Azt azért remélem vágja mindenki, hogy nálunk Kecskeméti merci kb. lehúzhatja a rolót, ha a Kínaiak beintenek az Eu-nak.
Nem hinném,euba termelnek,szerintem van ázsiában benz gyár.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azt azért remélem vágja mindenki, hogy nálunk Kecskeméti merci kb. lehúzhatja a rolót, ha a Kínaiak beintenek az Eu-nak.
Én meg tudom hogy Kínába megy a nagy része. Legalább is többször voltam ott, nekem közép/felső vezetők mondták hogy Kína tartja el azt a gyárat konkrétan. Csak tudják hogy mit beszéltek.Nem hinném,euba termelnek,szerintem van ázsiában benz gyár.
Én meg tudom hogy Kínába megy a nagy része. Legalább is többször voltam ott, nekem közép/felső vezetők mondták hogy Kína tartja el azt a gyárat konkrétan. Csak tudják hogy mit beszéltek.
Én meg tudom hogy Kínába megy a nagy része. Legalább is többször voltam ott, nekem közép/felső vezetők mondták hogy Kína tartja el azt a gyárat konkrétan. Csak tudják hogy mit beszéltek.
Szerintem valamit félreértesz. MINKET fog földhözverni, ha nem kell majd olyan számban az amit gyártunk, mert kapacitást fog leépíteni a Merci nálunk.Premium auto, gazdagoknak. Nem fogja foldhoz verni oket.
Így igaz, az alsó szegmenst gyártjuk itt, pont azért Kína a fő felvásárló. Nekik a Merci jel kell, de sok nagyon gazdag ember még nincs hogy tömegével vegyék a prémium kategóriás autókat. Azok nem is itt készülnek. Mi a legalapabb és legolcsóbb(így a legárérzékenyebb) alsó - közép kategóriát gyártjuk, amit az egyre növekvő Kínai középosztály szeret.Lehet, de csak az alsó szegmenst gyártják Kecskeméten,a közép,és csúcs modellek germániában készülnek,de megkérdem az öcsémek,ő is középvezető ott,úgy tudom eus szabvány kocsik készülnek ott,majd referálok.
Én is kapacitás leépítésről beszéltem, bár minden attól függ hogy mennyire esne vissza a kereslet. Ha drasztikusan, akkor azért én fixre veszem hogy leépítések nélkül mi sem úsznánk meg.A gyárat nem zárják be, esetleg leépítenek és kicsit visszavesznek a kapacitásból, vagy a kihelyezett munkaköröket megoldják ezután gyáron belűl saját emberekkel, hogy ne kelljen leépíteni. Kurvasok pénz egy ilyen gyárat felhúzni és nem lehet áthelyezni egyik napról a másikra. Ezenkívül valószínűleg állambácsival úgy van az egyesség, hogy a munkahelyeket meg kell tartsa sok éven keresztűl, és a gyárat sem zárhatja be, hanem vissza a kapott támogatás meg az adókedvezmények.
Igen a CLA ra fixen emlékeztem, az A-t viszont kevertem a B-vel, mondjuk a lényegen nem változtat, alsó - közép osztályt gyártjuk, és főleg Kínai piacra, ami fájna ha drasztikusan visszaesne rá a kereslet, mert elkezdenék rárakni a védővámot.Ha már szóba került a kecskeméti Mercedes-Benz gyár: Nos a B, CLA, meg a CLA kombi (meg majd egyszer a közeljövőben talán a GLA is...) modellekből itt gyártott autók kb. 50-70% közötti mennyiség megy Ázsiába, de a fő vásárló bizony ott is Kína, Szingapúr, és Japán. Dolgoztam a gyárban (nem fizetik túl a melósokat, a győri Audi ebből a szempontból állítólag jobb...Hiába, még a német multik között is van különbség.) szóval a ha esetleg egyszer úgy döntenének, hogy mondjuk kivonulnának pl. Romániába (egyenlőre nem, mert felépül a jelenlegi gyár tükörképe, szóval kb. duplázzák a gyártási kapacitást), mert ott kedvezőbbek a feltételek, akkor a présüzem kivételével kb. a gyárcsarnokok két végén lebontják a falakat, és némi előkészítés után kb. kitolják a gyártósorokat, robotokat, stb., aztán mehet az utaztatás az új gyárba.
Igen a CLA ra fixen emlékeztem, az A-t viszont kevertem a B-vel, mondjuk a lényegen nem változtat, alsó - közép osztályt gyártjuk, és főleg Kínai piacra, ami fájna ha drasztikusan visszaesne rá a kereslet, mert elkezdenék rárakni a védővámot.
Egyértelmű Python, és amúgy pont erre akartam utalni én is kb. 5 kommentemmel ezelőtt. Elég szarul esne az nekünkVan még egy gyár, ahol ugyan ezeket a modelleket gyártják kivéve a CLA mert az csak Kecsón készül. (Rastatt: A, B, GLA) de ha nagy lenne a gikszer, akkor ott is készülhetne a CLA, mert ez a testvérüzem, aminek egyfajta kvázi alüzeme a kecskeméti. Szóval kétsége ne legyen senkinek, hogy ha esetleg eljutunk a szankciókig az EU -ban is, akkor melyik gyárat lövik le elsőként. Én valahogy nem a rastattit tippelném...!![]()
![]()
A gyárat nem zárják be, esetleg leépítenek és kicsit visszavesznek a kapacitásból, vagy a kihelyezett munkaköröket megoldják ezután gyáron belűl saját emberekkel, hogy ne kelljen leépíteni. Kurvasok pénz egy ilyen gyárat felhúzni és nem lehet áthelyezni egyik napról a másikra. Ezenkívül valószínűleg állambácsival úgy van az egyesség, hogy a munkahelyeket meg kell tartsa sok éven keresztűl, és a gyárat sem zárhatja be, hanem vissza a kapott támogatás meg az adókedvezmények.
http://www.newsweek.com/china-military-tells-russia-weve-come-support-you-against-us-870070
Közben összeállt a Kína - Oroszország tengely a nyugat ellen?
Ez nekem egy kicsit zavaros és ellentmondásos volt.
Mi van?
1. Én nem akarok rád erőszakolni semmit.En meg tortenesz vagyok es azert a feudalizmus es a kapitalizmus az egyeduli nagy meretekben fenntarthato rendszerek mert ezek egyeznek meg az emberi termeszet osztoneivel.
Persze kisebb meretekben pl. torzs mukodhet eltero rendszer de orszagot mar nem lehet erre alapozni.
A kultur antropologusok, a genderistak es Marx ugyanabban tevednek:
1. A hivok szerint az ember Istentol kapta a lelket ezert a lenyege megvaltoztathatatlan.
2. Darwinista felfogas felol megkozelitve, ami persze nem zarja ki az elozot, az emberek osztoneit az 50-100 000 eves vagy akar hosszabb emberre valas es a kb hasonlo hosszusagu gyujtigeto eletmod hatarozza meg a mai napig.
Ezen semmilyen tarsadalom mernokoskodes nem valtoztat. Plane nem 2-3 generacio alatt. Kicsit sajnalom kicsit kinevetem azokat akiket nyomaszt a biologia determinacioja. De tuti hogy tuzzel vassal kuzdok az ellen ha ezt a felfogast ram akarjak eroszakolni.