M
molnibalage
Guest
A Légikatasztrófák című könyvben pontosan ez volt a fejezet címe.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az a durva, hogy kb. 15 évvel ezelőtt ott voltam azokon szakkiállításokon, ahol elkezdték mint új típus bemutatni, most meg már vége a gyártásnak és kezdik kivonni...
A cikknek ez a része kicsit gyanús, inkább egy nagyságrenddel több, ~7300 felszállás a valószínű szerintem.Az elmúlt 18 évben 27,5 ezer órát repült 737 felszállással
A cikknek ez a része kicsit gyanús, inkább egy nagyságrenddel több, ~7300 felszállás a valószínű szerintem.
Lásd az előző hsz-t.Hát valami nem kerek, mert így felszállásonkánt 37 óra repidő jön ki..
Az Alrosa színeiben utolsóként repülő RA-85757 lajstromú Tu-154M hajtotta végre a típus utolsó oroszországi kereskedelmi útját Mirnijből Novoszibirszkbe október 28-án. Egyelőre nincsen döntés a gép további sorsáról, Tolmacsevo betonján várja az ítéletet. Az elmúlt 18 évben 27,5 ezer órát repült 737 felszállással, mely alatt összesen 160 ezer utast, 1200 tonna árut és 52 tonna postát szállított. https://tass.ru/ekonomika/9834915
A cikknek ez a része kicsit gyanús, inkább egy nagyságrenddel több, ~7300 felszállás a valószínű szerintem.