[HUN] Harckocsibeszerzés

Szervizinfrastruktúra, tréningek, szimulátorok? Vagy mi?

“El tudnánk hozni” = a rendelést villámgyorsan visszaigazolná Hans, aztán meg menne a köldöknézés, mert időben ugyan nem szállítanának ;)
A mostani batch (a szent 44 db) mennyit csúszik?
A mostani 44 még semmit sem csúszik, mert 23-tól ígérték a szállítást.
25-ig jön papíron a miénk, utána nincs új rendelés. Tárgyalás alatt 44-44 Csehszlovák meg ugyanennyire pályáztak a norvegoknál.
 
  • Tetszik
Reactions: cirqle and Catles
A mostani 44 még semmit sem csúszik, mert 23-tól ígérték a szállítást.
25-ig jön papíron a miénk, utána nincs új rendelés. Tárgyalás alatt 44-44 Csehszlovák meg ugyanennyire pályáztak a norvegoknál.
ez esetben 14 db ra kaphatnánk komoly kedvezményt ha ügyes az aki tárgyal.
 
A Gripen NG mi volt akkor?
A Gripen NG egy koncepció bemutatása volt, hiszen a Deltát erős lemezmunkának vetették alá... Az közelebb áll az F-hez, mint a KF51 egy eljövendő tankhoz. Ami nagy különbség, hogy itt el volt határozva az Griff F gyártása de előtte készítettek egy demonstrátort, hasonlóan mint a Eurofighter előtt az EAP, vagy éppen az F-22 előtt az XF-22 amelyeken még jocskán reszeltek, de de végül mindegyik sorozatgyártott lett, mert már a gyártásra volt elhatározás, vásárló, pénz, gyártókapacítás stb. A KF-51 meg a Lynx 120, viszont koncepciók, ha valaki ráharap, nincs rá jelentkező, nincs rá pénz allokálva, gyakorlatilag ha valamely ország megrendelni akkor az finanszírozza a fejlesztés árát is. Ezért nem kell annak olyan kis országnak lenni mint nekünk.. A KF-51 azért kellett a Lynx 120-al, hogy a NExter+KMV-vel szemben legyen az RM is valami. Nincs mögöttük potens megrendelők. (A Nexter+KMV Euroleo mögött sincs még egyébként - de vszeg, a franciák inkább ott vannak ami már komoly piac, s akkor talán a németek is.)
 
A Gripen NG egy koncepció bemutatása volt, hiszen a Deltát erős lemezmunkának vetették alá... Az közelebb áll az F-hez, mint a KF51 egy eljövendő tankhoz. Ami nagy különbség, hogy itt el volt határozva az Griff F gyártása de előtte készítettek egy demonstrátort, hasonlóan mint a Eurofighter előtt az EAP, vagy éppen az F-22 előtt az XF-22 amelyeken még jocskán reszeltek, de de végül mindegyik sorozatgyártott lett, mert már a gyártásra volt elhatározás, vásárló, pénz, gyártókapacítás stb. A KF-51 meg a Lynx 120, viszont koncepciók, ha valaki ráharap, nincs rá jelentkező, nincs rá pénz allokálva, gyakorlatilag ha valamely ország megrendelni akkor az finanszírozza a fejlesztés árát is. Ezért nem kell annak olyan kis országnak lenni mint nekünk.. A KF-51 azért kellett a Lynx 120-al, hogy a NExter+KMV-vel szemben legyen az RM is valami. Nincs mögöttük potens megrendelők. (A Nexter+KMV Euroleo mögött sincs még egyébként - de vszeg, a franciák inkább ott vannak ami már komoly piac, s akkor talán a németek is.)
Ember! Milyen F??? o_O
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
Nekem te ne vigyorogj, még nem hoztad át a homoksárga verziót!:rolleyes:
Csak néhány feltételnek kell megvalósulnia, mint pl.
  • erre kizárólag éjjel kerülhet sor,
  • az útvonalon és a helyszinen a harckocsitól számitva legalább 2km körzetben teljes elsötétités, ideális a teljes áramszünet,
  • nem lehet holdfény, tehát mindenképpen holdnyugta után,
  • nincs zseblámpa, jármű és egyéb akkumulátoros/agregátos fényforás, ill. lumineszcensz eszköz,
  • mobiltelefon, kamera és fényképezőgép használat tilos,
  • nyilt láng ill. egyéb éghető anyag használata tilos
  • és biztos ami biztos, a harckocsit csak is kizárólag bekötött szemekkel lehet megközeliteni....
vaksötétben! :cool:
A_black_image.jpg