Csak annyit tennék hozzá a T széria lassú hátramenetéhez,hogy csak a rüki fogaskerék párján kellene változtatni,semmi máson,mert amennyivel csökkentjük az egyik kerék átmérőjét,annyival nővelni kell/lehet a másikét,és máris gyorsabb lesz a hátramenet.
A két fogaskerékkel elballag valaki a sarki gépműhelybe,megmondja a szakinak,hogy mennyivel változzon az áttétel,1 óra alatt megcsinálja cnc-vel,valahol megedzetni,cementing,és ott a gyorsabb hátramenet.
Kétkerekűeknél bevett gyakorlat a lánckerekek ilyen variálása,szgk-k váltói között is vannak csereszabatos váltóházak,amikbe az erősebb motoros modellek hosszabb 5. fokozat fogaskerék párját bele lehet tenni,stb.
Egy korlátja van,ha a váltóházban nincs semmi hely a nagyobb fogaskeréknek,de az kizárható,hogy ne lenn egy hk váltójában pár centi a házban,mármint a ház,és fogaskerék között.
Nem kaland, csak akarni kell.
A két fogaskerékkel elballag valaki a sarki gépműhelybe,megmondja a szakinak,hogy mennyivel változzon az áttétel,1 óra alatt megcsinálja cnc-vel,valahol megedzetni,cementing,és ott a gyorsabb hátramenet.
Kétkerekűeknél bevett gyakorlat a lánckerekek ilyen variálása,szgk-k váltói között is vannak csereszabatos váltóházak,amikbe az erősebb motoros modellek hosszabb 5. fokozat fogaskerék párját bele lehet tenni,stb.
Egy korlátja van,ha a váltóházban nincs semmi hely a nagyobb fogaskeréknek,de az kizárható,hogy ne lenn egy hk váltójában pár centi a házban,mármint a ház,és fogaskerék között.
Nem kaland, csak akarni kell.