Párszor repültem Minyóval régebben, de én sem emlékszem hogy alacsony lenne, én 180 vagyok. Inkább hangos belül mint alacsony. Jó gép.
 Jó gép.
				
			 Jó gép.
 Jó gép. Jó gép.
 Jó gép.Azt írják a 109-eseknél túl drága és bonyolult kiképzés. A Rooivalkokat és az Oryx-okat meg akarják tartani, és a Hawk-okat is eladnák ha azzal pár griffük megmaradhatna.
saairforce.co.za/news-and-events/1223/sell-hawks-agustas-says-expert

Ha mar legiero !
Lehet Hendeeknek szerencsejuk van. A Spanyol kormanynak le kelett ulni a fgyartokkal hogy megegyezzenek arrol mikent tudja elkerulni a kormany a buntetest ha lemondja a Typhoonok, Atlasok valamint Tiger es NH 90 es helik egyreszet.
Az utobbibol a rendelt 46 db helyett csak 22 db akar a spanyol kormany atvenni mig a tobbire garanciat valalt hogy keres ra vevoket.
Spanyolok kenyszerhelyzetben vannak es ez sokat erhet. Raadasul az NH-90 seknek nincs keleteuropai szervizbazisuk igy azt is meg lehetne csipni.
Meg penz se kell hozza elsore mert tuti lehetne finanszirozast is kerni hozza.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
