciális mission modul alkatrészek.
Igazság szerint olyan nagy mennyiségű (6000+) Bradley lesz lecserélve, hogy simán beleférhet, hogy egy részét mondjuk itthon gyártsuk le - természetesen a US ARMY igényei szerint.
Ez már csak amiatt is érdekes fordulat lehetne, ha mondjuk csalafinta módon összekötnénk a vadászgépbeszerzésünkkel. Ebben az egyetlen egy esetben (100+%-os hadiipari ellentételezés) tudnám csak elképzelni, hogy F-35-öst rendszeresítsünk.
US Army nagyon speciális és marginális esetekben vesz külföldi gyártású eszközt.Bradly leváltása nem ez a kategória.
Migegyszer megkérdem,mit fejlesztünk mi a Lynxbe?Semmit.ZEG-i gyár egy projektcég,és pont.Amennyiben olyan megrendelést kap az RM,ahol a megrendelő nem igényli a helyi gyártást,akkor van esélye exportgyártásra.Dehogy ez egy esetleges USA megrendelés esetén nem áll fent,abban biztos lehetsz.