Harckocsik harctéri alkalmazása

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Most tekintsünk el az atomfegyverektől (szerintem kb a 2. napon már annyi gomba lett volna a tájban,mint a tölgyesben eső után-és akkor még optimista voltam,csak a 2. napon...).Miközben bőszen ostromoljuk a hágókat a jugó és szovjet elvtársakkal testvéri szövetségben,beérkeztek volna még a spanyol csapatok is....
Valóságban persze a szovjetek megküldik a Fejust(is) egy hadműveleti rakétával 50kt-ás töltettel az orrában,szóval megint csak ott vagyok,hogy folyik mindenki szemébe a rohambili.....
Valójában meg szerintem nem. A statikus létesítmények és a logisztika összeomlása lett volna az igazi gáz.
Mert azért nézzük már meg, hogy mennyi ideig tart mire az infó akkoriban elért valahova.

  1. Észrevesz valakit monduk egy mélységi felderítő vagy a ho. felderítő zl-bóél valaki.
  2. Jelenti szóban rádióban, mire hk. felcsorog az infó a legfelső szintre az hosszú percek.
  3. Akik aztán tanakodnak vagy még infót kérnek.
  4. Aztán tegyük fel döntenek, parancs, végrehajtás.
  5. A legkisebb hatótávolságú BM egy istentudja hány perces vagy órás nagyságrendű adat alapján elkezd felkészíteni rakétát, célzás, ellenőrzés és repülés, ami vagy még 30-60 perc?
Na, ez már hány perc? 30-120?

Egy 10 km/h-s mentben levő alakulat ezalatt az atomcsapás közelében nincs már....
Egy atommal repkedő MiG-21 mire csak a célhoz érne, ha a beron végén állna rajta a bombával az mennyi idő...?

Statikus célokon kívül mit találtak volna el? Vagy akkor magyarázza már el nekem valaki, hogy ezt hogyan képzelték el?
Mert az csak a számítógépes RTS-ben van, hogy az információ tűpontos és fénysebességgel terjed.

Egy éppen zajló összeütközésbe nem tudtak beleszólni a baráti tűz és reakció idő miatt. Csak statikus védelemben álldogáló ellen ellen tudtak volna mit kezdeni ahogy én látom. Csak, ha pl. atomcsapást mérnek csak egy folyónál levő kisvárosra, akkor annak hídjának kampec és a településen sem mennek át.

Az atomcsapással csudás élhetetlen környezet lett volna, de páncélos járművek ellen a 50 kt nuki hatása is meglepően csekély. Konkrétan van anyag róla, hogy az elvtársak és a jenkik is mivel számoltak egy ilyen után. 500-1000 halott egy dd/ho. szint ellen és néhány tucat harcjármű elvesztése. Csak cserébe az erdők lángolnak, a települések is és szépen fallout mindenütt. Aztán a "győztes" lehet az por es hamu királya...
 
  • Tetszik
Reactions: bel and fip7

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 129
33 287
113
Sziasztok,

Akkor valaki mas elarulhatna, hogy mi az. :-(
Megállnak csicsikázni.
Persze kkor is van biztositás és védelem.Hogy milyen szinten ássák be magukat,az a harcászati helyzet függvénye.Attol függ,hogy milyen ellenséges tevékenységtől tartanak.Ha komoly gépesitett erők támadására is lehet számitani,akkor jobban beássák magukat.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány and bel

gorkamorka

Well-Known Member
2021. május 13.
1 299
2 218
113
Amúgy meg nem. Azért nagyon erősen túl van tolva ez a dolog.... Egyetlen aspektusban jobbak voltak a NATO erők, speciális körülmények között.
Mind ezt a 80's évek közepén.
Nincs túltolva. A hőképes optika bizony ekkora változásokat hozott. A szovjet típusok látótávolsága max 800m (TPN-1) vagy 1200m (TPN-3) volt. Ráadásul a kép minősége sem volt valami jó, a célokat meg kellett találni, fel kellett ismerni. Hőképes rendszerekkel akkoriban is már 2.5-3 kilométerről ki lehetett szúrni egy célt, keresni szinte nem is kellett, mert a hőkép szinte "világít".
Egy példa, ezer éves, rossz minőségű felvétel, ráadásul rossz minőségű brit optikáról, de még így is látni, hogy milyen könnyű a célokat megtalálni:
 
  • Tetszik
Reactions: dudi

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 129
33 287
113
Valójában meg szerintem nem. A statikus létesítmények és a logisztika összeomlása lett volna az igazi gáz.
Mert azért nézzük már meg, hogy mennyi ideig tart mire az infó akkoriban elért valahova.

  1. Észrevesz valakit monduk egy mélységi felderítő vagy a ho. felderítő zl-bóél valaki.
  2. Jelenti szóban rádióban, mire hk. felcsorog az infó a legfelső szintre az hosszú percek.
  3. Akik aztán tanakodnak vagy még infót kérnek.
  4. Aztán tegyük fel döntenek, parancs, végrehajtás.
  5. A legkisebb hatótávolságú BM egy istentudja hány perces vagy órás nagyságrendű adat alapján elkezd felkészíteni rakétát, célzás, ellenőrzés és repülés, ami vagy még 30-60 perc?
Na, ez már hány perc? 30-120?

Egy 10 km/h-s mentben levő alakulat ezalatt az atomcsapás közelében nincs már....
Egy atommal repkedő MiG-21 mire csak a célhoz érne, ha a beron végén állna rajta a bombával az mennyi idő...?

Statikus célokon kívül mit találtak volna el? Vagy akkor magyarázza már el nekem valaki, hogy ezt hogyan képzelték el?
Mert az csak a számítógépes RTS-ben van, hogy az információ tűpontos és fénysebességgel terjed.

Egy éppen zajló összeütközésbe nem tudtak beleszólni a baráti tűz és reakció idő miatt. Csak statikus védelemben álldogáló ellen ellen tudtak volna mit kezdeni ahogy én látom. Csak, ha pl. atomcsapást mérnek csak egy folyónál levő kisvárosra, akkor annak hídjának kampec és a településen sem mennek át.

Az atomcsapással csudás élhetetlen környezet lett volna, de páncélos járművek ellen a 50 kt nuki hatása is meglepően csekély. Konkrétan van anyag róla, hogy az elvtársak és a jenkik is mivel számoltak egy ilyen után. 500-1000 halott egy dd/ho. szint ellen és néhány tucat harcjármű elvesztése. Csak cserébe az erdők lángolnak, a települések is és szépen fallout mindenütt. Aztán a "győztes" lehet az por es hamu királya...
A Frejust hadműveleti csapás érte volna,nem harcászati.Az utánpótlási és felvonulási utvonal egy szükületének rombolása,járhatatlanná tétele a célja.Ha közben az éppen átvonuló csapatok is ott égnek,az járulékos nyereség.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 344
84 162
113
Valójában meg szerintem nem. A statikus létesítmények és a logisztika összeomlása lett volna az igazi gáz.
Mert azért nézzük már meg, hogy mennyi ideig tart mire az infó akkoriban elért valahova.

  1. Észrevesz valakit monduk egy mélységi felderítő vagy a ho. felderítő zl-bóél valaki.
  2. Jelenti szóban rádióban, mire hk. felcsorog az infó a legfelső szintre az hosszú percek.
  3. Akik aztán tanakodnak vagy még infót kérnek.
  4. Aztán tegyük fel döntenek, parancs, végrehajtás.
  5. A legkisebb hatótávolságú BM egy istentudja hány perces vagy órás nagyságrendű adat alapján elkezd felkészíteni rakétát, célzás, ellenőrzés és repülés, ami vagy még 30-60 perc?
Na, ez már hány perc? 30-120?

Egy 10 km/h-s mentben levő alakulat ezalatt az atomcsapás közelében nincs már....
Egy atommal repkedő MiG-21 mire csak a célhoz érne, ha a beron végén állna rajta a bombával az mennyi idő...?

Statikus célokon kívül mit találtak volna el? Vagy akkor magyarázza már el nekem valaki, hogy ezt hogyan képzelték el?
Mert az csak a számítógépes RTS-ben van, hogy az információ tűpontos és fénysebességgel terjed.

Egy éppen zajló összeütközésbe nem tudtak beleszólni a baráti tűz és reakció idő miatt. Csak statikus védelemben álldogáló ellen ellen tudtak volna mit kezdeni ahogy én látom. Csak, ha pl. atomcsapást mérnek csak egy folyónál levő kisvárosra, akkor annak hídjának kampec és a településen sem mennek át.

Az atomcsapással csudás élhetetlen környezet lett volna, de páncélos járművek ellen a 50 kt nuki hatása is meglepően csekély. Konkrétan van anyag róla, hogy az elvtársak és a jenkik is mivel számoltak egy ilyen után. 500-1000 halott egy dd/ho. szint ellen és néhány tucat harcjármű elvesztése. Csak cserébe az erdők lángolnak, a települések is és szépen fallout mindenütt. Aztán a "győztes" lehet az por es hamu királya...
Nem mozgó alegységekre lőttek volna.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 344
84 162
113
Nincs túltolva. A hőképes optika bizony ekkora változásokat hozott. A szovjet típusok látótávolsága max 800m (TPN-1) vagy 1200m (TPN-3) volt. Ráadásul a kép minősége sem volt valami jó, a célokat meg kellett találni, fel kellett ismerni. Hőképes rendszerekkel akkoriban is már 2.5-3 kilométerről ki lehetett szúrni egy célt, keresni szinte nem is kellett, mert a hőkép szinte "világít".
Egy példa, ezer éves, rossz minőségű felvétel, ráadásul rossz minőségű brit optikáról, de még így is látni, hogy milyen könnyű a célokat megtalálni:
És a hőképalkotó nem éjszakai irányzék hanem éjszakai és nappali.
 
T

Törölt tag 1945

Guest
Valójában meg szerintem nem. A statikus létesítmények és a logisztika összeomlása lett volna az igazi gáz.
Mert azért nézzük már meg, hogy mennyi ideig tart mire az infó akkoriban elért valahova.

  1. Észrevesz valakit monduk egy mélységi felderítő vagy a ho. felderítő zl-bóél valaki.
  2. Jelenti szóban rádióban, mire hk. felcsorog az infó a legfelső szintre az hosszú percek.
  3. Akik aztán tanakodnak vagy még infót kérnek.
  4. Aztán tegyük fel döntenek, parancs, végrehajtás.
  5. A legkisebb hatótávolságú BM egy istentudja hány perces vagy órás nagyságrendű adat alapján elkezd felkészíteni rakétát, célzás, ellenőrzés és repülés, ami vagy még 30-60 perc?
Na, ez már hány perc? 30-120?

Egy 10 km/h-s mentben levő alakulat ezalatt az atomcsapás közelében nincs már....
Egy atommal repkedő MiG-21 mire csak a célhoz érne, ha a beron végén állna rajta a bombával az mennyi idő...?

Statikus célokon kívül mit találtak volna el? Vagy akkor magyarázza már el nekem valaki, hogy ezt hogyan képzelték el?
Mert az csak a számítógépes RTS-ben van, hogy az információ tűpontos és fénysebességgel terjed.

Egy éppen zajló összeütközésbe nem tudtak beleszólni a baráti tűz és reakció idő miatt. Csak statikus védelemben álldogáló ellen ellen tudtak volna mit kezdeni ahogy én látom. Csak, ha pl. atomcsapást mérnek csak egy folyónál levő kisvárosra, akkor annak hídjának kampec és a településen sem mennek át.

Az atomcsapással csudás élhetetlen környezet lett volna, de páncélos járművek ellen a 50 kt nuki hatása is meglepően csekély. Konkrétan van anyag róla, hogy az elvtársak és a jenkik is mivel számoltak egy ilyen után. 500-1000 halott egy dd/ho. szint ellen és néhány tucat harcjármű elvesztése. Csak cserébe az erdők lángolnak, a települések is és szépen fallout mindenütt. Aztán a "győztes" lehet az por es hamu királya...

Nem véletlenül volt a frontzónánkban tárolt nuki eszközök jelentős része tüzérségi atomgránát, amelyet a hadosztály közvetlen tüzérség lőhetett, megfelelően gyors reakcióidővel.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
Ezekről talán még nem volt kép:
Army-2020-272.JPG
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
Találtam amúgy egy görög tanktenderes leírást a T-80U-ról, ebben az éjszakai lövészet is benne van, meg minden egyéb.
Először berakom google fordítóval, aztán angolul is, az eredeti szöveget.
Az, hogy a szöveg mennyiben felel meg a valóságnak azt nem tudom ellenőrizni!

1. rész (A fordítás):
A védelem megszakította a meghajtótornyot (a vezérlés ki volt kapcsolva 10-15 ceKundu esetében). Valójában a 17 ° -os sarokszög mérésekor. A schashita nastraiis a 150-es állásnál kéri a botlást. A bizottság magyarázatot ad arra, hogy a stabilizátor kikapcsolása és testreszabása miért védi meg a tekercsen végzett munkáját 18 ° -20 ° -ra.
Régen volt egy beszélgetés, amely "zagrubit" sarokszögeket szúr. A 20 fokos kérdés pedig régóta megoldott. Fektették le, valószínűleg egy régi bevált opcióval.
Szlalom
A T-80U ezt az akadályt a zászlók ütközése nélkül túllépte. Meg kell jegyezni, hogy mivel a teszt áthaladását az első sebességfokozatban mozgatott tartályok helyéről hajtották végre, ezért a forgás OPF összekötő tengelykapcsoló volt, és ezért észrevehető rángások voltak. A tankok nyugati cégek minden sebességgel simán, rángatózás nélkül váltják egymást.
És miért a hely? Igen, és a "boríték" dimenzióinak ismeretét nehéz megítélni.
Fordul a helyszínen 360 ° -ban a talajon és a betonon
A T: 80U teljes mértékben végrehajtja a gyakorlatokat. A bizottság megjegyezte, hogy ez azt jelenti, hogy kopás A gumicsövek a beton kanyarodásakor legalább az összes benyújtott tartályhoz viszonyítva. Időben a gallérház a maximális kihúzási sebességgel a torony stabil helyzetből áll, a hajtóerő stabilizátor hiánya miatt.
Igen, valószínűleg nem a hatalom "hiányából", hanem a kereskedői vezetők válaszából, a pregruza-ból.
Manőverezhetőségi teszt
A T-80U minianomális idő alatt teljesítette ezt a gyakorlatot az összes beküldött tankhoz képest.
Az eredmények szerint a vizsgálati bizottság szerint a T-80U a beamShui irányába. Ez a teszt teljes egészében csak a T-80U-t és a Leclerc-et hajtotta végre. "Meg kell jegyezni, hogy az ilyen gyakorlatok alacsony fordulatszám-hátramenete miatt az eredmény csökken, a nyugati tankok kormányzati cégek sebessége 30 km / h-ig (T-80U - 12 km / h) tolódik el.
És a fenébe 30 kell?
2. teszt: 1000 km-es menet készítése.
A T-80U teljes egészében befejezte a menetet. A menet során a következők voltak:
cirkáló hatótávolság a kombinált útvonalon
(Hegyvidéki, földutak és aszfaltozottak)
Üzemanyag-fogyasztás autópályán
az országúti haladás jelenlegi állománya:
belső tartályokon
további hordók
maximális sebesség
teljes töltés
350 km;
4 L / km;
412 km,
562 km.
80km / h;
23 perc (1,5 atm nyomáson);
a motor és az alváz zaja - az adatok nem állnak rendelkezésre, de azért, hogy egy bizottság minimálisan jelenjen meg a tartályok kiválasztásából;
A gumi kopásnyom - a menet után 100% -osan pótolja a hernyótalp kopását. A második feltétel hiánya miatt A gumikerekes lánctalpak, a harckocsi T-80U lánctalpas fémszalagja van. Nincs tapasztalatunk aszfaltohodov tömeggyártásban. Az Egyesült Arab Emírségekben, amely zászlóalját a fedélzetre hajtotta (Koszovóban), akkor a kikötő mind a 11 km-t gumival borítja.
karbantartási idő a menet közben és a menet befejezése után. A műszaki karbantartás során rögzített bizottság: a tartályok minimális simítása:
A T-80U bizottsága szerint teljesítette a menet teljesítéséhez szükséges összes követelményt, és olyan mutatókon, mint:
teljesítménytartalék;
üzemanyag fogyasztás;
maximális sebesség;
teljes töltési idő;
15-20% -kal haladta meg az állításokat. Kiváló!
3. teszt Végrehajtás 50 km menet éjszaka.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. Kiváló!
4. teszt Végrehajtás 100 km menetelés mellékelt stabilizátorral.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. A bizottság tudomásul vette a stabilizátor megbízhatóságát. Kiváló!
5. teszt Vészfékezés
A T-80U vészleállítást hajtott végre - 25-ször (a program szerint 25-szer). A teszt elvégzését 19 után - az első lassítás, m után - leállítottuk, mivel a sebességváltó hőmérséklete elérte a 140 ° C-ot. 15 perces szünet végrehajtása után - a tesztet folytattuk és hatszor fékeztük. Amikor a dobozokban a hőmérséklet kb. 150 ° C, a próbaüzem befejeződött. A bizottság megállapította, hogy ezt a tesztet 100 km-es menet után hajtották végre stabilizátorral együtt. Más harckocsik, a teszt résztvevői, kivéve a T-84-et, ezt a tesztet a menet, vagyis a "hideg tartály" végrehajtása nélkül hajtották végre.
6. teszt A látómező stabilizálása
T-80U Ezt a tesztet nem hajtják végre, a hidraulikus sebességváltó meghibásodása miatt (GOP - 165) Lazhanulis!
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
7. teszt Célfelismerés
A T-80U teljes mértékben megfelelt az elért eredménnyel:
a mérések száma a 34 perc tartományban;
maximális mérési tartomány - 9100m; Íme a válaszod az LD-re!
célfelismerés - 9100 m;
besorolási célok - 3000 m; Véleményem szerint ezeket a számokat fel kell cserélni (klass. És azonosítás).
azonosítási célok - 6500 m
A bizottság megállapította, hogy a mért hőmérséklet meghaladja az előírt 1,5–2-szerest. Kiváló!
8. teszt Éjszakai célfelismerés
A teljes mértékben elvégzett T-80U teszt egyidejűleg a következő eredményeket kapta a teplovizornomu Sight (Agave-2) esetében:
a célpontok észlelése - 6400 m;
osztályozási célok - 4600 m; A gazemberek szintjén
azonosítási célok - 2500 m.
Infravörös képalkotással nyertük az eredményeket:
célfelismerés - 1750 m;
besorolási célok - 1500 m ;.
azonosítási célok - 1500 m
Megjegyzés - A teszt körülményei közel állnak az ideálishoz - tiszta csillagos éjszaka, tiszta hegyi levegő.
3 próbaüzelés
Tervezz 4 méteres felvételt a hegyek lábainál 2500 m távolságból.
A célok 100-150 m tengerszint feletti magasságban helyezkednek el a lövéshez képest, a pálya 5-7 ° -kal emelkedik a célok felé.
A pálya jellege - agyagos talaj, sok kővel és törmelékkel, éles kanyarok 50-60 fokig, a gödör mélysége 1,0-1,2 m-ig.
Missziós helyzet:
régi tankok M-60;
2,3 x 2 méretű pajzsok, 3 m-re a fémfémvázon lévő szövet anyagától;
mozgó célméret 2,3 x 4, 6 m, a mozgás sebessége 20-30 km / óra;
különböző méretű gépfegyverek célpontja,
éjszakai lövöldözéshez használt szövet célpont fordogretye forró levegő. Milyen távolságra?
A 3000–4000 m-es magasságban ugyanezt a célt alkalmazták, a tűz helyzetét pedig a polirut területéről mozgatták.
9. teszt
Annak a valószínűsége, hogy az első lövésnél célt ér el
Hatótávolság - 1600 m. Cél - rögzített uandt 2,3 x 2,3 m. Lövés a helyszínről egy lövéssel.
A T-80U tesztet teljes egészében elvégezték, a károsodás százaléka - 100%.
10. teszt
A mozgásban lévő fix cél legyőzése
1000-1200 m hatótávolság. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Strelba harckocsi mozgásban V = 40 km / h - 10 lövés, lövés - páncéltörő.
Teljesen elvégzett T-80U teszt, az elváltozások százaléka, 100%, a tartály sebessége 20-25 km / óra (a 40 km / h sebességű tartály sebessége nem alakul ki az állami autópálya miatt). És általában 30 km / h után. problémássá válni. Ha nem én vagyok.
1911-es teszt Lövési pontosság
Hatótávolság 2000 m. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Lövés a helyről - 10 lövés, a lövedék-páncél-piercing.
A T-80U tesztet teljes egészében elvégezték, a károsodás százaléka - 80%, kettő a célpont közepére esett, 6 találat a célegyenletek jobb alsó részén. Miután a felvétel során kiderült, hogy az eszköz beépített tesztberendezésén az 1G46 érintkezés mértéke 0,25-re változott, kb. 0,25 stb.
1912-es teszt A lövés pontosságának mozgása
Hatótávolság 2000 m. Cél - rögzített. Pajzs 2,3 x 2,3 m. Lövő tartály mozgásban V = 40 km / h - 10 lövés, lövés - páncéltörés.
Poluchenny-eredmény - az elváltozások százaléka - 30% (követelménybizottság-80%). A lövöldözés után az 1G46 UVKV 0,25-ös látótávolságot mutat jobbra. Bármely beállítás az UVKV 1G46 érintésével. A teszt újragyártott orosz személyzetének végrehajtása. A vereség százaléka - 20%. Miután a lövöldözés elidegenítette az 1G46 UVKV látványát 0,25-ig, egészen fent.
A bizottsággal egyeztetve megengedte az újbóli tesztet, de a GOP sikertelensége miatt nem tartott.
Miután visszatette a tartályt a parkba, próbára szerelte a pisztolyt és a látót, valamint ellenőrizte a stabilizátort. Az ellenőrzés megállapította:
ékek rögzítőfegyvereinek meghúzásával előállítva;
1G46 visszavonhatatlan visszahatás 0,5-ig, jobbra stb .;
a hordó lehűlése és a paralelogramma meghajtó meghúzása után 1G46 Az UVKV márka látótávolsága visszaáll eredeti helyzetébe.
13. teszt Annak a valószínűsége, hogy az első lövést éjjel célba találja
Hatótávolság 1000 m. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Lövés a helyről - egy lövés, lövés - páncéltörés.
Teljesen elvégzett T-80U teszt, az elváltozások százaléka, 100%.
14 Éjjel mozgásban lévő álló célpontok tesztelése
Hatótávolság 1000 m. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Lövő tartály mozgásban V = 40 km / h - Egy lövés, lövés - páncéltörés.
A kapott eredmény - a megsemmisítés százalékos aránya - 0%.
András! Éjszakai személyes teljesítményem (és ez kettős módban van):
- Az Agave-2-n keresztül - 9/9-től 9-es Agate 9-ig. D av = 1340m. Cél - valódi BMP-2.
1915. teszt Éjszakai felvételi pontosság
Hatótávolság 1500m. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Lövés a helyről - 10 lövés, lövés - páncéltörés.
A kapott eredmény - az elváltozás százaléka - 80% (követelménybizottság - 90%).
1916-os teszt: A lövés pontossága
Hatótávolság 1500 m. Cél - rögzített árnyékolás 2,3 x 2,3 m. Lődd le a harckocsit mozgásban V = 40 km / h - 10 lövés, lövés - páncéltörő.
A kapott eredmény - az elváltozások százaléka 50% (a bizottság szerint - 90%).
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
A görög legénységi lövész szerint, amikor egy mozgó rácsot lő, nehézségekbe ütközik a céltól, a cél érintőjétől való távolság objektív mérésének megtalálása (4,5 és 18 módban végrehajtott lövés). A 4.5-ben 1500 m-nél nagyobb távolságokon a célméret arányos a látóvonalak vastagságával. A hajnalban történő stabilizáció és a fegyver rezgése függvényében a harckocsi lövész elvesztette a célt. Tökfej!
A tűzellenőrző rendszer elemzése futási tüzeléshez.
A 12. és 16. teszt:
a tűz előállítása során folyamatos visszavonulás következett be, az UVKV egyeztetése 10 lövésenként 0,25 TD értékig. Miután lehűlt a hordó és meghúzta a meghajtót, az UVKV 1G46 pozitív térképi egyeztetése visszatér eredeti helyzetébe;
Ha "elektromos nulla" marad - MSA szar, ha elveszíti az irányát - 1G-46 szar.
amikor rögzített célpontokon D = 2000 m-en lövöldöztek, a T-80U és a T-84-től 2,3 x 2, 3 m-es (1,15 x 1,15 stb. stb.) céloknál négy személyzetnél megfigyelték a megoldások stabilitását 02/02 találat. Ebben az esetben az első héj a toelbow elején a második héj elé kerül - körülbelül 100 m-re a pálya bal oldalán lévő gól elejétől, a harmadik a kapuban. Rohadtul nem értem!
A legvalószínűbb ok - egy hibás algoritmus a cél migrált sebességének (angle szög) korrekciójához és az erőstabilizáló szekvencia hiányához (a torony csúszása egy lövésnél a korreláció Pusa tartályának elfordításakor).
A halasztott mértékű cél módosítása körülbelül arányos volt a harckocsi hajója és az ágyú közötti szögváltozás sebességével. Ezen a pályán a testnek a horizonthoz viszonyított lövési szöge meghaladta az 5 ° -ot, a fegyverrel a testtől, ha a lövés 0–2 ° -kal csökken; hozzájárul a módosítás nem megfelelő kidolgozásához, és a cél alá eső kagylókat adja; Mudita érzékelő tekercs.
Talán van némi lemaradás vyrabaPipeline módosítás. Ha durva terepen halad, akkor nem csoportosítja a találatokat, hanem 4 versenyen (T-80U és T-84) látható a lövedék repülésének stabilitása, a tereptől függően;
befolyásolhatja a célpont migrált sebességének helytelen korrekcióját, és megmagyarázhatja az éjszakai felvételkészítés jobb eredményeit, mivel a TO1-PA2 (Agave-2) függ a stabilizációtól, ezért a bányászat során a fegyverek célkeresztet céloznak a célkereszt szálán látás és a lövész nem tud látási lövést készíteni. A lövés csak akkor történik, ha a cél a kereszten van. A cél elemzésének halasztott korrekciós sebességének kikapcsolására vonatkozó döntés elemzése szerint egy mozgó tartály kilövésével. Letiltja a lánc (U7SH6 / 35 - SH42 / 6 - BV2HS36 / 19) repedését az elektromos egység kábelszerelvényében.
17. teszt Annak a valószínűsége, hogy az első lövéskor célt ér el
Hatótávolság 1000 m. Cél - mozgatható pajzs 2,3 x4, 6 m Helyről lövés - egy lövés, lövés - páncélszúrás, a cél sebessége 20 -30 km / h.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. A találatok százaléka - 100%. A teszt megkezdése előtt az UVKV egyeztetését ki kell igazítani, figyelembe véve a 0,25-ös csúszási jeleket stb.
18 Tesztelje le a mozgó célpontot
1000-1200 m hatótávolság. Cél - mozgatható pajzs 2,3 x 4,6 m. Lődd le a harckocsit mozgásban V = 40 km / h - Egy lövés, lövés - páncéltörés, a cél sebessége 20 -30 km / h.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. A vereség százaléka - 100%. A teszt elvégzését az UVKV 0,25-nél történő egyeztetésének ártalmatlanításának figyelembevételével végeztük.
19. teszt Tűzvezetés mozgó célpontosságán
Hatótávolság 1500 m. Cél - mozgatható pajzs 2,3 x 4,6 m. Lövés a helyről - 10 lövés, lövés - páncéltörés, a cél sebessége 20 -30 km / h.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. Az elváltozás százaléka-90%. Lövés előtt elvégezte a fényterelés beállítását.
20. teszt Tűzvezetés mozgó célpont pontosságával menet közben
Hatótávolság 1500 -1700 m. Cél - mozgatható pajzs 2,3 x 4,6 m. Lődd le a harckocsit mozgásban V = 40 km / h - 10 lövés, lövés - páncéltörés, a cél sebessége 20 -30 km / h.
A tesztet kétszer végeztük. A teszt görög legénységét nem hajtják végre. Az elváltozás százaléka-60%. A teszt orosz személyzete elvégezte. Lövés előtt megváltoztatta a cél átviteli sebességének módosítását, és egyeztetett a 0,3 TD-vel történő beállítással. (A célzási pont elzárása). A vereség százaléka - 90%. Vagyis eltávolította a "lövés napjának hibáját". És holnap mi lesz?
A 19. és a 20. tűztesztek elemzésével készült eredmények azt mutatták, hogy a polnitelno előtti hibákat tűzvédelmi rendszer egészíti ki, és a ZP31 lőszer gyakorlati repülési pályájának következetlensége beépül a páncélszúró lövedékek (BM15, BM22, BM26) számítási útjába. Például 1500 m-es távolságon a ballisztikája nagyjából megegyezik a BM / 115-gyel, 1500-tól 2000 m-ig - Körülbelül a BM22-nél, 2000 m-nél nagyobb távolságokon - A kalkulátorba ültetett típusok egyikével sem felelt meg.
Így nehéz ezt a fegyvert leadni (a célpont beállításától függ, a céltartománytól függően). Ideje eltávolítani a praktikus héjakat. Spórolj, rohadtul ...
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
25 Próbaüzem
Hatótávolság 1500 m, A cél - két rögzített pajzs 2,3 x 2,3 távolság a célok között -100 M, Lövés a helyszínről, míg 1 - perc, Páncéltörő lövedék. Legalább 90% -os ütés valószínűsége.
Az arány 6 fordulat / perc volt. A Komitheta követelménye legalább 7 fordulat / perc. Az alacsony teljesítmény a ZP31 gyakorlati lőszer lövöldözéséhez, amelynek fekete poros és szélcsendes időjárási mintája van (nem célozható fel az észlelés, a lövés után a füstfelhők szétszórására. A füstös felhő szétszórásának ideje nem volt kevesebb, mint 15 másodperc) .. És kaptam 27 másodperc diszperziós pyledymogo felhők ... betöltési mechanizmus biztosított sebessége nem kevesebb, mint 9 akkor Arean nyíl egy perc alatt.
Test30 géppuskával lő
T-80U teszt végrehajtva.
A görög legénység észrevételei: a tűz hatásának képtelensége mozgásban lévő NSVT géppuskával a vízszintes sík stabilitásának hiánya miatt. Készítsen fényképet a márkának stabilizált panorámán keresztül. Minden jobb.
31. teszt: Széles mélység 2,15 m.
T-80U teszt teljes mértékben elvégezve. A tesztet az OPVT teljes telepítő készletével végeztük. A bizottságot gyorsan megoldották, és az EAD eltávolítható elemeinek könnyű telepítését, valamint a fegyver leadását és végrehajtását Fording után anélkül, hogy eki oldalát elhagynák a tartályból. Bírság.
Teszteljen 32 "cloud-902B" tesztindítót
T-80U teszt végrehajtva. A bizottság hátrányként említette, hogy nyugodt időben szilárd füstös felhők fordulnak elő. A szél sebessége a teszten = 0. A teszt után megtagadták a hidrosztatikus sebességváltót (a tartály nem tudott megfordulni), és kiürítették egy parkba.
A 6., 21., 22., 23., 24., 26., 27., 23., 29., 33. teszt a T-80U nem felel meg.
4 karbantarthatóság
34 tesztpálya csere pálya be
T-80U tesztet hajtott végre az orosz legénység, ZIPa tank használatával 18 percig. A bizottság rögzítette az összes predstavlennk tank legjobb eredményét. Bírság.
35. teszt A lánctalpas lánctalpak
Az orosz legénység T-80U tesztet hajtott végre a Niemi ZIPa tank 1 óra 45 percig történő használatára. Bírság.
36. teszt A motor leszerelése és felszerelése
T-80U tesztet hajtott végre az orosz legénység, hogy egyedi Niemi ZIPa tankot használjon. 2 tonna motor teheremelő eszköz szétszereléséhez és összeszereléséhez (kamion görög apmission).
A szétszerelés - 1 óra 43 perc. Telepítési idő - 1 óra 20 perc. A Leclerc - 30 perc oda-vissza ugyanaz ...
37. teszt A generátor leszerelése és felszerelése
Az orosz legénység által végrehajtott Tashs T-80U teszt az ISP Niemi egyedi harckocsijának használatára. A szétszerelés - 25 m, (???? melyik a generátorok közül? Talán egy perc?), Míg monThuja - 43. A bizottság az összes beküldött tartály legjobb eredményét jelölte meg.
38. teszt A PCT eltávolítása és cseréje
A tesztet kétszer hajtották végre a görög és az orosz legénység.
A PBC görög legénység eltávolításának ideje -5 mp;
A PBC orosz személyzetének elszállításának ideje - 3:
Beállítási idő az FCT görög legénysége - 17 másodperc;
Beállítási idő FCT orosz legénység - 23 másodperc.
39. teszt A hordó NSVT
A tesztet kétszer hajtották végre a görög és az orosz legénység.
Ideje cserélni a hordó NSVT görög legénységét - 21;
Ideje cserélni a hordó NSVT orosz legénységét - 19 másodperc.
Megjegyzés: az adatok nem a tesztek hivatalos eredményei, amint azt külföldi tankok mutatják
1 Képzés és oktatás
A görög hadsereg tisztjei szerint Obucheniiben a legbonyolultabb és a Leclerc harckocsi működtetése. A Tank Leclerc "képzettebb személyzetet igényel az összes karbantartásához és javításához a tartályok bemutatása előtt. A gyakorlat során a" Leclerc "beakaz töltési mechanizmust azonosított.
A többi tartályról nincs információ. A bizottság tagjai szerint a legegyszerűbben megtanulható és felkészítő személyzet a T-80U.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
2 Az akadályok leküzdése és a tengeri kísérletek elvégzése
Teszt 1. fal 1 m
Tank Abrams MA2 "- fejsérülés görög parancsnoka az akadályokkal küzdő összejövetelen. A legénységet egy amerikai váltja fel;
Tank Leclerc - nincs hozzászólás;
Tank Chelendzher2E "- fejsérülés görög parancsnok a konvergens akadályoknál, utykanie fegyver a földbe az összejövetelen akadályokkal.
T-84. Tartály - A görög személyzet tagjai megsérültek, amikor megpróbálták túlbeszélni az akadályt. A fal nincs megoldva. A legénység ukránra váltott. Az ukrán legénység felülkerekedett a falon, de az összegyűjtés a kipufogó fúvóka károsodását okozta.
Tank Leopard 2A5 - nincs hozzászólás.
árok 2,5 m
Minden harckocsi komment nélkül túllépett az árkon.
lejtő 30%
Az M1A2 Abrams tank "nem tudott megállni a lefelé vezető úton (az Americanican legénysége);
Tank Leclerc - nincs hozzászólás;
tank "Challenger 2E - sz. képes volt felmászni a lejtőn, csúszva gusenichnyh szalagok;
T-84 tank - nem tudott megállással megmászni a lejtőn (az ukrán kormányInscoe legénysége);
És ez az Ön véleménye.
Tank Leopard 2A5 - nem képes felmászni a lejtőn. A csoport vezetője tiltakozott a bizottság ellen, hogy a teszt oka nem az, hogy a korábbi harckocsik hernyójárműveiben gumijegyek vannak. Körülbelül a teszt bizottság elutasításra került, mert miután a tank Leopard 2A5 "teszt elvégezte a T-80U-t, és az akadály leküzdődött.
15% tekercs
T-84 tartály - csúsztassa el a stabilizátort.
A többi tartályról nincs információ.
"Szlalom"
Minden harckocsi akadályt kell leküzdeni, az információ az időre mutat, míg legyőzve nem.
360 fokos fordul a helyén.
Minden harckocsi gyakorlatot végrehajtott, az információ a timeMeni nem.
Pozícióváltás
Minden harckocsi gyakorlat végrehajtott, az információ a timeMeni nem.
Miután tesztet hajtott végre a tartályon, a "Leopard 2A5" kicserélte a libatartó szalagot, és újra tartotta, hogy legyőzze a 30% -os torzítást. A második kísérletben az új vágányok lejtésével a harckocsi 30% -át legyőzte. A második kísérlet után a tartály újra készítsd el a gusenichKORMÁNYZATI szalagokat. Ugyanaz a szar!
A "Challenger 2E" tartály a gusenichnyh szalagok 80-90% -át cserélte ki, és második kísérletet tett a lejtő 32 fokos leküzdésére. Információk az ottani eredményekről, de a helyettesítés második kísérlete után a pálya szalagjai sújtottak. Ugyanaz a szar!
Az Abrams M1A2 tartály "bármilyen hibát okozott a motorban, szétszerelte a motort. A teszt után az" Abrams M1A2 "," Leclerc "és a T-84 tartályok is kicserélték a lánctalpas övet.
2. teszt Végrehajtási menet 1000 km
A menet elkövetése során a következő hibák és kiszolgálhatóság:
Tank M1A2 Abrams - a 3 cipős hernyó hiánya, álljon meg egy kényszerű menetelésnél a bizottsági szabályozás elvégzéséhez; És az oka?
Tank Leclerc - problémák vannak a motorral vagy a sebességváltóval, mivel kis leállásoknál (10-15 perc) a motor halványabb. Nagy leállásnál (124 km-es út után) - szabályozza a motor olvadási vagy javítási munkáit;
tank "Challenger 2E - motorhiba vagy átmeneti dobozproblémák (a nagy leállás után nem tudtak tovább haladni, a darázs-kísérleti harckocsik napi menetelése után 3 óra elteltével egyedül érkeztek a parkba). A cipők hernyóinak lánctalpak ismételt cseréje a menetelés elkövetése során; túlmelegedett?
T-84 tartály - a görög legénység első napi menetének elkövetésekor, miután az útvonal hegyi szakaszainak áthaladása megtagadta az indítvány folytatását, a fokozott fáradtságra hivatkozva a legénység ukránra váltott.
Elutasító sebességmérő az első napi menet elkövetésekor. Tanulmányozza a légzőkészülékek külföldi tartályok legénységének mérgezés miatt történő használatát a T-84-es után
kipufogógázok.
Tank Leopard 2A5 - a napi menet egyharmada után a 2-es bal és jobb ötödik országúti kerék kerül kicserélésre.
1000 km megtétele után az összes tartály menetét lánctalpra cserélték.
A Leopard 2A5 tartály munkacsoportjának vezetője felkérte a bizottságot, hogy tesztelje a mérlegelő tartályokat, mivel úgy véli, hogy a "Leclerc" harckocsi jó teljesítményt mutat a menetben annak eredményeként, hogy eljutottak a lite verzióig. ... felállította a szomszédbizottság a tesztet, miután visszatért a menetelésről, de a tesztet a korlátozott időbeli mágnesezés miatt nem hajtották végre.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
A menet elkövetése során megállapították:
Utazó:
- Abrams - 365 km;
"Leopard 2" - 375 km;
"Challenger" - 440 km;
· "Leclerc" - 500 km (a két további dob nélkül);
· T-84 - 450km.
Maximális sebesség:
· Abrams -70 -72 km / h;
"Leopard 2" - 70 -75 km / h;
"Challenger" - 70 km / h sebességgel;
"Leclerc" - 70 -75 km / h;
· T-84 - 65 -70 km / h.
Teljes töltési idő.
Abrams - 35-40 perc.
"Leopard 2" - 30 perc;
"Challenger" - nincs adat;
"Leclerc" - nincs adat;
· T-84 - nincs adat.
3. teszt Végrehajtás 50 km menet éjszaka
Minden tank tesztet elvégeznek. A menet közben a menet a tank Leopard 2A5 "lement az éjszakai műszer mechanika - a sofőr, miután kicserélte az egységet továbbra is mozgatta a tartályt.
4. teszt Végrehajtás 100 km március stabilizátorokat tartalmazott
Nincs információ.
5. teszt Vészfékezés
Tartály Abrams M1A2 "-24;
Tank Leclerc "- 25;
Tank Leopard 2A5 - 5;
tank "Challenger 2E - nincs adat;
T-84 - 8 tartály.
6. teszt A látómező stabilizálása
Nincs információ.
7. teszt Célfelismerés
A tartályokon található információk nem. A T-84 tartály megtagadta a Franciaországban gyártott képalkotó eszközöket, a tartályt nem állították helyre.
Éjszaka tesztelje a 8 érzékelő áramkört
A tartályokon található információk nem.
3 Lövéses teszt
9. teszt Valószínűség, hogy az első lövésnél célba talál.
A 10. teszt egy mozgásban lévő fix célt győz le.
Információ a 9. és 10. tesztről, sz.
A teszt elvégzése 1911-ben a pontosság érdekében.
12. teszt. A lövés pontosságának végrehajtása mozgásban.
A 11. és 12. teszt eredményei:
Tank Abrams M1A2 - 17 találat 20-ból;
Tank Leclerc "- 20 találat 20-ból;
Tank Leopard 2A5 "- 19 találat 20-ból;
"Challenger 2E" tartály - nincs információ;
T-84- tartály 8 üléssel a 3-as forgalomban leesik.
13. teszt Annak a valószínűsége, hogy az első lövést éjjel célba találja.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
14. teszt Az éjszakai mozgásban lévő fix célokat legyőzi.
A 13. és 14. tartály tesztjein a T-84 nem vett részt, mert a tartályok többi részén a thermNogo készülék meghibásodott.
A teszt végrehajtása 1915-ben az éjszaka pontosságával
A teszt végrehajtása 1916-ban a mozgás közbeni éjszaka pontosságával
A 15. és 16. teszt eredményei: Nos, mit mondhatnék? Lásd fentebb!
Tank Abrams M1A2 - 20 találat 20-ból;
Tank Leclerc "- 19 találat 20-ból;
Tank Leopard 2A5 - 20 találat 20-ból;
Tank "Challenger 2E - 10 találat 10-ből, a lépés nem lőtt;
A tesztben szereplő T-84 tartály nem vett részt a hődiffúziós eszköz meghibásodása miatt.
A tartály kilövése után "Challenger 2E-t gyártanak a váltó sebességváltójához.
Az Abrams M1A2 amerikai harckocsi vezetőjének kirúgásának eredményei szerint "megtagadta a kiképző lőszer használatát (és mi még nem adtuk fel) a harci kanyarok lőszereit 3 napon belül kézbesítették az Egyesült Államok Európában állomásozó erőktől.
17. teszt Annak a valószínűsége, hogy az első lövéskor célt ér el
18. teszt Porazhenke mozgó célpont mozgásban
Tájékoztatás a 17. és 13. sz.
A teszt végrehajtása 1919-ben lövés a mozgó cél pontosságával
A teszt elvégzése 1920-ban lövés mozgó célpont pontosságával
A 19. és 20. napon végzett vizsgálatok eredménye:
Tartályok Abrams M1A "," Leclerc "," Leopard 2M5 "," Challenger 2E nincs információ;
Az információ helyéről a T-84 tartály nem mozog hat találatban 10 lövésben;
A "Challenger 2E" tartály visszatért a tesztre, mert a motor vagy a sebességváltó nem használható.
Tesztelje annak valószínűségét, hogy az első lövés éjszaka 21 elváltozást mozgat
22 Teszt tesztelje egy mozgó célpontot éjszaka mozgásban
A 21-es és 22-es tartályon végzett teszteken a T-84 nem vett részt, mivel a képalkotó készüléket elutasították, a fennmaradó tartályok információ nélkül.
A teszt végrehajtása 1923-ban, lövés a mozgó cél pontosságával éjszaka
A teszt végrehajtása 1924-ben, lövés az éjszaka mozgó mozgó cél pontosságáról
A 23-as és 24-es tartályon végzett vizsgálatokban a T-84 nem vett részt, mivel a többi tartálynál a hőkezelő készüléket elutasították.
25 Próbaüzem
Tartály Abrams M1A - 8 in / perc.
Tank Lyklerk "- 9 in / min.
Tartály Leopard 2A5 - 9 in / perc
Tartály "Challenger 2E - 9 in / min.
Tartály T-84-görög legénység 6 in / perc, ukrán legénység - 7.
A futó tesztek után a 17-25 amerikai csoportot az amerikai hadsereg harckocsijának legjobb személyzetének nevezték, hogy tűzpróbákat hajtson végre. In-in!
Tesztelje a 26. felvételt vészhelyzetben
Információ a lövöldözésről, nem.
Teszt 27 lövöldözés a "vadász-lövöldözőben"
Tank Abrams M1A2 "- lőszerek hiánya miatt nem vett részt;
Tank Leclerc "- 13 találat 20 lövésből; 0,65
Tank 'The Leopard 2A5 - 17 találat 20 lövésből; 0,85
Tartály "Challenger 2E - 8 találat 20 fordulóból; 0,40
T-84 tank - 19 találatból 9 találat. 0,47 Ugyanaz az angol nyelvű cselekedet. És jó.
Tesztelje a 28. lövöldözést a "vadász-lövöldözőben" éjszaka
Információ a lövöldözésről, nem.
29 Tesztelje az elsütést a legnagyobb tartományban
Tank Abrams M1A2 - 3 lövés a 4-ből;
Tartályok Leopard 2A5 "," Leclerc "," Challenger 2E - nincs információ.
T-84 tartály - irányítatlan repülési irányított rakéták (a teszt végrehajtása befejeződött). Ezután, amikor két irányított rakétával lő 2500 m távolságra - 2 találat.
A tartály kilövésének tesztjei során a "Leclerc" zafika három meghibásodási mechanizmust rögzített. A "Leopard 2A5" harckocsi pótolja a vágányszalagokat. A "Challenger 2E" harckocsi megtagadta a fegyvereket, a hajtómű meghibásodása (a helyreállítás 3 nap alatt történt), a meghajtó kerekek cseréje.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
30 próbafegyver
A T-84 tartály - tűzoltó tűzvédelmi rendszer, a többi tartályon nincs információ.
A harckocsik tüzelésével kapcsolatos tesztek befejezése után az "Abrams M1A", a "Leclerc" és a "Challenger 2E" néhány próbaüzem ismételt végrehajtása volt (az eredményekről nincs információ). Megpróbálja bizonyítani, hogy ők a legjobbak?
31. teszt. Megfogalmazás (a gáz mélysége - 2,15 m.)
A teszt nem vett részt a tankok, "Leclerc" és a "Challenger 2E. A tartály Abrams M1A2" jött áradás a motor teljesítmény teszt prekrasheno; tankok Leopard 2A5 és T-84, hogy teljes mértékben elvégezzék a tesztet kommentár nélkül.
December 14
Amikor telepítés után elhagyta a dobozt, és az első középhajtás megállapította, hogy a kerék nem volt irányítható. A vizsgálat során kiderült a GOP-t tápláló szivattyú vágása. Az adagolószivattyúk beszorultak. A szűrők megtekintésekor a GOP sok zsetont és sérült elemet talált sárga színnel. A hiba oka - hiba GOP MP-280RU szám 973011 (munkaidő a tartályban 10 perc).
A tanúsított GOP gyártói és fejlesztői számára a tartály visszaszerzéséhez szükséges eszközök hiánya miatt úgy döntött, hogy beszünteti a T-80U tartály részvételét a kísérletekben. Vegye fel a pótkereket a kísérleti gyártmányra!
KÖVETKEZTETÉSEK ÉS JAVASLATOK
a teszt eredményei szerint
A tesztek során több mint 100 paraméter ellenőrzése történt. Valamennyi tesztelt paraméter mellett a T-80U megerősítette a megadott teljesítményjellemzőknek való megfelelést, kivéve a vizsgálati arányt (az arány nem szerepel, mert a gyakorló körökből dinnyeporral képtelen lőni a füst diszperzióját).
A T-80U számos paraméter felülmúlta az állítólagos jellemzőket:
ténybeli tartalék - 350 km, ha hegyen halad, és aszfaltos földutak (TTH-val - 340 km az autópályán),
Üzemanyag-fogyasztás aszfalton - 4 l / km (TTC - 5-7 l / km);
a maximális mérési tartomány valójában - 9100 m (TTX-5000m által);
maximális sebesség gyakorlatilag 80 km / h-ig (TTH szerint - 70 km / h).
A Pályázati Bizottság megállapította a megbízható működést, összehasonlítva a külföldi tartályokkal, a GTD-1250 motorral, a sebességváltóval, a rakodószerkezettel.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
Előny a külföldi tartályokhoz képest az APU GTA-18A jelenléte, amely jelentősen csökkentette a tartályrendszerek 1 órás teljes üzemanyag-fogyasztását ~ 60 l / h (a tartály teljes ideje - 50% a helyszínen és 50% forgalomban) APU teljesítmény nélküli didízmotoros tartályok esetében teljesen 1500 L, üzemanyag-fogyasztása 120 - 50 l / h.
A fő motor beindítását a GTE-1250 60 másodperc alatt hajtotta végre, a többi tartály, az "Abrams" tartályok kivételével, a fűtőtestet használta. És mi volt a T levegő?
A tesztek eredményei alapján arra a következtetésre juthatunk, hogy a waspsnovnymi versenytársak a T-80U nemzetközi piacán a Leopard 2A5 "és a" Leclerc "tartályok. A modernizáció enyhén tiszteletben tartása után, figyelembe véve a káto dömpingre vonatkozó javaslatokat, jelentős verseny tank T-84 lesz (Ukrajna).
A külföldi piaci versenyképesség biztosítása érdekében munkára van szükség ahhoz, hogy a fő taktika - a T - 80U tartály műszaki jellemzői a modern követelmények szintjére kerüljenek.
Kulcsfontosságú kérdések:
Hidrosztatikus erőátvitel. Nyers egy másik dolog.
A tartály nem felel meg teljes mértékben a tesztprogramnak a hidraulikus sebességváltó (OSG) megbízhatóságának hiánya miatt.
Hátrányok:
12 méternél kisebb sugárral történő kanyarodáskor olyan rándulások vannak, amelyeket hibásnak jelölnek.
Nehéz forgalmi körülmények között végzett munka során a megbízhatóság nyilvánvalóan nem elegendő.
Megbízhatatlan vezérlőrendszer tekeri az elosztó mechanizmusok kapcsolását. Az elektromos hajtáslánc-vezérlés a CBA fedélzeti szerelőjén, más fogyasztókkal együtt, nem megengedett, mert ezekben a láncokban az intézmény bármilyen bezárása elveszíti az irányítást. szükségszerűen át kell fednie ezt a láncot.
Nem elég megbízható doboz kialakítás zamykatefields és végállás kapcsolók vezérlik a kereket. Működés közben állandó figyelmet és beállítást igényel.
Célszerű bevezetni az orsóelosztó mechanizmus hidraulikus szervo vezérlését: hogy a hívás simán forogjon kis sugarak mellett. Igen, a tanúnak kezdettől fogva meg kellett határoznia az elvet.
Célszerű biztosítani a pótvíz telepítését, biztosítva a tartály vezérlését a meghibásodott GOP kijáratánál. Ha a meglévő szabályozási rendszer, amikor kilép az épületből, a GOP gépet nem teljesen ellenőrzik, bár egy szervizelhető motor, sebességváltó és elosztó mechanizmusok leniya.
További szűrőket kell telepítenie, mivel meghibásodás esetén a GOP hidraulika teljesen eltömítette a pusztulás termékeit - a minőségi mosás utána lehetetlen,
A GOP mező cseréje lehetetlen speciális eszközök, állványok, állványok követelményeinek alkalmazása nélkül. szükséges ennek a berendezésnek a fejlesztése.
Nem tökéletes, és nem felel meg a dizájn vezérlő kerék esztétikai követelményeinek. A tesztelés során a kerék felszerelésének helyén visszalépés jelent meg, ami megnehezítette a végálláskapcsolók beállítását. a modern követelményeknek megfelelő Niyama (a nyugati országok ellenőrző tartályaival analóg módon) kialakításához szükséges dizájn-kormány kifejlesztéséhez szükséges.
2 Erőmű
Az erőmű elegendő megbízhatóságot és teljesítményt mutat mindenféle teszthez, de a többi tartályhoz képest egyértelmű előny nem látható. Aszfalt üzemanyagok - 4 l / km összehasonlítható más tartályok dízel erőműveinek költségeivel. Itt van a válasz a dízelmotor szkeptikusaira.
Üzemanyag-fogyasztás földúton és alacsonyabb átviteli sebességgel -7 és al / km haladás esetén, ami lényegesen nagyobb, mint a NATO-országok tankjai. A nagy üzemanyag súlyos hibának számít.
További erőfeszítésekre van szükség a forcecurve beállítás teljesítményének növeléséhez, miközben csökken az üzemanyag-fogyasztás.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
Három kiegészítő tápegység (GTA-18A)
A tesztelés során megfigyelt néhány nezapuskov GTA-18A szünet után néhány napos napozás figyelmeztető lámpa "nincs olajnyomás (egy légcső képződése az olajrendszerben). Csak ismételt pörgetések után indul ki.
Fejleszteni kell tevékenységek obespechityuschih megbízható kezdve GTA-18A után hosszú szünet.
4 Tűzvédelmi rendszer
A tűzellenőrzési rendszer jóval alacsonyabb, mint a NATO-országok 2500–2000 m-es harckocsi-távolságának precíziós lövése. Szükséges mutató annak valószínűségére, hogy ezeken a távolságokon a szokásos cél szerint (2,3 x -2,3 M) A helyről induljon és páncéltörő lövedéknek induljon legalább 90% -ban. És lefektetünk ... 0,99 három lövést.
Tűrések és hibák a gyártás, a konfigurálás és az ellenőrzés során Az FCS 1A45 T-80U 0,5 m-es távolságon van, 2500 m távolságban a cél méretének a felével összehasonlítva. A jó eredmények érdekében a teljes tűzhiba nem haladhatja meg a 0,20 0,22-et ... stb.
A megengedett eltérések pontosságának biztosításához szükséges napok nem haladhatják meg a 0,25-et, stb. Mi engedélyezett? Lásd fent.
Az elégtelen teljesítményű stabilizátoros fegyverek nem tudják biztosítani a szükséges pontosságot, ha 25–40 km / órás (normál NATO) sebességgel ereszkednek le - a torony a test elfordításakor vesz igénybe.
A túlfutási stabilizátorral végzett munka megnöveli a lövés elkészítéséhez szükséges időt, és csökkenti a lövés pontosságát is. A NATO-országok stabilizáló tankjai ismétlés nélkül működnek.
Folytatnunk kell a stabilizátor teljesítményének és pontosságának növelésével kapcsolatos munkát.
A "magassági célpontok" automatikus bemenet-korrekciójának hiánya drámai módon csökkenti a hegyek tűzének pontosságát. Ha hulladéklerakóban lő (a cél meghaladja a 100–200 M-es tartályt, a pálya meredeksége 5,7 fok). A számológép hibás módosítást dolgozott ki „a cél vándorolt sebességére vonatkozóan, és lehetetlenné teszi a futtatni ilyen körülmények között.
Speciális algoritmust igényel az értékelőtől, hogy biztosítsa a felvételt ilyen körülmények között, és automatikus "elektromosan bevitt" módosításokat hajtson végre a "cél magasságában". Nyilvántartásként - a Kubinkánál a Dstr-2200-as rendeltetési magasságnál - (mínusz) 20m. És az esés!
Erős tűz esetén a főpisztoly (80–100 lövés néhány órán keresztül) meghaladja a 0,5 visszavonási egyeztetést stb., A cső görbülete és a netermostabilnosti hajtások és látás hatása miatt. Csökkentse a visszacsapó kötéseket, a falvastagság és a cső görbületének változását. Ebben tesszük ...
Az FCS szenzorba történő bevezetés biztosítja, hogy a setla és a netermostabilnost hajtja a csatorna görbületének fejlődő módosítását.
A fluoreszcens csatornavezető parancsnok nem biztosítja a NATO észlelésének és a célok azonosításának, valamint a precíziós lövöldözés szabványait.
Telepítenie kell egy panorámás látványt beépített nym csatornás lézeres távolságmérővel és automatikus beviteli áttekintéssel a lövés körülményeihez.
A TVP "Agave 2" jóval alacsonyabb, mint a TVP tagosov NATO-országok, a nehéz célpontok észlelési tartományában, a kép tisztaságában és használhatóságában. Az 1500–2000 méteres páncéltörő lövedékek lőési pontossága az ülésükről, és legalább 90% -ig fut. a függő stabilizáció lehetetlenné teszi a menet közbeni felvétel szükséges pontosságának biztosítását.
Telepítenie kell az RTA-t, amely összehasonlítható a NATO-országok jellemző TVP-tankjaival.
Az éjjellátó csatorna parancsnoka nem felel meg a háromszögeknek, megfelel a modern harckocsik követelményeinek, és nem biztosítja a szükséges hatótávolságú célfelismerést és pontosságot. Még egyszer nézze meg az eredményeimet.
Telepítenie kell egy éjjellátó csatorna parancsnokát, amelynek fő jellemzői megfelelnek az éjszakai lövész látásának jellemzőire. A látnivalók tüzérének és parancsnokának korszerűsítésére irányuló munkát átfogóvá kell tenni.
4 Komplex "vak"
A "vak" komplex optikai-elektronikai elnyomás nem ad választ a Leopard-1A5 "," Lsopard-2A5, M-60AZ "lézeres távolságmérő idegen tartályainak sugárzására. Lövés komplex "vak" csak akkor fordul elő, ha besugárzottchenii a T-84 (Ukrajna), hasonló művelet Origin ofhodilo és van egy rendszer telepítve a tartály T-84.
A NATO sugárzási távolságmérőinek és modern tankjainak, beleértve a jelenleg fejlesztés alatt álló sugárzási távolságmérők reagálását is meg kell követelni a teljes detektáló lézeres besugárzással (a válasz tartományának nem szabad kevesebbnek lennie, mint 0,6 - 10,6 mm). A második lépésnek olyan többszintű érzékelők kifejlesztését kell kidolgoznia, amelyek reagálnak a lézersugárzás minden típusára és a milliméteres radarállomások sugárzására. Úgy van.
5 Ergonómia
Megjegyezte a kellemetlen kényelmet hosszan tartó használat után a nem megfelelő minőségű ergonómikus ülések miatt (nincs szilárd KORMÁNYZATI ülőágyú és parancsnok, az oldalirányú támaszték hiánya, valamint az ülés beállításának nehézségei). Nincs szükség a szükséges életkörülmények biztosítására a tartályban lévő legénység hosszú távú folyamatos elhatározása mellett, anélkül, hogy kijelentkeznénk. A pályázati bizottság szerint lényegesen kevesebb hely volt a lefoglalt mennyiségben, mint a külsõ tank, ami további kellemetlenségeket okoz a harci mûveletek során.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 145
59 780
113
6 Alváz
Megjegyzések a munkaterületek alvázáról, kivéve a Niemi ACG-t nem. Hosszú menet közben fájdalommalShimi sebesség aszfaltozott utakon a cipő viselése miatt az ACG-nek gyakran módosítania kellett a lúdtalp szalagok feszességét. A Hatyazheniya libabőrös szalagok manuálisan vizsgálják Xia-t hátrányként.
Szükséges az automatikus vezérlés mechanizmusának bevezetése - feszítő hernyónyomok.
A meglévő légvédelmi egységek hátrányai tudomásul véve - a stabilizálás hiánya miatt a meta NCW-ből történő vezetés közbeni tűz lehetetlensége vezetés közben, valamint az átfedő látómezők, egy légvédelmi egység parancsnoka. Nem értem, magyaráztam így.
Szükséges egy zárt légvédelmi felszerelés bevezetése.
7 Karbantarthatóság
A karbantarthatóság ellenőrzése azt mutatta, hogy a fő alkatrészek és szerelvények cseréjénél a követelmények háromszögben megfelelnek a követelményeknek. Ugyanakkor meg kell jegyezni, hogy nincs jelentős kényelem a gyorskioldó csatlakozások és a folyadék visszatartására szolgáló szelepek, valamint a kivehető elemek (MTO tetőszárnyak stb.) Nagy száma csavaros csatlakozással. És nem tudjuk! hátránynak tekintik a felszerelés hiányát, amely lehetővé teszi a motor beindítását, a tanka, az észleléshez és a hibaelhárításhoz. Minden eltávolított motor-erőátviteli beállítás megvan az erőmű. Itt fel kell állniuk és futniuk kell.
Megjegyezte, hogy a nómenklatúra nagy számban használt szerszámokat és berendezéseket tartalmaz, ami a szervizelés és javítás idővel növekszik. A hangszer minőségi és esztétikai jellemzői nem felelnek meg a modern követelményeknek.
Szükséges a szelepek és a gyors bejuttatások bevezetése, csökkentve a csavaros csereelemek számát a tartályok exportváltozataihoz, ami jelentősen lerövidíti a fő egységek cseréjéhez szükséges időt és csökkenti a zit cseréjének bonyolultságát.
Univerzális kulcsokat és tartozékokat kell használnia. Fejlesszen ki egy speciális eszközkészletet a szabók számára, hogy megfeleljenek a külföldi vásárlók követelményeinek. olyan állvány kialakítása szükséges, amely lehetővé teszi a motor kiindítását a tartályból.
8 A hajótest és a torony
A fali konzolok leküzdésében az elülső porvédők ütköznek egy akadályba, és az előzetes szétbontás nélkül az akadály lehetetlen.
A zárójelek finomítását megköveteli az upiraniya akadály kizárása érdekében.
Amikor a falról megy, sérült a kipufogócső.
Ki kell dolgozni intézkedéseket a cső károsodásának kiküszöbölésére az akadályok leküzdésekor.
9 Megfigyelés
A prizma látókészülékei jellemzői alatt lényegesen alacsonyabbak, mint a NATO-országok harckocsiiban használt műszerek. A prizmaeszközök helyzete és látószöge a parancsnok nem tud megfelelő áttekintést adni a körforgalmi utakon. Akinek nagyobb a súlya, annak igaza van! az eszközök nincsenek felszerelve lézersugárzás elleni védelem szűrőivel. Hmm ...
Éjjellátó mechanika - a vezető nem látja el a NATO szabvány követelményeit a látószög és a látótávolság (legalább 1000 m) tekintetében. szükséges egy hőképalkotó eszköz kifejlesztéséhez, mint mechanikus járművezető.
Meg kell adnia az export szűrők teljes készletét a lézereszközök tábláihoz a CommandDir, a lövész, az illesztőprogram megfigyeléséhez.
10 A kommunikáció és az ellenőrzés eszközei
A kommunikáció és a menedzsment nem felel meg az ottani NATO szabványainak. Az egyik kötelező követelmény a jelenléte az egyes tartályokban, műholdas navigációs rendszer, rendszerparancsnok és vezérlő alanyok, CICS. A T-80U tartály, ezek a rendszerek hiányoznak.
Fejleszteni kell a nyugati gyártmányú kommunikációs létesítmények, navigációs rendszerek, parancsnokság és irányítás, CICS telepítését.
11 A gumihevederes szalag
A harckocsit rögzített gumicipővel ellátott gumilabda-szalaggal (ACG) szerelték fel. Az ACG-vel kiegészített tartály jó kezelhetőséget mutatott stb., Valamint az alvázon és a városi környezetben, minden sebességtartományban. Földutakon és akadályokon haladva a TTX követelményei teljesülnek.
Útját követve 600 - 700 km autópályákon és kavicsos utakon (80% - az autópálya, 20% - talaj) intenzív pusztításba kezdett onruzhnyh gumitömbökben. Utolsó menet (350 km) Teljesen megsemmisült gumitömbökkel halad át az ACG üzletig. Amikor a mozgás erős rezgést és hőt észlelt a hernyó nyomaiban. A hőség miatt megkezdődött a belső gumi tömb megsemmisítése és a hengerek tömbjeinek megsemmisítése következtében. A menet végén teljesen elpusztította a belső gumikombinációkat, több mint egy 20 Trakai.
Szükséges egy erőforrás biztosítása rögzített ACG cipőkkel az 1200-1500 km-es tartományban, és képtelenség biztosítani a jelzettannannak az erőforrását, hogy folytathassa a munkát az ACG-vel levehető toronypipákkal.
Bocsásson meg a törött angol nyelvért és a rossz formázásért: icon_frown:
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Negan