Nem azt mondom hogy a btr egy jo konstrutcio de vannak elonyei... Es ha valaki tisztaba van ezekkel az elonyokkel nagyon is jol lehet alkalmazni... /az oldalso desszantajtok se hatrany minden szituba... Ifv persze legyen hatso desszan ajtos de a btr nem ifv. Menetkozbeni desszantolas is megoldhato vele a felso ved ameddig hatra vonulsz visszafele ugyan ez... Persze nem a legkemenyebb szituba kell kuldeni es alkalmazni...
Az oldal ajtolegnagyobb elonye hogy korletfoglalaskor a bejuto lovedekek nem kapnak gellert./gurulatot./.. Ha hatso deszant ajtos lessz az uj apc mindenfele kepp kell valami kevlar burkolat bellulrol valamivel letakarva... Mert egy haso ajtos apc a nelkul hihetetlen veszelyes egy sorozattal mindennek vege lehet.../a belso kevlar burkolatnak nem az az elsodleges szerepe hogy kilso oldali behatastol vedjen./ ezert nem mind1 annak merteke es osszetetele../a gumi szarmazek kevlar szendvics nagyon jo pl mig a tiszta aramid /kevlar/ kevesbe.
Az oldal ajtolegnagyobb elonye hogy korletfoglalaskor a bejuto lovedekek nem kapnak gellert./gurulatot./.. Ha hatso deszant ajtos lessz az uj apc mindenfele kepp kell valami kevlar burkolat bellulrol valamivel letakarva... Mert egy haso ajtos apc a nelkul hihetetlen veszelyes egy sorozattal mindennek vege lehet.../a belso kevlar burkolatnak nem az az elsodleges szerepe hogy kilso oldali behatastol vedjen./ ezert nem mind1 annak merteke es osszetetele../a gumi szarmazek kevlar szendvics nagyon jo pl mig a tiszta aramid /kevlar/ kevesbe.