Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<blockquote rel="Kulso_54">Azért ez aztán a pofátlanság hogy idős vén tokás nagyhatalmú dandártábornok vadászpilótának képzeli magát. Na nekem ne mongya, senki, hogy az ilyen emberek valós harci helyzetben jók lennének harci alkalmazásra a pilótakabinban. Mondom is apámnak, hogy te jelentkezzél már pilótának. Ez aztán a hatalommal való visszaélés. Egyeseknek nem más a honvédség mint a magánvidámparkjuk.
Tudom, hogy naív kérdés, de amikor észlelték, hogy nem lassulnak, akkor nem lehetett volna még esélyük egy touch and go-ra? (Gyorsít és felhúzza a gépet).
A Magyar légierőben korábban volt rá példa.
<blockquote rel="czulu"><blockquote rel="Kulso_54">Azért ez aztán a pofátlanság hogy idős vén tokás nagyhatalmú dandártábornok vadászpilótának képzeli magát. Na nekem ne mongya, senki, hogy az ilyen emberek valós harci helyzetben jók lennének harci alkalmazásra a pilótakabinban. Mondom is apámnak, hogy te jelentkezzél már pilótának. Ez aztán a hatalommal való visszaélés. Egyeseknek nem más a honvédség mint a magánvidámparkjuk.
Tudom, hogy naív kérdés, de amikor észlelték, hogy nem lassulnak, akkor nem lehetett volna még esélyük egy touch and go-ra? (Gyorsít és felhúzza a gépet).
A Magyar légierőben korábban volt rá példa.
A rendszert fikázom.
É igen mindig is repültek és fognak. Pont ez a baj.
Na nekem ne mondja senki, hogy a bázisparancsnok nem tudott volna autóval kimenni a gyakorlatra.
Egyébként meg legyünk óvatosak a műszaki hibával is, annak jellegével is. Nyilván való, hogy a HM tegnap azonnal elkezdte torzítani a kommunikációs teret, bár ez képességeik miatt jóformán a hírzárlatra korlátozódott, némi fékhiba bekiabálással. De láthatjuk majd, hogy szépen lassan próbálják a svédekre tolni az egészet, ahogy a hajtóműmeghibásodásos esetben is tették, éppen az újratárgyalás közepette.
Egyébként nézzétek meg a nagy felbontású képeket, a beton látható végén ott van a jól látható négy nyom. Szerintem ez a gép fékezett, mielőtt lerongyolt volna a pályáról. Ez persze nem zár ki hibát, de szerintem a nem volt fék, fékhiba kijelentések egyszerűen nem állják meg a helyüket.
Zord
<blockquote rel="Kulso_54">A rendszert fikázom.
É igen mindig is repültek és fognak. Pont ez a baj.
Na nekem ne mondja senki, hogy a bázisparancsnok nem tudott volna autóval kimenni a gyakorlatra.
Igen, a vízfej túl sok többletsúlyt jelenetett.
Én csak azt bánom, hogy van még egy kétüléses amibe a vízfejek bepattanhatnak kedvükre magánvidámparkozni közpénzen.
Szégyen, hogy íróasztal huszárok, meg billentyű nyomkodók minősítenek egy olyan embert aki 1992-tól repül hangsebesség feletti típusokkal, végigjárta a tiszti pályát, több bázison szolgált, tanult, több repült órája van, mint sok kommentlőnek autóvezetésből, de tudják a tutit.
A magasabbegység parancsnokoknak igenis hazánkban repülni kell a bázis legalább egy típusát, a MH59-nél inkább vadász, mint szállítórepülőt, bár az egyik volt bázispk helyettes Jenei Barna, 21,23-as után, Jak-52, majd kanadai oktató, utána kabuli reptér vezetése majd AN-26-al repült.
Teljesen rendben van, hogy kiképzősrepülésen vesz részt, mert a szaknyelv így nevezi, ha a pilóta gyakorol, akár ezer óra is van a háta mögött. Az is rendben van, ha kirepül és személyesen ellenőrzi a gyakorlaton résztvevőket, valamint megbeszélést folytat, stb. a többi nemzet parancsnokaival, hajózóival stb. A tábornoki munka, nagyon sok egyeztetést, protokoll feladatot, és különféle katonadiplomáciai feladatot is kíván. Szóval aki szidja Ugrik tábornokot, vagy Gerit (Gróf őrnagy) az szégyelje magát. Szerintem ilyen 5-10 mp-s eseménynél felemelték volna az ujjukat, hogy anyu engedj ki pisilni. Itt meg ennyin életek múltak.
Annyi, még, hogy a pilóták tudták, mit kell csinálni, az átstart, valószínűleg nem segített volna. Ha nem tudsz fékezni, akkor később sem tudsz. Ez nem hollywoodi film, hogy lemászol a futómű aknába és helyére rugdosod...
http://www.mh59.hu/rovatok/hu/bazis/parancsnok/ugrik_csaba/
http://index.hu/tech/2015/05/20/gripen_baleset_kerdesek/
kép a cikk elején.
Akad közelbbi kép arról, min és hogyan akadt fenn a fékernyő?
http://index.hu/tech/2015/05/20/gripen_baleset_kerdesek/
kép a cikk elején.
Akad közelbbi kép arról, min és hogyan akadt fenn a fékernyő?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..