Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Egy jó kép többet ér ezer szónál.
Most tessék ezt elképzelni a hh összes típusára. Szovjetet is. Nem véletlenül volt a TG/AS-ben a szovjet kísérleti gépekről cikksorozat, amik nem vezettek sehova vagy zsákutcák voltak.Pazar! Nagy lájk!
Ugye, hogy nem is könnyű a sok verzióból kiválasztani a...a...az egyiket sem azokból, amiket 1968 októberig felvázoltak - mint az látható!
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy hosszú távon kiegészítik egymást, így alkotva egy teljes rendszert.Most tessék ezt elképzelni a hh összes típusára. Szovjetet is. Nem véletlenül volt a TG/AS-ben a szovjet kísérleti gépekről cikksorozat, amik nem vezettek sehova vagy zsákutcák voltak.
Annak, hogy ma mit fejlesztenek és miért mindig köze van ahhoz, hogy mit nem sikerült megcsinálni vagy mi az, amit megcsináltak és mégsem felelt meg, vagy részben vagy semennyire.
Nem győzöm hangsúlyozni az evolúció fontosságát. Az Sz-350 120 km-es HMZ-je sem véletlen az 250 km-es Sz-400 HMZ-hez képes...
... cserébe széttelepíthető és 360 fokos tűzív. Miért? Lásd ma is. A korlátozott tűzívű rendszereket szétcsapják. Inkább legyen több és kurtább rakéta, de akkor a HMZ az inkább ölési és nem elnyomási zóna. Nem véletlenül mondtam sokszor, hogy lehet bazi nagy köröket egy pont köré rajzolni, csak kurvára nem igazak.
Nem tudom ki készítette, de kb. lefejeltem az asztalt, amikor megvágta a felszállást. A videó minősége sem érem, hogy miért kb. 10+ évvel ezelőtti szinten van.Ennek a videónak a vágását is valami felfelé törekvő, ám annál kevésbé szakértő Boeing-csinovnyik vállalta magára.
Bár ne tette volna.
Az első kameraállásból látszott volna legalább a starthossz, de inkább a másik mobiltelefonos anyagot vágták hozzá, ami aztán annyit is ért.
Bízom benne, hogy a cég attól függetlenül, hogy ehhez a gagyihoz is a nevét adta, azért a jeles alkalomra valami normális kamerást is szerződtetett és annak anyagát majd később láthatjuk.
Hát igen. Ilyenkor érzem azt, hogy a bullshit miatt a színvonal negatív szám. A nagy erőlködés közben fingás helyett beszartak. Nehéz eladni ezt az egész F-15-öt annak, aki nem tökkelütött...Tipikus bullshit:
“...In the press release, Boeing stated that the Eagle performed a Viking takeoff, the signature departure of F-15 flying from St. Louis (that, to be honest has often been referred to as a “high performance takeoff” or “unrestricted climb after take off” etc). The F-15 would start its takeoff run in full afterburner and, as soon as it reaches takeoff speed, pitch up its nose for a 70° to 90° climb to the upper flight levels before reaching the crossing runway, clearing this way the airspace for civilian aircraft departing or arriving on that mentioned runway...”
Hát a videóban annyi látszik, hogy nekifut utánégetővel, elemeli a betonról, majd leveszi minimálra a forszázst (füstölés), ezután előbb sebességet gyűjt a pálya felett, közben visszakapcsolja a teljes utánégetést és majd csak ezután, valahol a pálya végénél húz bele.
Ha ez a Viking Takeoff, ennek vagy kár volt külön nevet adni, vagy nem kéne úgy fényezni, hogy “amint elérte a felszállási sebességet, 70-90 fokban húzza fel az orrát”. Szó nincs erről.
Ott van benne a 90 percnyi repüléshez a keró, rajta a két CFT, a hajtóművek meg a ”brand new” meg ”improved performance” harminc éves F110GE129-esek...
Mert az egyiket már befestették, a másikat meg még nem.Mondjuk az érdekes, hogy a vadonat új gépen a két hajtómű borítását sem sikerült egyformára csinálni. Nem nagy ügy, csak a korróziógátló bevonat színe más, de miért?!
Értem én, hogy erre majd úgyis jön még a festés, de ezt az egyetlen panelt hogy nem sikerült olyanra lefújni, mint a gép többi, ugyanebből az anyagból készült részét?
Ez jó kérdés.Viszont anno nagy divat volt a fém szinű gép.Vagyis le se volt festve sokszor az 50es években a gép,natur fémszinű volt.Max valami védőlakkot kaptak.Viszont a mai gépek már kompozit épitésüekA múltkor is eszembe jutott már, amikor az egyik gyári "majdnemkész" A330MRTT repült egy Spanyolország-Kína-Spanyolország utat, hogy az Airbust reklámozza a védőeszközszállítással: az mennyire árt a gépnek, hogy ha sokat repül végleges festés nélkül? Vagy az már csak "díszfestés" hogy lefestik pl. szürkére, a korrrózióvédelem szempontjából nincs jelentősége? Vannak olyan helikopterek, amelyek fél éve repülnek minden nap, végleges festés nélkül. Az nem árt nekik?