F-15 Eagle (McDonell Douglas/Boeing)

Griffiss - Rome Air Development Center’s Irish Hill test site

100494245_3029617713784174_7875164601296355328_o.jpg


F-15-Eagle-inverted-on-a-pedestal.jpg


https://www.griffissinstitute.org/who-we-work-with/afrl/newport-research-site

Ezt nem értem, ennek a tartónak ránézésre nagyobb RCS-e van mint bármilyen gép amit ráraknak. Már az F-117 protó fejlesztés alatt egyből abba ütköztek, hogy nem lehetett akármilyen álványre feltenni a gépet, még a kicsinyített fából készült változatot sem, mert a tartónak nagyságrendekkel nagyobb volt az RCS-e mint a gépé.

Akkor ez itt most WTF?
 
Szerintem itt nem az RCS értéket mérik, hanem a függesztett zavarórendszer és a besugárzásjelző rendszer működését tesztelik.
Különféle irányokba forgatva a géptestet, nézik, hogy a zavarórendszer hogyan tevékenykedik az adott sugárforrás irányába.
 
Szerintem itt nem az RCS értéket mérik, hanem a függesztett zavarórendszer és a besugárzásjelző rendszer működését tesztelik.
Különféle irányokba forgatva a géptestet, nézik, hogy a zavarórendszer hogyan tevékenykedik az adott sugárforrás irányába.
Mérhető vele az RCS is, csak először egyszerűen üresen, bármilyen gép nélkül be kell mérni a tartóállvány RCS-ét (persze minden irányból és pozícióban), utána az állvány+gépet ahhoz képest kell mérni. Ha elég ügyesek (szerintem igen), akkor még a gép/állvány interferenciákat is ki tudják mérni és kiszűrni.
 
Ez oké, erre gondoltam én is, csak abból indultam ki, hogy ezzel az állványos módszerrel eleve "orbitálisan nagy" RCS értékű sárkányokat tesztelnek, ahol túl sok munkával és számítással lehetne kimutatni, hogy az adott gép radar keresztmetszete lényegében minden irányban kolosszális.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A B61-12-est oldó F-15E-ről már négy évvel ezelőtt is volt számos videó:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Durva, hogy már 20+ évet szolgált női vadászpilóták is vannak már, akik leszereltek. Az Aircrew Interview csatornán meg egy angol ex. Tornado pilótanővel van fent interjú.
 
106561163_3768284233198083_3509166758505327991_o.jpg

105384841_3768285389864634_6411921857673419336_o.jpg

106218316_3768285669864606_2304238998894839346_o.jpg

106172240_3768286146531225_3528615531631077233_o.jpg


Amióta az F110GE129-es beköltözött az F-15-ös sárkányába, az utánégető lángja is jóval markánsabb lett. Ilyen látványos utánégetést az F-16C block 50-esekben nem nagyon láthattunk, pedig elviekben ez ugyanaz a hajtómű.
Hacsak ez nem annak következménye, hogy ma már csak az F110GE129C-t gyártják, az F-15-ösökbe és 16-osokba egyaránt, márpedig ezen valamit mókoltak az utánégetővel (is).
 
106561163_3768284233198083_3509166758505327991_o.jpg

105384841_3768285389864634_6411921857673419336_o.jpg

106218316_3768285669864606_2304238998894839346_o.jpg

106172240_3768286146531225_3528615531631077233_o.jpg


Amióta az F110GE129-es beköltözött az F-15-ös sárkányába, az utánégető lángja is jóval markánsabb lett. Ilyen látványos utánégetést az F-16C block 50-esekben nem nagyon láthattunk, pedig elviekben ez ugyanaz a hajtómű.
Hacsak ez nem annak következménye, hogy ma már csak az F110GE129C-t gyártják, az F-15-ösökbe és 16-osokba egyaránt, márpedig ezen valamit mókoltak az utánégetővel (is).

Az első képen úgy néz ki mint valami állapotos repülő tehén.Olyan csúnya lett mint a púpos F-16.