Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én ezt az érvet hallottam, hogy energiát igényelne, és az pazarlás, növeli a fogyasztást és a CO2 kibocsájtást... Ezt komolyan a képembe mondta faarccal egyszer egy ember.Valahol épp volt róla szó is mostanság a témáról; de én sose értettem, hogy miért nem lehet a menetfénynél hátul is valami pilácsolás?
Talán a speedzone hétfői műsorában volt róla szó, ott is talán valami ilyen érvre hivatkoztak.Én ezt az érvet hallottam, hogy energiát igényelne, és az pazarlás, növeli a fogyasztást és a CO2 kibocsájtást... Ezt komolyan a képembe mondta faarccal egyszer egy ember.
Hát az elsőnél csak a szerencse volt, hogy senkit nem csaptak el.Cadillac runs stop sign and hits a bus
Ezt szerintem Balázs egyszerre irigyeli és közben fogja a fejét
Cadillac runs stop sign and hits a bus
Mert a mai LED-es hátsólámpák annyit fogyasztanak tuti okos voltÉn ezt az érvet hallottam, hogy energiát igényelne, és az pazarlás, növeli a fogyasztást és a CO2 kibocsájtást... Ezt komolyan a képembe mondta faarccal egyszer egy ember.
Látod az EU-t. Mindenféle vicces energiacímke van hűtőn, vasalón és TV, de hogy a szaros 30+ éves szénerőmű helyett új, szuperkritikus kazános legyen, azt nem szabályozzák.Mert a mai LED-es hátsólámpák annyit fogyasztanak tuti okos volt
Nem értem, nem értem, nem értem.Fügét, pekándiót ültetne egy építész a Déli alagútjának rézsűjére, a MÁV-ot ettől kirázza a hideg
Az építész korábban engedély nélkül kiirtotta a rézsű talajfogó bozótosát, és megbontotta a vízelvezető rendszert úgy, hogy a közelben néhány éve már megindult a föld a sínek felé.telex.hu
Írják ki a faszkalap nevét most már.
Valamint mit csinálnak a hatóságok? Magán terület sértés, közlekedés biztonságának veszélyeztetése? Mit csinálnak?
Látod az EU-t. Mindenféle vicces energiacímke van hűtőn, vasalón és TV, de hogy a szaros 30+ éves szénerőmű helyett új, szuperkritikus kazános legyen, azt nem szabályozzák.
Amikor egy D meg F osztályi háztartási gép fogyasztása is lófasz...
Te tudod ki ez a faszkalap? Írd már meg nekem, mi itt a cégnél már látatlanba gyűlöljük.Mit csinálnának, túl közel van egy "nagy" emberhez az illető, innentől sérthetetlen.
Én ezt egész egyszerűen nem értem. 7 kibaszott hónap telt el és levelezgetés megy egyebek történnek?Mit csinálnának, túl közel van egy "nagy" emberhez az illető, innentől sérthetetlen.
De mondjuk egy 75-100 kW-os autónál az a 2x25W sima izzó is durva tétel...Mert a mai LED-es hátsólámpák annyit fogyasztanak tuti okos volt
De mondjuk egy 75-100 kW-os autónál az a 2x25W sima izzó is durva tétel...
De a menetfényt valami EU törvény írja elő, nem biztos, hogy a tervezők sara!A lényeg az volt, hogy még egy villanyautónál is elhanyagolható egy ilyen lámpa fogyasztása, amikor alapból 16 - 30 kWh / 100 km-es fogyasztással mennek. Szóval ez most vagy az átgondolatlanság vagy a lustaság a tervezők részéről. Vagy esetleg még sose vezettek forgalomban, hogy lássák milyen lusta / buta rengeteg autós, aki nappali menetfénnyel vagy akár anélkül megy még ködben is.
Akinek nem lenne meg ez a szakasz: 2x2 sáv, középen betonelemekkel elválasztva, valódi leállósáv nélkül... kvázi gyorsforgalmi út (értsd: csak a leglassabbak mennek óra szerint 90km/h-val). És itt bírnak ezek a feszülőnackós arcok bringázni.
- a Tour de France wannabe nyomorékok a 11-esen 50-100 méteres látótávolság mellett, tejködben, kivilágítás nélkül és sötét - lehetősleg szürke és/vagy fekete ruhában -, tekertek az úton, lehetőleg a sáv közepén, miközben ott a zsírúj bicikliút Szentendre és Budakalász között a 11-essel párhuzamosan, ez kb. a 10 biciklisből akit láttam 7-re igaz volt...
Vonat Veszprémből tök jó és sűrű.<folyamatosan probléma Pesten, hogy nincs elég híd a forgalom számára
<zárjuk le a felújított Lánchidat az autósok elől
Ez hülye baszdmeg
Decemberben megnyitják a Lánchidat, egyelőre csak a kerékpárosok, a buszok és a taxik használhatják | 24.hu
A Lánchíd végleges forgalmi rendjéről 2023 nyarán kell döntenek.24.hu
Saját példámból kiindulva Veszprémből halál nyugodtan a Budaörsi-Alkotás-Mészáros utca-Alagút-Lánchíd kombón keresztül haza tudnék jönni konkrétan a ház elé Pestre, de neeem, zárjuk le a Lánchidat majd annak a forgalmát tereljük rá a rakpartokon keresztül a többi hídra. És hiába mondogatja, hogy a hidakon nem érződik nagyobb változás, a probléma nem azokon, hanem az alapból túlterhelt rakpatokon jelentkezik. Mert pl én sem szmöttyögnék a pesti alsón, ha nem kerülővel kéne az Erzsébet (plusz ott a Hegyalja is) vagy Petőfi hidaknak hazamenjek. A Szabadság hidat már fel is adtam, köszönhetően a kiskörutas metrópótló permanens dugójának, Margit híd meg a biciklisávok miatt önkéntelen parkolóként funkcionáló Nagykörút miatt kaputt. De nem baj, tavasztól-őszig hétvégente toljunk mellé egy rakpartlezárást is aztán csodálkozzunk, hogy még vasárnapi forgalom mellett is az Astoriától a Szabadság híd budai oldaláig áll a sor.