Arra, hogy nem az előtted menő nyomában mész, hanem készítesz magadnak mellé egy újat.Erre gondolsz a megközöléskor? (neki sikerült)
![]()
A képből nem tudom kivenni, hogy mi történik, de ha ez, akkor jól csinálta.
Ez nem mindég a legjobb megoldás, ezt csak akkor érdemes használni, ha az előtted elmenő keréknyoma mély és esélyes, hogy a géped alja felül a 2 keréknyom közötti magas részre. Hátránya, hogy ha elég sok gép van, így készül az igazi jó kis vendégmarasztaló puding azzal, hogy a sarat mindég egyik keréknyomból a másikba tologatjátok. Így szoktak kialakulni az oroszok 20 méter széles folyékony sárral borított útjai is. Elmész, hagysz egy mély keréknyomot, jön a következő, 50 centivel a te nyomod mellett, hogy kisebb legyen az elakadás esélye, a harmadik megint egy picit eltérő nyomon, így szépen folyamatosan gyúrják a sarat.
Ilyen esetben én simán bent maradnék még a bal keréknyomban, mert nem mély és elég keménynek is tűnik az alja.

Ezt már csak valami nagy hasmagasságú géppel. Egy terepjáróval inkább a nyomok mellet próbálnék elevickélni.
